Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: het moest er eens van komen, ieder zijn moment  (gelezen 2263 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2770
het moest er eens van komen, ieder zijn moment
« Gepost op: 18-12-2021, 14:23 »
hey jongens, zaterdag den 11de heb ik na een klein inschattingsfoutje tijdens de nachtrit, een flauwe bocht gemist en via een ondiepe gracht in een veld terecht gekomen. Ik reed alleen, was aan het genieten en was zeker geen overdaad an het doen. Ik was buiten bewustzijn en werd minuten later opgemerkt door andere rijders die de hulpdiensten verwittigden en snel ter plaatse waren. Ik werd pas later (helemaal ontkleed) wakker onder één of ander scanner. Overal pijn natuurlijk (net alsof ik onder een trein had gelegen).  De ergste pijne waren wanneer ze mijn rechter schouder weer terug moeten plaatsen die "langs achter" uit de kom was (ik weet vanaf nu dat dit ook bestaat). Na kontrole donderdag blijkt er meer schade aan de schouder te zijn, er is een gedeelte van de bol af, de spieren/pezen zijn afgescheurd en de zenuw is af, geen gevoel en beweging meer. Straks (vandaag nog) terug onder de CT, morgen een MRI en dinsdag een echo, later die dag verneem ik welke ingrepen er nodig gaan zijn. Dan kan het revalideren beginnen, Dit kan maanden in beslag nemen, en maar hopen dat het een beetje goed komt. Gezien mijn leeftijd ga ik niet meer op een comeback hopen en heb ik besloten het offroad gebeuren laten voor wat het was, dit was mijn enige passie, heb dan ook meer dan 60 jaar op een offroad motor gehangen, ik zou het gelijk overdoen. Ik laat nu alles een beetje op me afkomen en probeer er het beste van te maken,


hey jongen, jullie allemaal bedankt voor de fijne momenten die we hier mede dit forum mochten beleven.  en ja.... op termijn gaat alles in de verkoop!


Marcel (Celsa)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 7960
Re: het moest er eens van komen, ieder zijn moment
« Reactie #1 Gepost op: 18-12-2021, 14:28 »
Oei ik voel het zo weer in m.n schouder :( Sterkte kerel.Dit kan een heel langdurig proces worden.Hoop. Voor je dat ze zenuwen en bol erweer op krijgen.Mijn schouder bol was ook geknakt en in drieën gebarsten.Plaat houd de boel nu bij elkaar.Laat af en toe van je horen hoe het herstel verloopt.Heb er frozen sholder achteraan gekregen en met fysio was er niet zoveel tedoen in het begin.


Offline member

  • *****
  • Berichten: 1595
Re: het moest er eens van komen, ieder zijn moment
« Reactie #2 Gepost op: 18-12-2021, 14:34 »
Heel veel sterkte Marcel.
Marcel

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1818
Re: het moest er eens van komen, ieder zijn moment
« Reactie #3 Gepost op: 18-12-2021, 14:43 »
phoe sterkte man hopelijk hersteld het allemaal weer en begint het weer te kriebelen .
hou je haaks

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3418
Re: het moest er eens van komen, ieder zijn moment
« Reactie #4 Gepost op: 18-12-2021, 15:03 »
Shit Marcel, dat is slecht nieuws. Beterschap!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Nu  - 1999 TT600R 2004 DRZ400S
Niet Meer - 1985 XT350, 1996 TT600E, 1999 TT600R, 1998 WR400F, 2001 TT600R, 1986 TT350, 1977 XT500, 1991 XTZ660, 1996 Honda XR400R

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2261
Re: het moest er eens van komen, ieder zijn moment
« Reactie #5 Gepost op: 18-12-2021, 15:04 »
Beterschap
vroeg of laat klim je er toch weer op

Eindh. Tilb. dBosch, Pireneos, Cantabria, Albarracin, Boade Senez.

Offline member

  • Kom op mensen, wordt ook
  • Donateur
  • *****
  • Berichten: 2321
Re: het moest er eens van komen, ieder zijn moment
« Reactie #6 Gepost op: 18-12-2021, 15:10 »
Amai Marcel, ik wens je een voorspoedig herstel toe.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2610
Re: het moest er eens van komen, ieder zijn moment
« Reactie #7 Gepost op: 18-12-2021, 15:23 »
Sterkte de komende tijd en succes met herstel. Motoren staan vast niet in de weg dus verkopen kan later ook wel hoor…


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Offline member

  • *****
  • Berichten: 261
Re: het moest er eens van komen, ieder zijn moment
« Reactie #8 Gepost op: 18-12-2021, 15:39 »
Hallo Marcel,

Ik ken je niet persoonlijk alleen contact gehad via de "rommelmarkt", maar wat een heftig bericht, sterkte de komende tijd zal niet altijd makkelijk zijn maar je moet wel de moed erin houden en zeker niet de spullekes gaan verkopen, je weet maar nooit hoe het herstel gaat.
Sterkte Arnold

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4361
Re: het moest er eens van komen, ieder zijn moment
« Reactie #9 Gepost op: 18-12-2021, 15:45 »
Oef, blessures zijn niet leuk maar de beslissing om te stoppen met je passie nog veel minder. Denk er na je herstel nog eens goed over na. Met de juiste instelling en doorzettingsvermogen is je lichaam tot veel in staat. Wees er lief voor en luister er goed naar. Succes en hopelijk tot ziens na een rit met een fles wijn en sterke verhalen.
None of us is as strong as all of us.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1852
Re: het moest er eens van komen, ieder zijn moment
« Reactie #10 Gepost op: 18-12-2021, 17:15 »
Heel veel sterkte toegewenst
KTM 690 Enduro '16, (KTM 690 Enduro '14 RIP) KTM 690 SMC '09, Maico 500 '87, 2 x BMW R90/s '74, BMW R75/6 '75   en nog heel veel half afgebouwde projecten.....

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 140
Re: het moest er eens van komen, ieder zijn moment
« Reactie #11 Gepost op: 18-12-2021, 18:30 »
Jo Marcel, het zal wel van de schrik zijn om zo´n definitieve beslissing te nemen. Tenminste dat hopen wij. Veel sterkte en beterschap.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1534
Re: het moest er eens van komen, ieder zijn moment
« Reactie #12 Gepost op: 18-12-2021, 18:59 »
Zo, dat is schrikken. Heel herkenbaar Marcel en ik zei in 2014 precies hetzelfde, nooit weer op de motor. 3 maanden later reed ik m'n eerste meters alweer, na 5 maanden weer in de modder.

[v] voorlopig
[ ] definitief
2021 690 Enduro R  -  Gamo Grizzly 1250 Whisper IGT 5.5

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1076
Re: het moest er eens van komen, ieder zijn moment
« Reactie #13 Gepost op: 18-12-2021, 19:14 »
Ouch, dat klinkt als een ongelukkige val of beste klapper. Hoop voor je dat je weer enigszins de oude wordt. Je kunt een vinger of teen wel missen, maar een hele arm is wel wat anders.


Neem je rust en probeer de beste therapeut te vinden voor je revalidatie.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1453
Re: het moest er eens van komen, ieder zijn moment
« Reactie #14 Gepost op: 18-12-2021, 19:21 »
Sterkte Marcel,
en een voorspoedig herstel ouwe reus 😉