Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Voorjaar 2007: Offroad rijden Noord Frankrijk  (gelezen 46904 keer)

Offline member

  • Honda Africa Twin, Honda dominator, KTM lc8 950 adventure, 990 adventure, L300 4x4, lc4 690
  • *****
  • Berichten: 489
Re: Voorjaar 2007: Offroad rijden Noord Frankrijk
« Reactie #285 Gepost op: 01-05-2007, 16:24 »
Nog effe  ;D

Zal er morgen ook rond een uur of 5 zijn.
Op me gemak er naartoe toeren. En lekker genieten.

Zie jullie morgern

grt
Groet Marc

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2418
Re: Voorjaar 2007: Offroad rijden Noord Frankrijk
« Reactie #286 Gepost op: 02-05-2007, 22:34 »
Jongens, wat een feest!

Ge-Wel-Dig!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 750
Re: Voorjaar 2007: Offroad rijden Noord Frankrijk
« Reactie #287 Gepost op: 03-05-2007, 16:39 »
We hebben geweldig genoten, ik was vanochtend eigenlijk maar wat jaloers op Brommer, Booom, Waldbrowser en StevenD, die begonnen er vandaag aan!
J-P

Honda VFR1200X DCT crosstourer

Offline member

  • *****
  • Berichten: 274
Re: Voorjaar 2007: Offroad rijden Noord Frankrijk
« Reactie #288 Gepost op: 03-05-2007, 16:41 »
Ook wij zijn weer terug. Als pleistertje voor het niet kunnen rijden van de Alto Turia had Max geregeld dat ik met Le Professeur meemocht.
Geweldig gereden,leuke groep en werkelijk ongelooflijke verhalen.

Soms dénk je dat je het allemaal al meegemaakt hebt maar bij deze driedaagse verbeken alle eerdere reisverslagen.
We hadden de tent nog niet staan en werden we opgeschrikt door hevig stijgend water van het meer waaraan we stonden.
Global Warming !!!! niemand kon er aan ontkomen. Peet leverde hier overigens een grote bijdrage aan, kennelijk door zn veranderde voedselpatroon. In allerijl moest de tent van Max en Klei gezekerd worden en konden we m nog net op t droge trekken.


Door het hoge water was het niet eenvoudig om van de camping af te komen.
JP op weg naar het toiletgebouw.


Om het doorslaan van het opkomende water tegen te gaan werd JP zn broek vakkundig door Bill aan de bovenzijde dichtgetaped. En dan niet zomaar een plakbandje.... neeeh ! écht hele speciale tape. Bill heeft namelijk in het verleden de Rally-academy gevolgd (niet te verwarren met de rallyschool natuurlijk). Tja dan ziet de inhoud van je rallydoosje er al gauw anders uit dan 3 stiften en een Mars.


Bijkomend voordeel was dat JP nu gewoon kon staan op zn motor zonder dat zn broek afzakte.
Een dag eerder was dit namelijk al gebeurd terwijl Bill achter JP reed. Toen ook JP zijn steentje wilde bijdragen aan de Global Warming kreeg Bill de volle laag en kon de uitwerpselen van JP niet meer ontwijken. Bill zat die dag dus redelijk in de shit terwijl de rest schoon en fris zn weg kon vervolgen.


Het was lastig om door het hoge water de juiste sporen te vinden, Peet reed dus óp de camping al over iemand zn tent heen die geheel onder water stond.
Het gevolg laat zich raden.
Tentharing in je achterband !


Door al het gedoe liet Klei zn sleutels nog in t water vallen. Toen het weer eb werd kwam het Search en Rescue team er aan te pas om de net opgevouwen tent van Max weer uit te vouwen. Max werd even later afgevoerd in een dwangbuis. We hebben nooit meer iets van hem vernomen.


Max had t overigens zeer naar zn zin. Max had namelijk eerder aan de vloedlijn van het campingmeer een zeecontainer gejut vol met gloedjenieuwe Halonblussers.


hier nog wat sfeerplaatjes.....
en we zijn nog lang dronken geweest  ;)











Maar weer eens opstappen......

Offline member

  • *****
  • Berichten: 666
Re: Voorjaar 2007: Offroad rijden Noord Frankrijk
« Reactie #289 Gepost op: 03-05-2007, 16:51 »
Helemaal geweldig jongens , en zo`n verslagje leest wel erg lekker. Wil de verslaggever niet even mee naar Spanje in September , Appie gaat ook dusssss..........

