Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Holland Turkije  (gelezen 4436 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5705
Re: Holland Turkije
« Reactie #15 Gepost op: 06-11-2006, 12:08 »
www.dbautozug.de
Heb ik destijds ook geboekt naar Wenen vanuit Dusseldorf.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 106
Re: Holland Turkije
« Reactie #16 Gepost op: 09-11-2006, 22:31 »
Wie is we?

Is dit een uitnodiging voor een mooie offroad reis.

als je interesse heb, laat maar weten.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 106
Re: Holland Turkije
« Reactie #17 Gepost op: 09-11-2006, 22:34 »
Das toevallig, ik ben ook aan het kijken om 2007 of 2008 met de motor naar Turkije te gaan, je kan inderdaad de autotrein tot Villach nemen, dat scheelt een flink saai stuk, je kan zelf met de trein helemaal in Turkije komen als je wilt! Wij zouden dan het binnenland een beetje door willen trekken, de kust streek daar hebben wij niet zoveel mee. Nou ja, ideen /plannen maken is altijd leuk zullen we maar zeggen.

globaal hebben we al een route gemaakt, ja enne mooi werk.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 106
Re: Holland Turkije
« Reactie #18 Gepost op: 17-11-2006, 16:12 »
globaal hebben we al een route gemaakt, ja enne mooi werk.     en als je intersse hebt laat maar weten

Offline member

  • *****
  • Berichten: 399
Re: Holland Turkije
« Reactie #19 Gepost op: 17-11-2006, 17:24 »
Ik zit er ook aan te denken een rondje Turkije te doen a.s zomer, dan kan ik 5 weken weg als ik wil. Ik zou dan op de R1150 GS gaan, goed genoeg voor een mix van asfalt en gravel.
Het enige wat mij tegenhoud in die periode is het warme weer. Wie heeft daar ervaring mee?

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 106
Re: Holland Turkije
« Reactie #20 Gepost op: 17-11-2006, 19:41 »
Ik zit er ook aan te denken een rondje Turkije te doen a.s zomer, dan kan ik 5 weken weg als ik wil. Ik zou dan op de R1150 GS gaan, goed genoeg voor een mix van asfalt en gravel.
Het enige wat mij tegenhoud in die periode is het warme weer. Wie heeft daar ervaring mee?

heb al een keer in juni motor gereden daar, bloedheet.
wij gaan daarom september, en er gaan waarschijnlijk 2 bmw s mee, bij  de tourmotoren,
daarnaast is er het groepje offroads  dus....................

Offline member

  • *****
  • Berichten: 399
Re: Holland Turkije
« Reactie #21 Gepost op: 17-11-2006, 21:31 »
Ik kan helaas alleen in de zomervakantie, anders zou ik in het voorjaar willen.

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Holland Turkije
« Reactie #22 Gepost op: 18-11-2006, 12:29 »
Ken turkije alleen van de kaart, maar daar lijkt het toch ook wel hoge gebieden te hebben... Is het daar ook zo warm dan?
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 106
Re: Holland Turkije
« Reactie #23 Gepost op: 28-12-2006, 22:37 »
Ken turkije alleen van de kaart, maar daar lijkt het toch ook wel hoge gebieden te hebben... Is het daar ook zo warm dan?

op grote hoogte rijden we denk ik nauwelijks, maar september is het graan van het land af en dan kan je ook een stukje afsnijden over s`heeren akkers, (dat is niet de reden)in elk geval je moet een datum plannen en er zijn op dit moment 12  gegadigden.
(Hei,  geesthacht lijkt me wel een keer wat)  groetjes

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5705
Re: Holland Turkije
« Reactie #24 Gepost op: 29-12-2006, 11:52 »
Ik zag gisteren dat Dusseldorf - Wenen niet meer rijdt op www.dbautozug.de  (Aan het kijken voor N!ek om bij Oost Europa rally te komen)

Je kunt nog wel naar Villach, Oostenrijk tegen de Sloveense grens aan. Mooi gebied en een heel eind richting Turkey.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 44
Re: Holland Turkije
« Reactie #25 Gepost op: 29-12-2006, 11:58 »
in september wilden we ook met de trein van Dusseldorf naar Wenen, en inderdaad via internet kon dit niet geboekt worden.
Maar... we kwamen een half uur te vroeg aan het station, en wat vertrok er net.... de autotzug naar Wenen !!!
Daar toen nagevraagd en die Duitsers vielen toen uit de lucht... moest (toen) nog wel kunnen, goed
informeren voor je boekt dus !

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 106
Re: Holland Turkije
« Reactie #26 Gepost op: 30-12-2006, 21:14 »
Ik zag gisteren dat Dusseldorf - Wenen niet meer rijdt op www.dbautozug.de  (Aan het kijken voor N!ek om bij Oost Europa rally te komen)

Je kunt nog wel naar Villach, Oostenrijk tegen de Sloveense grens aan. Mooi gebied en een heel eind richting Turkey.

Ja, Villach, en dan op de moto.  Zou Wenen gunstiger zijn geweest?

Offline member

  • Newbie
  • Berichten: 7
Re: Holland Turkije
« Reactie #27 Gepost op: 31-12-2006, 15:04 »
Wij zijn vorig jaar geweest. Een fantastisch motorland, elke dag een feest. Hier ons verslag.

http://www.bmwgsclub.nl/forum/viewtopic.php?t=15091

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5705
Re: Holland Turkije
« Reactie #28 Gepost op: 02-01-2007, 07:54 »
Villach ligt in ieder geval dichter bij Turkije dan Wenen. Tenzij je ergens nog langs wilt in de buurt van Wenen dus gunstiger.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 106
Re: Holland Turkije
« Reactie #29 Gepost op: 24-01-2007, 22:24 »
mooi je verhaal en fotos over turkije,  we hebben al e.e.a. gepland.             http://www.macl.nl/forum/viewforum.php?f=6&sid=7dd84ff457ce185329c151ddff817319