Gelukt! Afgelopen vrijdag is de motor weer goedgekeurd, na de week ervoor op 3 punten te zijn afgekeurd: band verkeerdom gemonteerd (pijltje over t hoofd gezien, wel een beetje erg dom), geen remlicht op de achterrem (ik had wat onderzoek gedaan en begreep dat alleen remlicht op de voorrem nodig was) en de boutjes van het rempedaal zaten los….
Dank aan Joost, Toon en Spijker voor de onderdelen als originele uitlaat, koplamp, zijstandaard, knipperlichten etc die nodig waren om de motor goedgekeurd te krijgen. Ik heb de koppelingsleiding en de snelheidsmeter moeten vervangen, die waren afgebroken, het achterspatbord is nu wit (de oude was gescheurd, en oranje niet te krijgen), het verlengstuk van het achterspatbord met de kentekenplaatverlichting is vervangen voor de keuring (en is er al weer af…).
Beter nog: mijn buurjongen is weer thuis, heeft nog wel een hoop revalidatie voor de boeg (gaat daarvoor doordeweeks naar Doorn), heeft vrijdag zijn protese gepast, maar hij gaat gewoon naar de kroeg met zijn vriendengroep, heeft al weer auto gereden (in een automaat), heeft gekart (in een duokart) en is er zeker van dat hij dit jaar weer op een motor zit. Zijn vader heeft met regelmatig geholpen met het repareren van de 690, en is mee gegaan naar de keuring.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk