AllRoad-Forum > All-Road Equipment

Allroadmaniacs (ARM) Shirts

<< < (8/10) > >>

Martijn:
Hi allen, ik heb her er een beetje bij laten zitten met die shirts, wil het best weer oppakken maar ik kreeg niet echt de indruk dat er enorm enthousiasme was en vermoede dat het een heel gedoe zal worden om bij iedereen een tikkie voldaan te krijgen.
er zijn uiteindelijk wel 25 shirts besteld maar ik heb niet van iedereen een maat

kortom, ga ik het weer oppakken of loop ik tegen teveel hindernissen op? please advice

popnagel:
Kunnen we het tegendeel al bewijzen ?

Martijn:
ik heb nu een overzichtslijst gemaakt ik zet hem hier als afbeelding onder, als je naam groen is heb ik je tel nr al, zo niet stuur me dan een appje naar tel nr. 06-41256547 met je voor en achternaam en ARM. Controleer het aantal dat je besteld, de maat die je wilt hebben en de naam die je achterop wilt hebben. Ik stuur je dan later een tikkie
Eigenljk gaat het qua tel nr alleen om Popnagel en Grandia, de andere missende nummers zijn allemaal vriend/zoon/vrouw van mij bekende ARM ers

propje:
Maat is misschien wel een dingetje?Wel of geen protectievest eronder

grandia:
Ik had vorige keer een XXL besteld, voor over het protectievest. Dat werd maat 10. Ik draag normaal M/L.

Deze maattabel vond ik online.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie