Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Gezocht Tripy  (gelezen 1054 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 27
Gezocht Tripy
« Gepost op: 10-04-2022, 21:19 »
Ik wil mijn oude roadbook vervangen voor een Tripy. Is er misschien hier iemand die van zijn/haar Tripy af wil? Hoor het graag!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 7973
Re: Gezocht Tripy
« Reactie #1 Gepost op: 10-04-2022, 21:21 »
heb ik maar ze zeggen dat hij niet werkt maar volgens mij kan je gewoon bolletje pijltje ermee rijden.
mag weg voor €60

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 27
Re: Gezocht Tripy
« Reactie #2 Gepost op: 10-04-2022, 21:35 »
heb ik maar ze zeggen dat hij niet werkt maar volgens mij kan je gewoon bolletje pijltje ermee rijden.
mag weg voor €60
PB gestuurd.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 7973
Re: Gezocht Tripy
« Reactie #3 Gepost op: 10-04-2022, 21:55 »







Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 27
Re: Gezocht Tripy
« Reactie #4 Gepost op: 10-04-2022, 22:00 »
Niet meer de jongste maar als bolletje/pijltje rijden gewoon werkt wil ik hem wel overnemen.


Offline member

  • *****
  • Berichten: 7973
Re: Gezocht Tripy
« Reactie #5 Gepost op: 10-04-2022, 22:19 »
Dat weet ik dus niet.Wie kan me helpen?Het display brandt wel als je hem aanzet.Heb er nog geen rit mee gereden.M.n maat kreeg ongeval en daarna ligt hij hier op de kast.Hadden hem samen gekocht om ritjes te doen.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2770
Re: Gezocht Tripy
« Reactie #6 Gepost op: 11-04-2022, 08:33 »
Dat weet ik dus niet.Wie kan me helpen?Het display brandt wel als je hem aanzet.Heb er nog geen rit mee gereden.M.n maat kreeg ongeval en daarna ligt hij hier op de kast.Hadden hem samen gekocht om ritjes te doen.


Gewoon proberen hé, als hij niet beschadigd is door de crash moet hij het doen,
weet je, schrijf in bij "de paasrit" van endurogrensland, of ga een seen ritje rijden bij Ad Ketelaars, daar kan je hem gelijk uit testen  :D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 7973
Re: Gezocht Tripy
« Reactie #7 Gepost op: 11-04-2022, 09:35 »
Crash welke crash?Heb nog geen mm met dat ding gereden.Verkoop hem graag aan iemand die er wat mee kan.En als bolletje pijltje werkt is het toch goed meer heb je niet nodig bij een puzzelrit.
La ma horen Keessert.Aju propje

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1568
Re: Gezocht Tripy
« Reactie #8 Gepost op: 11-04-2022, 11:40 »
Dat weet ik dus niet.Wie kan me helpen?Het display brandt wel als je hem aanzet.Heb er nog geen rit mee gereden.M.n maat kreeg ongeval en daarna ligt hij hier op de kast.Hadden hem samen gekocht om ritjes te doen.
Je moet denk ik de software op je laptop of pc installeren en via die software tracks opladen. Die tracks kun je ook met de software maken geloof ik.
Keesert uitnodigen langs te komen met zijn laptop? Daarop installeren en testje doen.
BMW xChallenge en een Montesa 315R

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2770
Re: Gezocht Tripy
« Reactie #9 Gepost op: 11-04-2022, 14:34 »
Crash welke crash?Heb nog geen mm met dat ding gereden.Verkoop hem graag aan iemand die er wat mee kan.En als bolletje pijltje werkt is het toch goed meer heb je niet nodig bij een puzzelrit.
La ma horen Keessert.Aju propje




hela Propje, excuseer, maar jij praat zelf over een ongeval (crash) begreep ik ..........niet mijn bedoeling mij er mee te bemoeien ........iemand vroeg dacht ik om hulp ??..........succes er mee.


toevallig weet ik best wat af van Tripy's, maar...................

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 27
Re: Gezocht Tripy
« Reactie #10 Gepost op: 11-04-2022, 16:17 »
Ik wil het wel proberen met dat ding dus wat mij betreft is ie verkocht. Ik stuur je zo mijn gegevens.
Iedereen verder bedankt voor het meedenken, enneh mocht iemand nog een TripyII te koop hebben hoor ik het graag.

Offline member

  • st willebrord
  • *****
  • Berichten: 324
Re: Gezocht Tripy
« Reactie #11 Gepost op: 27-10-2022, 16:12 »
En werkt de tripy 1 nog?
Zoek ook een tripy 1 of 2 dus als iemand er een wil verkopen aan mij hoor ik t wel
Here today , gone tomorrow op de T7 husky701 of 450 ktm

Offline member

  • *****
  • Berichten: 7973
Re: Gezocht Tripy
« Reactie #12 Gepost op: 27-10-2022, 20:00 »
We spraken wat vlamingen.En tripy ll kan je met geluk daar voor 200 250 op de kop tikken
Hier in olland vragen ze zo 450.Iedereen zit te wachten op de nwe. tripy met kleurenscherm en onderliggende kaarten.Dus die andere voorlopers koop je voor schrootprijs.In de dakar en dat soort rally zullen ze ook wel overstappen op de nwe.En komen er misschien wel paar honderd in omloop??

Offline member

  • st willebrord
  • *****
  • Berichten: 324
Re: Gezocht Tripy
« Reactie #13 Gepost op: 28-10-2022, 08:26 »
Dat denk ik ook marco
Maar voor nu heb ik er geen de nieuwe tripy laat nogal op zich wachten
Here today , gone tomorrow op de T7 husky701 of 450 ktm

Offline member

  • *****
  • Berichten: 7973
Re: Gezocht Tripy
« Reactie #14 Gepost op: 28-10-2022, 10:09 »
Had al op 2e hands.be gekeken.Maar daar is alleen een houder te koop.Wat soms ook goed werkt.Op mp advertentie plaatsen dat je zo.n ding zoekt.Zo ben ik voordelig aan m.n montana 700 geraakt.