Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Suggesties voor locatie volgende ARM-circuitdag  (gelezen 8224 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1582
Re: Suggesties voor locatie volgende ARM-circuitdag
« Reactie #60 Gepost op: 07-11-2006, 20:02 »
Geldermalsen, Lelystad, Tutte, Heerde, 9 december, ik vinnut allemaal best, maar het wordt nix als niet iemand de organisatie op zich neemt vrees ik :(
Nu wil ik dat best doen, maar de komende weken ff niet. Ik heb nog wat familiaire zaken die de komende weken tijd vragen en ik zie net dat ik voor eind november nog een MTB-tocht in elkaar moet draaien :o :o
Als jullie op mij willen wachten pak ik het eind november/begin december op, maar dan wordt het pas rijden in januari denk. Ook niet verkeerd.
Maar als het 9 december moet worden moet iemand anders ff de handschoen oprapen.


GS GJ 8)
Don't even bother to agree with me, I 've already changed my mind :-)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 963
Re: Suggesties voor locatie volgende ARM-circuitdag
« Reactie #61 Gepost op: 08-11-2006, 22:18 »
januari helemaal goed, nieuwjaarscross is perfect.
Ik wil gerust voor januari emmen regelen en voor de middag een roadbookritje uitzetten. tussen de middag snert met brood. dan wordt het een snert rit.

en GS-GJ ik wil evt elk circuit wel regelen.daar Emmen voor de meesten een eind weg is. Al is Emmen voor de winter zeer geschikt. roadbook ritje geldt alleen voor emmen en omgeving. laat maar wat van je horen.
misschien een idee om 3x per jaar een allroad cross te organiseren. jij 1 ik1 en een andere vrijwiliiger de derde?

Ciao Gerjan

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3378
Re: Suggesties voor locatie volgende ARM-circuitdag
« Reactie #62 Gepost op: 09-11-2006, 08:12 »
Emmen is wat mij betrefd prima
roadbook ritje rond pottendijk??? maa me eens wijzer, dan ga de brommer altijd mee als ik naar pa en ma ga

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1582
Re: Suggesties voor locatie volgende ARM-circuitdag
« Reactie #63 Gepost op: 09-11-2006, 09:32 »
Het enige wat me in je plannen niet aanstaat Gerjan is de Snert. Op de één of andere manier ben ik de afgelopen decennia nog nooit gevallen voor de aantrekkingkracht die die groene snotterige substantie met klonten op andere Nederlanders schijnt te hebben :P

Emmen is voor velen van ons wel een pokke end rijden, maar de combinatie met een roadboorit 's middags kan weer de nodige mensen over de streep trekken denk ik. Ik heb afgelopen jaar een korte interimklus bij de gemeente Emmen gedaan en toen wel gezien dat het voor offroad rijden een errug mooie omgeving is ;D   ;D

Laten we eind november ff contact zoeken om e.e.a. in de steigers te gaan zetten.

CU


GJ :D
Don't even bother to agree with me, I 've already changed my mind :-)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 963
Re: Suggesties voor locatie volgende ARM-circuitdag
« Reactie #64 Gepost op: 09-11-2006, 19:24 »
IIIIIIIIIIIIIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!! lets go !
eind nov/ hebben we kontakt. patat met appelmoes ook goed?
En Oossie als je in de buurt ben, bell even. als ik er dan ook ben rijden we het roadbook ritje voor.
ben benieuwd of je het leuk vindt.

Seeyou ALL Gerjan

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1582
Re: Suggesties voor locatie volgende ARM-circuitdag
« Reactie #65 Gepost op: 09-11-2006, 23:09 »
Nog ff en je doet er een ballenbak bij :P

We belle!


GJ :D
Don't even bother to agree with me, I 've already changed my mind :-)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3378
Re: Suggesties voor locatie volgende ARM-circuitdag
« Reactie #66 Gepost op: 10-11-2006, 08:12 »
En Oossie als je in de buurt ben, bell even. als ik er dan ook ben rijden we het roadbook ritje voor.
ben benieuwd of je het leuk vindt.

Gerjan als we in het zand rijden ben ik al gelukkig :D roadbookritje zal richting Weerdinge/Valthe gaan of niet

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1191
Re: Suggesties voor locatie volgende ARM-circuitdag
« Reactie #67 Gepost op: 10-11-2006, 08:34 »
Gerjan,gaan we nog een keer een endurootje doen rond die zandafgraving. Liefts zonder die k.t kou erbij.

Oossie ontmaagden. :-*

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3378
Re: Suggesties voor locatie volgende ARM-circuitdag
« Reactie #68 Gepost op: 10-11-2006, 08:38 »
Gerjan,gaan we nog een keer een endurootje doen rond die zandafgraving. Liefts zonder die k.t kou erbij.

Oossie ontmaagden. :-*

HAHAHAHHAHAHA kom maar op  8)

ik ook altijd met m'n grote bek

Offline member

  • *****
  • Berichten: 233
Re: Suggesties voor locatie volgende ARM-circuitdag
« Reactie #69 Gepost op: 10-11-2006, 08:52 »
Wil je weer klop Klaas  ;D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1191
Re: Suggesties voor locatie volgende ARM-circuitdag
« Reactie #70 Gepost op: 10-11-2006, 09:16 »
Ja ik wil het graag nog een keer proberen tegen jou. Ik kan je nu makkelijk hebben. :-X.


Offline member

  • *****
  • Berichten: 233
Re: Suggesties voor locatie volgende ARM-circuitdag
« Reactie #71 Gepost op: 10-11-2006, 14:48 »
Ja ik wil het graag nog een keer proberen tegen jou. Ik kan je nu makkelijk hebben. :-X.

Hoe was het ook al weer? jouw rondetijd 4.12 min en die van mij 3.12 das dus 25% sneller op 1 een rondje. We reden er 3 dus jij deed daar 12.36 min over,ik was na 9.36 min al klaar !!! Oftewel je krijgt 3 min voorsprong dan maak je nog een kansje ik had mijn motor toen pas 3 dagen en ben er nu wel aangewend dus het moet nog sneller kunnen :P

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3378
Re: Suggesties voor locatie volgende ARM-circuitdag
« Reactie #72 Gepost op: 10-11-2006, 14:55 »
Citaat van: member
ik had mijn motor toen pas 3 dagen en ben er nu wel aangewend dus het moet nog sneller kunnen :P

Hoe lang is Klaas wel niet bezig :P
Laat maar komen die zandafgraving ben erbij.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1191
Re: Suggesties voor locatie volgende ARM-circuitdag
« Reactie #73 Gepost op: 10-11-2006, 16:58 »
Hoe was het ook al weer? jouw rondetijd 4.12 min en die van mij 3.12 das dus 25% sneller op 1 een rondje. We reden er 3 dus jij deed daar 12.36 min over,ik was na 9.36 min al klaar !!! Oftewel je krijgt 3 min voorsprong dan maak je nog een kansje ik had mijn motor toen pas 3 dagen en ben er nu wel aangewend dus het moet nog sneller kunnen :P

Rekenen is niet je sterkste kant heb ik in de gaten, en je geheugen is ook overbelast.

Diskwalificatie,je had een stukje afgesneden, daar waren Gerjan en ik het al over eens. :P

Offline member

  • *****
  • Berichten: 963
Re: Suggesties voor locatie volgende ARM-circuitdag
« Reactie #74 Gepost op: 10-11-2006, 18:30 »
Ik wil een foto plaatsen, wie weet hoe?
en waarom lukt het bij de oost Europa rally wel ?
ik wordt gek.