AllRoad-Forum > All-Road Equipment

Spul om motor vast te zetten op motoraanhanger

(1/2) > >>

Luc:
Dag allemaal,

Ik ben wat spullen bij elkaar aan het zoeken om mijn motor goed vast te zetten op een motor aanhangertje, voor als ik eind augustus naar Zweden ga. Werkt er iemand wel eens met een fork saver/ stopper? Die zet je tussen je spatbord en voorwiel, zodat er geen stress op de vorken komt als je de motor vast zet, en het zou helpen om de motor beter vast te zetten. 

Gr. Luc

Martijn:
heb ik gehad en wel 1 keer gebruikt ..... die voorvering houdt de boel ook lekker op spanning

propje:
Ja ze kosten niet veel bij Ali.
En wat nog belangrijker is.
Tegenwoordig bij de upsidedown vorken wil je niet teveel spanning op de poten ze lopen zo leeg.
Sta je dan met je goeie gedrag in Malaga kan je eerst je vorkpoten ergens vullen.
Tis bij mij goed gegaan maar zie het ook zomaar gebeuren dat ze leeg kunnen lopen.
Post Merge: 25-07-2021, 22:39Als ik motor op transport zet naar Malaga.
Voor reisje marokko gaat er zomaar 3 of 4 weken overheen voordat je de motor terugziet.
En al die tijd staat hij afgespannen op het motorkrat.

grandia:
Ik heb er ook een en gebruik hem eigenlijk ook nooit. Met een wielklem hoef je je spanbanden nauwelijks aan te trekken om je motor stevig te laten staan.

Maar het kan ook geen kwaad, en als het je een goed gevoel geeft: doen.

Garfield:
Geen ervaring mee.

Ik gebruik twee sjorbanden aan de voorzijde en een harnas om het achterwiel.
In combinatie met de wielklem van de aanhanger staat eea. zo muurvast.

Maar ik heb natuurlijk niet van die moderne kwetsbare KTM-fratsen als USD-voorvorken  ;D

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie