Allereerst respect voor deze hele onderneming; alleen al vanwege het feit dat je er aan begint. Daarmee ben je al verder dan ik ooit zal komen
De combi ouwe caravan op een vrachtwagen is niet bepaald één geheel. Je kan de woon/slaapruimte niet/lastig gebruiken tijdens het rijden, lijkt me. En wanneer je ook nog een aanhanger met auto er achter hangt ben je dus werkelijk het paard (de auto) achter de wagen (caravan) aan het hangen

. Lijkt me zeker geen goedkope manier van reizen.
Er zijn ook off-road caravans, erg duur waarschijnlijk en lastig om zelf te bouwen, maar waarschijnlijk niet veel lastiger dan wat je nu doet, lijkt me.
Ik zie niet helemaal welke gedachte achter het hele project zit: adventure/expeditie-truck? Niet robuust genoeg met die caravan er op. Huis op wielen? Geen comfortabele/prettige/ruime woonruimte (minder dan een camper of een oude lijnbus). Budget/garbagerun reis voertuig? Dat zou t kunnen zijn… maar ik vermoed dat het al met al toch behoorlijk prijzig gaat worden…
Maakt niet uit, zolang jij het maar ziet zitten en er lol in hebt komt t vast goed en zal ik versteld staan