Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Gaat iemand toevallig iets ophalen bij BVA Amersfoort op 30 december?  (gelezen 490 keer)

Offline member

  • Kom op mensen, wordt ook
  • Donateur
  • *****
  • Berichten: 2318
Heb mezelf toch weer laten verleiden mee te bieden bij BVA. Op 10 dingen bieden om uiteindelijk 1 kavel bandenlepels te 'winnen'.


Die moet ik de 30ste halen, maar autorijden is toch nog lastig ivm mijn gebroken sleutelbeen. Misschien heeft iemand anders hier ook wat gewonnen en kan hij/zij mijn kavel ook meenemen. Dan kom ik die later weer ophalen.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 7958
Wil ze best voor je halen.In afoort.Maar ben er niet op aan gemeld.En weet verder niet hoe of wat.

Offline member

  • Kom op mensen, wordt ook
  • Donateur
  • *****
  • Berichten: 2318
Bedankt voor je aanbod. Ophalen kan eenvoudig met de factuur, maar alleen van 10:30 tot 15:00.

Ik hoop dat iemand anders zich nog meldt, die toch al die kant op gaat. Anders neem ik even contact met je op.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 7958
30ste is opDon.Dan heb ik standaard al weekend.


Post Merge: 22-12-2021, 14:35
Ze zitten naast de motorsaloon toch?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 208
Ik woon ook om de hoek, net als propje.
Kan ook wel even bij BVA langswippen en het bij mij thuis neerleggen.
Ik heb een KTM 990 Adventure, Honda XL650V Transalp en NX250 Dominator, Yamaha FJ1200, Cagiva SST350 en een Beta Rev3 270.

Offline member

  • Kom op mensen, wordt ook
  • Donateur
  • *****
  • Berichten: 2318
Ook dank voor jouw aanbod Arvid. Blijkbaar niemand anders die daar iets gaat afhalen. Ik stuur Marco de afhaalgegevens op. Als hij toch niet kan, laat ik het jou even weten.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 208
Sure, no problem !
Ik heb een KTM 990 Adventure, Honda XL650V Transalp en NX250 Dominator, Yamaha FJ1200, Cagiva SST350 en een Beta Rev3 270.