Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Liefhebber gezocht voor één van mijn KTM's, 990 Adventure, 1200 SE  (gelezen 287 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4276

Toegegeven, optisch verdient de motor wel wat aandacht, als je er om geeft. Het is mijn vakantie motor waar ik zelf niets om het uiterlijk geef, hoe lelijker hoe minder zorgen.

Technisch daarentegen wel echt in orde, een fris 2012 990 motorblok met zo'n 15000km, voorzien van carburateurs voor een ultra smeuïge rijervaring en goed brandstofverbruik. RVS 2/1 naar 54mm en daarmee een bak vermogen+koppel. zojuist nieuwe rem-pistonnetje, vering recentelijk vernieuwd/aangepast.
Achter een 2012 schokbreker, voor een aangepaste 690 vork. Eventueel met rekluse koppeling.

Enorme carbon gereedschapsbak onder het zadel, op veel punten lichter gemaakt. Flink aangepast op simplicity en betrouwbaarheid.

Wat scheelt eraan? vooral dus de lak die wat loslaat, Husaberg achterkant die op de uitlaat bocht wat gesmolten is en wat knipperlichten die stuk zijn. Een handkap is gerepareerd. Maar daar wil ik de prijs ook naar maken. 2 eerlijke foto's met de modder er nog op na een ritje!

Ik denk dat de motor voor 4750,- een koopje is. Ik heb nu 4 motoren en er moet wat plaats komen voor een enduro!


Als deze niet weg gaat, mag de 1200 Super enduro weg. Deze motor staat op kenteken 2004 (eigenbouw kenteken) en voorzien van een 1200cc LC8 blok (2016). Al met al heeft de bouw van deze motor 15 a 20k gekost. Wat ik er voor kan vragen? ik ben bang niet de helft, ik sta open voor een goed bod.