Offline member

  • Administrator
  • *
  • Berichten: 3255
Re: Voorjaar 2007: Offroad rijden Noord Frankrijk
« Reactie #290 Gepost op: 03-05-2007, 16:53 »
Kumbajaaahhhhh maaailort, kuuuummmbaja!!!


(oja, het kamp voor de tsunami)


Eén halonblusser voor meneer:

Offline member

  • *****
  • Berichten: 750
Re: Voorjaar 2007: Offroad rijden Noord Frankrijk
« Reactie #291 Gepost op: 03-05-2007, 16:53 »
Het spijt me maar ik zit hier te janken van het lachen, geweldig verslag, Inge!!!! ;D ;D ;D
J-P

Honda VFR1200X DCT crosstourer

Offline member

  • *****
  • Berichten: 274
Re: Voorjaar 2007: Offroad rijden Noord Frankrijk
« Reactie #292 Gepost op: 03-05-2007, 17:01 »







overal in Frankrijk lagen versleten tourances, dus de vraag "kan t ook op Tourances?"   met gemak !!!!!!

Hier "Le professeur", geweldige vent !














Maar weer eens opstappen......

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2397
Re: Voorjaar 2007: Offroad rijden Noord Frankrijk
« Reactie #293 Gepost op: 03-05-2007, 17:55 »
wat een prachtig verslag Inge
maar ik zal het nog sterker vertellen  ;D ;D ;D ;D
het waren geweldigen dagen met een wereld ploeg wat heb ik gelachen zeg
tot de volgende keer

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2710
Re: Voorjaar 2007: Offroad rijden Noord Frankrijk
« Reactie #294 Gepost op: 03-05-2007, 18:06 »
 ;D  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Geweldig verslag.  8)
Ziet er weer uit dat het heel vervelend was daar.....

Offline member

  • *****
  • Berichten: 750
Re: Voorjaar 2007: Offroad rijden Noord Frankrijk
« Reactie #295 Gepost op: 03-05-2007, 18:13 »
Helemaal geweldig jongens , en zo`n verslagje leest wel erg lekker. Wil de verslaggever niet even mee naar Spanje in September , Appie gaat ook dusssss..........

Sterker nog, het blijkt dat het ARM team zo goed als zeker uitgebreid wordt met een extra 5 deelnemers want volgens Appie is het voor ons een eitje en voor de vrouwtjes die erbij waren helemaal! :D
J-P

Honda VFR1200X DCT crosstourer

Offline member

  • *****
  • Berichten: 392
Re: Voorjaar 2007: Offroad rijden Noord Frankrijk
« Reactie #296 Gepost op: 03-05-2007, 18:24 »
Fantastisch verslag! Ook doet het me goed om Do zonder brace te zien.

Een volgende keer wil ik er zeker bij zijn. Ik ga nog wat leuke evenementen zoeken. Eind juni eerst op naar Hechlingen (Xchallenge proefrijden tijdens het leren) en dan nog een paar leuke uitstapjes... tips zijn welkom ;)
Nog steeds een allroad liefhebber... I'll be back...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2636
Re: Voorjaar 2007: Offroad rijden Noord Frankrijk
« Reactie #297 Gepost op: 03-05-2007, 18:27 »
nog ff dan gaan wij ook ::)

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Re: Voorjaar 2007: Offroad rijden Noord Frankrijk
« Reactie #298 Gepost op: 03-05-2007, 18:42 »
Gaaf fotoverslag jongens!! Jullie hebben dus weer lekker genoten. Schitterende vent die Appie, en zit alles lekker van een afstandje te bekijken ;D



Zie wat onbekende paadjes, had hij weer wat gevonden voor je Max?? Volgend jaar maar een heel ARMkamp daar opslaan, en dan afentoe een paar man met Appie meerijden zeker. Heb je al heel seizoen 2008 volgeboekt voor ARM MAx?? Baal ervan dat ik niet effe langs kon komen gisteren.

Offline member

  • Administrator
  • *
  • Berichten: 3255
Re: Voorjaar 2007: Offroad rijden Noord Frankrijk
« Reactie #299 Gepost op: 03-05-2007, 18:49 »
Ferd,

er zaten veel bekende stukken in, maar ook veel plekken waar we vorig jaar niet geweest zijn. Smaller, steiler en diepere sporen. Volgens mij zijn we vorig jaar in de maling genomen.  :-X

Enneh, de ARM-dames hebben volgend jaar een eer om hoog te houden.  :P