Vastloper vind ik ook niet voor de hand liggen.
Ontsteking is volgens mij tegenwoordig meestal aan/uit, vind ik ook niet logisch. Of er moet iets mis zijn met je bougie.
Massa-kabel heb ik laatst gehad op m'n crosser: Toen deed ook de starter het niet meer; dus dat zijn ook andere symptomen.
Zekeringen: lijkt me ook aan/uit.
Lucht: Als hij goed liep tot hij stopte, zal er geen poetslap in de luchtinlaat zitten. Maar gemakkelijk om toch ff te checken als je dat niet al gedaan hebt.
Brandstof: Vind ik ook het meest voor de hand liggend. Water of diesel in de tank, het eerste filter (in de tank) verstopt, de pomp die langzaam de geest geeft of de injector die verstopt zit. Met een andere KTM viertakt enduro of cross-tank kun je de eerste 3 uitsluiten; de laatste vind ik minder logisch als je in-line filter nog brandschoon is.
Het doet me denken aan de problemen die ik indertijd met m'n 520EXC had: Daar brak nog wel eens een hoekje van de gasschuif af, waardoor hij slecht liep of vast liep (gelukkig zonder grote schade...). Maar bij injectie zie ik dat niet gebeuren.
Andere sensoren... hij heeft er genoeg, maar ik zou niet weten welke deze problemen veroorzaakt.
Nogmaals: ik zou de accu opladen, ondersteunen met een auto/auto-accu/stevige lader en proberen te starten. En dan van alles proberen, voelen, luisteren, ruiken. En even een andere tank lenen bij een maatje.