Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Toch maar wel ;)  (gelezen 4175 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 524
Re: Toch maar wel ;)
« Reactie #15 Gepost op: 24-10-2006, 00:43 »
Wat doe je nou Erik?? Met een @ kan je toch ook alles? Is vaak nog uitdagender ook, in Heerde wilde iedereen elkaars motor uitproberen, maar die van mij lieten ze staan ???

Niet bang zijn Ferd, ik blijf de Milkakoe nog steeds trouw het zand in sturen, dus 'k laat het @-rijdende offroadgilde echt niet in de steek! En de winterombouw gaat natuurlijk ook gewoon door (weet je al wat meer ;)).

Pasgeleden wel een stukje met de Twin op een mulle zandbaan gereden (waren de dag daarvoor wedstrijden geweest..) en daar istie dus echt te zwaar voor, en misschien wil ik ook nog wel eens een KNMV-ritje rijden  8)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 524
Re: Toch maar wel ;)
« Reactie #16 Gepost op: 24-10-2006, 00:54 »
't Is bedoeltd voor de vrouw maar de man speelt ermee; komt hier op het forum vaker voor.
Of mag Miranda hier nu op leren (offroad)rijden zodat jij niet elke keer haar Twin hoeft op te rapen en te repareren :-X

 8) Ze leest toch niet mee op dit forum :confused:

Nou ja...  :-\ is eigenlijk bedoeld voor de man maar de vrouw mag er ook wel (voorzichtig) mee spelen  :D .  En scheelt mij idd wel wat werk  :-X

Alleen als hij niet thuis is doet ze dat  ..... zoals vanavond bijvoorbeeld.  ;)
oh jee, arme Erik straks   :D ik ga alvast het raam maar dichtdoen.  ;D

Hee, welkom hiero Aad! Nu nog een lichte brommer erbij, net als de rest van het "buren-forum" (proefritje? ;))

Nah, ze lag al lekker te slapen vanavond (dus waarschijnlijk geen ARM-forum gelezen  :D)

Geef even een seintje als je naar de maasvlakte ga, ik wil ook wel weer eens wat in het zand gaan doen, dus als ik dan tijd heb wil ik wel even langskomen.
Yep, dan wil ik ook wel mee. Heb daar nog nooit gereden en wellicht een alternatief voor Almere. :)

Gaan we doen, het mooiste is denk ik op een zaterdagochtend, zondags (met mooi weer) is het behoorlijk druk met 4x4's, kinderen op Quads, en figuren die hun jaren '80 crosser uitlaten  :-X



Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 96
Re: Toch maar wel ;)
« Reactie #17 Gepost op: 24-10-2006, 13:35 »
Wat een gaaf ding,leuk speeltje veel plezier ermee.

grtjs Harry
www.honda-xl.nl

doe maar gewoon, er zijn al zoveel anderen.

Offline member

  • starter
  • Berichten: 2
Re: Toch maar wel ;)
« Reactie #18 Gepost op: 24-10-2006, 16:45 »

Hee, welkom hiero Aad! Nu nog een lichte brommer erbij, net als de rest van het "buren-forum" (proefritje? ;))


 :D :D :D :D  Nee hoor, niks erbij voor mij. Ben dik tevreden zo  ;)

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Toch maar wel ;)
« Reactie #19 Gepost op: 24-10-2006, 19:20 »
Gelukkig doe nog niet lijk een extreme stap: van 235 kg naar 110 ofzo? De meesten verslijten daar tussen nog een brommer van 160 kg. ofzo  ;) Plezier d'r mee!
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 524
Re: Toch maar wel ;)
« Reactie #20 Gepost op: 25-10-2006, 00:45 »
Gelukkig doe nog niet lijk een extreme stap: van 235 kg naar 110 ofzo? De meesten verslijten daar tussen nog een brommer van 160 kg. ofzo  ;) Plezier d'r mee!

