Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Michelin Tracker 1 jaar review  (gelezen 1959 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 723
Re: Michelin Tracker 1 jaar review
« Reactie #15 Gepost op: 09-12-2021, 20:34 »
Ik heb nu die Mitas XT785 of zoiets.
Mijn enige klacht zou zijn dat ie teveel grip heeft.
Daarvoor kon ik door even de koppeling te pakken de motor op toeren krijgen, nu dus niet meer.
Een dagje Bilstain op 0.2 bar heeft ie ook zonder morren overleefd.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3071
Re: Michelin Tracker 1 jaar review
« Reactie #16 Gepost op: 10-12-2021, 23:26 »
Mooi verhaal, maar is het ook een alternatief voor NL offroad ritten, cross countries en af en toe crossbaan? Daar was m'n top 3 achterbanden in willekeurige volgorde: AC10, Kenda Trakmaster, Mitas 754 (de versie met DOT).


De AC10 is weg, en op basis van het uiterlijk had ik het gevoel dat de Tracker niet helemaal dat niveau zou halen. Kan iemand uit eigen ervaring vertellen of hij het niveau van de AC10 en de 2 anderen haalt op onverhard?
Tja grip in mul en modder en in de bocht ongeveer de AC10, minder op de weg vooral nat, minder grip in mul en modder dan de trackmaster maar meer in de bocht en ook weer minder op de weg vooral nat, gaat wel langer mee dan de andere 2.Geen ervaring met de Mitas 754 maar gaat het niet zo goed doen in bocht of paralel op een helling met zijn noppen in een rij dus valt gelijk af voor mij
DR 800, KTM LC4 640 [Adventure] www.drbigclub.nl

Offline member

  • *****
  • Berichten: 226
Re: Michelin Tracker 1 jaar review
« Reactie #17 Gepost op: 12-12-2021, 13:57 »
Metzeler 360 zit nu onder mijn KTM 450 maar deze band is hoger ( dus groter in diameter ) dan de AC 10.
Hij liep zelfs aan tegen de spatlap .
Dus naar al voorgaande gelezen te hebben wordt de volgende een Kenda tracmaster . 
18 mm nop is toch wel prettig 



Offline member

  • *****
  • Berichten: 7960
Re: Michelin Tracker 1 jaar review
« Reactie #18 Gepost op: 12-12-2021, 14:37 »
Of je hebt een korte ketting?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1389
Re: Michelin Tracker 1 jaar review
« Reactie #19 Gepost op: 12-12-2021, 18:07 »
Tja grip in mul en modder en in de bocht ongeveer de AC10, minder op de weg vooral nat, minder grip in mul en modder dan de trackmaster maar meer in de bocht en ook weer minder op de weg vooral nat, gaat wel langer mee dan de andere 2.Geen ervaring met de Mitas 754 maar gaat het niet zo goed doen in bocht of paralel op een helling met zijn noppen in een rij dus valt gelijk af voor mij
Bedankt! Klinkt niet slecht, maar dan houd ik het bij de Trakmaster en de Mitas.