Zo... kleine update.
Zag onlangs dat ik motor gekocht had met een kleine 5500km op de teller, nu 8400km dus ritjes in de buurt bij elkaar tikken mooi aan ;-).
Eerlijk is eerlijk... Van het winter de hele motor laten reviseren (blok), schoot steeds uit versnelling en rook te veel naar olie. Bleek ook wel toen de boel los was. (deed wel pijn in portemonnee)
Alles maar aangepakt. Rijd nu als een nieuwe! (is het eigenlijk ook)
Lagers waren door mij al aangepast (nieuw) en banden etc, dus kanon kan zijn kracht kwijt in de blub. Rijd er geen georganiseerde ritten (OTR) oid mee, alleen wat TET achtige routes.
Echt een feestje.
Tussen de 10u en 15u (2 a 3 ochtend ritjes) de olie, welke er elke keer mooi helder uit komt. Filter ziet er schoon uit na 2 olie wissels.. stelt ook niets voor met zo n motor. Leuk speelgoed. De navigatie op de beugel werkt perfect, gebruik telefoon helemaal niet meer.
Knipperlichten mis ik niet echt, went wel ouderwets hand uit steken.
Enige nadeel is dat het rijden op zo'n lichte fiets minder uitdagend is dan met de 701.