'k heb er een brommer van 70 kg voor weggedaan dus het totaal gewicht aan motoren in de schuur is wel iets omhoog gegaan  ;)

Maar idd, het grootste verschil is het gewicht, hij weegt volgetankt nog niet de helft van de AT  :)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2418
Re: Toch maar wel ;)
« Reactie #21 Gepost op: 25-10-2006, 20:47 »
Om en nabij 100 kg en iets van 50 pk. Mwa.. Kén nét  ;)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 765
Re: Toch maar wel ;)
« Reactie #22 Gepost op: 26-10-2006, 12:27 »
Gaan we doen, het mooiste is denk ik op een zaterdagochtend, zondags (met mooi weer) is het behoorlijk druk met 4x4's, kinderen op Quads, en figuren die hun jaren '80 crosser uitlaten  :-X
Aanstaande zaterdag? Volgens mij ben ik dan vrij, moet ik nog even nakijken.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 524
Re: Toch maar wel ;)
« Reactie #23 Gepost op: 26-10-2006, 19:01 »
Aanstaande zaterdag? Volgens mij ben ik dan vrij, moet ik nog even nakijken.

Ik kan helaas niet, ben dit weekend wel vrij maar er zijn 3! verjaardagen te vieren  ::) Dus no time to cross  ;D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3378
Re: Toch maar wel ;)
« Reactie #24 Gepost op: 29-10-2006, 10:14 »
Zou nog effe mijn tandwiel verhouding posten.
14:48

Denk dat volgend 15:48 wordt.
We zullen zien

Offline member

  • *****
  • Berichten: 524
Re: Toch maar wel ;)
« Reactie #25 Gepost op: 29-10-2006, 13:57 »
Aha, ik heb nu een setje 13/48 liggen, ben wel benieuwd. Ik denk dat een 15 tands niet eens past. Bij mij zit er een O-ring ketting om wat nog wat minder ruimte geeft.

Brouwer raad aan niet groter dan 14 te gaan of met O-ring zelfs 13 tands.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2418
Re: Toch maar wel ;)
« Reactie #26 Gepost op: 29-10-2006, 15:18 »
Mij viel op met de tweetakt (was toen ik hem kocht verschrikkelijk lang gegeard) dat dat ding eerst niet te rijden was in terrein. De 1 was veels te lang, en uit een modderpoel wegkomen was koppelingsmoord. Nu miste die wel een versnelling tov. de KTM.  100-110 km/h is best een nette topsnelheid voor speelwerk hoor.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 153
Re: Toch maar wel ;)
« Reactie #27 Gepost op: 30-10-2006, 08:49 »
Bij mij zit er een O-ring ketting om wat nog wat minder ruimte geeft.

?????  leg eens uit hoe dat kan.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2418
Re: Toch maar wel ;)
« Reactie #28 Gepost op: 30-10-2006, 09:22 »
Die is wat breder doordat er nog een 0-ring tussen zit... (en mischien zijn de schakels ook wat groter om oppervlakte te geven voor de O-ring  ???)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3378
Re: Toch maar wel ;)
« Reactie #29 Gepost op: 30-10-2006, 10:11 »
Mij viel op met de tweetakt (was toen ik hem kocht verschrikkelijk lang gegeard) dat dat ding eerst niet te rijden was in terrein. De 1 was veels te lang, en uit een modderpoel wegkomen was koppelingsmoord. Nu miste die wel een versnelling tov. de KTM.  100-110 km/h is best een nette topsnelheid voor speelwerk hoor.

Vergeet niet dat de 300 de koppel en pk beul van de 2takt's is.
Ding is goed te rijden van onderuit.
Ik kom eigelijk niet meer in de 1 en 2  en weg acceleren in de 3 is echt lachen voorwiel wordt dan lekker licht 8) trial paadje van 5 km gister 2 x gereden met de BMW alleen maar in de 1 en 2 met de ktm alleen maar in de 3/4.

Kwam er wel achter dat er speling op de onderste vorkpoot links zit. effe nieuwe glijbussen laten monteren bij van Laar in Eerbeek