Gebruikersnaam: Wachtwoord:

Auteur Topic: Klim Adventure Rally motorkleding.  (gelezen 210 keer)

Offline member

Klim Adventure Rally motorkleding.
« Gepost op: 28-12-2021, 16:26 »
Te koop, Klim Adventure Rally goretex motorkleding in bijna nieuwstaat. Bestaande uit de Adventure Rally 2016 jas (je hebt pre-2016 en 2016, zijn totaal verschillend) en de Adventure Rally pants.
Klim duur? Nee, dat is een fabel. Ja, je betaalt bij aanschaf een stevige prijs, maar vervolgens gaat dit rustig 20-25 jaar mee. En in het geval van beschadiging bij een ongeval stuur je het op naar Klim en ze sturen je gratis een nieuwe, omdat ze de schade willen onderzoeken en zo verder willen verbeteren. Welk ander merk doet dat?

De jas: Klim Adventure Rally 2016 jas. Maat XL.
Dit is de ultieme motorjas, heeft werkelijk alles aan boord wat je als adventure rijder zou kunnen wensen. Een hele kleine greep:
 De hele jas is gebouwd en opgehangen rond een body armour. Bodyprotector zit er dus al in.
Een Camelbak of ander drinksysteem op je rug is niet meer nodig, deze heeft hem er standaard in zitten met een watervoorraad van 3 liter.
Voorbereid voor gebruik met neckbrace, in het achterpand zit een rits waarin de rugsteun van de brace gestoken kan worden. Ik vond dit echt een uitkomst, je stelt de neckbrace af en draagt hem over de jas. Zeer comfortabel.
3-laags gore-tex Pro shell Armacor, De top in slijtvastheid met gelamineerd membraan. Absoluut waterdicht.
Pro Talisman superfabric op schouders en ellebogen voor nog meer slijtvastheid.
Hele grote, effectieve ventilatiemogelijkheden.
Zo veel zakken en bergruimte dat je ongeveer je hele huisraad mee kan nemen…
Vraagprijs jas €900,-

De broek: Klim Adventure Rally, maat 32. Heeft dezelfde eigenschappen als de jas. Vraagprijs €400,-

Zoals gezegd, deze kleding is bijna nieuw. Heb het gedragen op een trip naar Wales, een trip naar de Yorkshire Dales, en een adventure vakantie naar de Frans/Italiaanse Alpen. En als ik ergens in zou moeten crashen, dan het liefst in dit pak.
Wil je meer informatie over wat dit eigenlijk voor kleding is? Zoek het dan eens op bij Revzilla, daar vindt je een uitgebreide videobeschrijving.

Verkoop wegens het compleet stoppen met de motorhobby.

Offline member

• Rustig rijden en genieten
Re: Klim Adventure Rally motorkleding.
« Reactie #1 Gepost op: 28-12-2021, 17:11 »
Soortgelijke jas heb ik al.Wat is je lengte gewicht?Broek lijkt me wel wat.Waar woont je huis?

Offline member

Re: Klim Adventure Rally motorkleding.
« Reactie #2 Gepost op: 28-12-2021, 17:28 »
Hoi Propje, de broek woont in Wemeldinge, tegen de mooie Oosterschelde aan. De jas trouwens ook.  :D  Lengte 1,84, gewicht 93kg.