Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Toekomst ARM  (gelezen 3678 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2548
Re: Toekomst ARM
« Reactie #45 Gepost op: 01-08-2024, 05:49 »
hopelijk blijft dat zo


Offline member

  • *****
  • Berichten: 430
Re: Toekomst ARM
« Reactie #46 Gepost op: 01-08-2024, 08:39 »
Zoals ook al in de "nieuwsbrief" is geschreven wordt er nog steeds geprobeerd om het forum door te laten gaan. Er is nog altijd hoop dat het goed komt al moet er nog van alles geregeld worden.


Wordt vervolgd!
KTM 990 Adventure R

Offline member

  • *****
  • Berichten: 248
Re: Toekomst ARM
« Reactie #47 Gepost op: 01-08-2024, 11:52 »
Zoals ook al in de "nieuwsbrief" is geschreven wordt er nog steeds geprobeerd om het forum door te laten gaan. Er is nog altijd hoop dat het goed komt al moet er nog van alles geregeld worden.


Wordt vervolgd!


Dat is zeker goed nieuws! Omdat we niks gehoord hadden ging ik er vanuit dat dat niks werd.


Alsnog wil ik iedereen op het hart drukken hun mooie verslagen enz toch zsm veilig te stellen. Als de gesprekken spaak lopen lan het heel snel over zijn!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 245
Re: Toekomst ARM
« Reactie #48 Gepost op: 01-08-2024, 14:41 »
Er is via via contact geweest met Ferd over het ARM forum en het overdragen daarvan. Hierbij was er een positief signaal dat Ferd toch nog wel eens naar een overdracht van ARM wilde kijken. De datum van 1 augustus zou daarbij ook geen keiharde datum zijn.

Dit alles is positief, maar sindsdien heb ik nog geen contact gehad met Ferd. Dit is inmiddels drie weken geleden en mijn hoop is wel wat geslonken nu het 1 augustus is.

Ik hoop nog steeds op een overdracht, maar fifty-fifty schat ik het niet meer in.

@ferdw ontzettend bedankt voor de jarenlange inzet, het heeft mij veel gebracht en brengt mij nog steeds veel.
Ik draag hier nog steeds graag in bij / neem het stokje graag van je over!

Sent from my SM-G970F using Tapatalk

Offline member

  • *****
  • Berichten: 647
Re: Toekomst ARM
« Reactie #49 Gepost op: 05-08-2024, 20:13 »
Altijd bereid om hier te helpen of te ondersteunen met Noppenforum. Ik schat de kans ook wel steeds kleiner in, helaas.
Beheerder van Noppenforum

Offline member

  • *****
  • Berichten: 248
Re: Toekomst ARM
« Reactie #50 Gepost op: 10-08-2024, 08:52 »
Er is via via contact geweest met Ferd over het ARM forum en het overdragen daarvan. Hierbij was er een positief signaal dat Ferd toch nog wel eens naar een overdracht van ARM wilde kijken. De datum van 1 augustus zou daarbij ook geen keiharde datum zijn.

Dit alles is positief, maar sindsdien heb ik nog geen contact gehad met Ferd. Dit is inmiddels drie weken geleden en mijn hoop is wel wat geslonken nu het 1 augustus is.

Ik hoop nog steeds op een overdracht, maar fifty-fifty schat ik het niet meer in.

@ferdw ontzettend bedankt voor de jarenlange inzet, het heeft mij veel gebracht en brengt mij nog steeds veel.
Ik draag hier nog steeds graag in bij / neem het stokje graag van je over!

Sent from my SM-G970F using Tapatalk


Bij overname moet er wel wat gedaan worden aan de toegankelijkheid via de smartphone.
1 van de redenen dat ik hier minder poste was dat toch veel op de telefoon gebeurt en dat dat hier geen doen is.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1984
Re: Toekomst ARM
« Reactie #51 Gepost op: 27-08-2024, 11:07 »
Als ik het goed begrijp is het forum nog steeds in staat van ontbinding?


Het lijkt mij dat hier duidelijkheid moet komen: het voelt nu niet logisch om hier nog wederwaardigheden te delen, en het voelt ook niet logisch om dat elders te doen wanneer het hier nog doorgaat.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 245
Re: Toekomst ARM
« Reactie #52 Gepost op: 29-08-2024, 14:05 »
Als ik het goed begrijp is het forum nog steeds in staat van ontbinding?


Het lijkt mij dat hier duidelijkheid moet komen: het voelt nu niet logisch om hier nog wederwaardigheden te delen, en het voelt ook niet logisch om dat elders te doen wanneer het hier nog doorgaat.
Er is helaas geen nieuws te melden over het voortbestaan van ARM.
En dus geen duidelijkheid of dit forum over X maanden nog bestaat.
Er is via via wat contact geweest met Ferd, waaruit het hoopvolle bericht kwam dat een overdracht van het forum misschien toch een optie is.
Dit laatste (indirecte) contact was echter medio juli en sindsdien is er radiostilte.
Ik heb nog steeds wel een sprankje hoop, maar kan hier geen goede inschatting meer over geven.

De bereidheid bij mij is er zeker nog en er zijn meer mensen die hierbij hun hulp hebben aangeboden.
Deze onzekerheid zorgt natuurlijk voor een langzame dood van het forum, zoals je hierboven ook al beschrijft...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 248
Re: Toekomst ARM
« Reactie #53 Gepost op: 29-08-2024, 15:51 »
Als je wat wilt kwa overname wel heel stevig upgraden om op niveau van andere fora te komen.

Hoewel de informatie, de leden enz enz geweldig zijn rammelt en kraakt het gewoon te veel om praktisch bruikbaar te zijn tov andere opties.

Als het zo ver komt wil ik wel administratief eea opruimen, helpen met arbeidsintensief overzetwerk enz enz. Heb wel ervaring met moderator tools, maar een echte website bouwer ben ik nou ook weer niet.

Aan iedereen wil ik toch nog even meegeven dat als je mooie reisverslagen, nuttige info hebt, stel het dan ergens veilig. Opgeslagen op je eigen computer als dit forum weg valt dat je het elders plaatsen kunt of plaats het direct op Noppenforum oid.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1597
Re: Toekomst ARM
« Reactie #54 Gepost op: 31-08-2024, 18:09 »
Goedenavond,
ik ben altijd een enthousiast gebruiker van ARM geweest, op twee wielen en ook met posts over 4x4 reisjes. Nu is de motor een beetje op de achtergrond geraakt (De drz staat een beetje te verstoffen in Spanje) en we zijn meer in 4x4 terecht gekomen net als ook andere ARM-leden. Is deze allroad bezigheid ook welkom op noppenforum?

Met vriendelijke groet,
Marcel
Marcel

Offline member

  • *****
  • Berichten: 248
Re: Toekomst ARM
« Reactie #55 Gepost op: 31-08-2024, 21:40 »
Ligt er aan, zitten er grove banden op  :P

Offline member

  • *****
  • Berichten: 647
Re: Toekomst ARM
« Reactie #56 Gepost op: 01-09-2024, 13:42 »
Wat mij betreft wel hoor. Je kunt alle verhalen sowieso kwijt bij het café of de reisverhalen. Als er genoeg interesse is, dan wil ik er ook wel een aparte rubriek voor maken.
Beheerder van Noppenforum