Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Voorjaar 2007: Offroad rijden Noord Frankrijk  (gelezen 46899 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 750
Re: Voorjaar 2007: Offroad rijden Noord Frankrijk
« Reactie #315 Gepost op: 04-05-2007, 13:36 »
Je ziet t verkeerd Klei ! Ik heb Do en Do heeft mij ........ ja das wel benijdenswaardig  :-*
vinden wij dan .....

Inderdaad, de rest is maar spullen. Dat besef komt bij Klei heus nog wel een keer als ie de ware aan de haak heeft geslagen.

(sentimentele modus on)Ik zit nog steeds na te genieten van dit uitje, heerlijk gezelschap! Ook het feit dat je dit soort dingen met je partner kan doen en delen is onbetaalbaar. In dat opzicht zijn jij en ik bijzonder fortuinlijk, Inge. Stelletje mazzelaars, wij  ;) Geniet ervan met volle teugen! (sentimentele modus uit)
J-P

Honda VFR1200X DCT crosstourer

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1326
Re: Voorjaar 2007: Offroad rijden Noord Frankrijk
« Reactie #316 Gepost op: 04-05-2007, 18:17 »
nog ff dan gaan wij ook ::)

Ja nog 13 nachtjes slapen en dan mogen wij !!!:)

Kan bijna niet wachten, begrijp dat de groep die er nu zit het ook erg naar de zin heeft. En nu we al zoveel mooie fotos hebben hoeven wij daár niet meer voor te stoppen
 

 :P

Offline member

  • R1150GS
  • *****
  • Berichten: 327
Re: Voorjaar 2007: Offroad rijden Noord Frankrijk
« Reactie #317 Gepost op: 04-05-2007, 18:45 »
Zeg Bill, als dit niet goed is voor je WAF-factor, weet ik het ook niet meer  :D



WOEF!

(workin on et fast)
Big bad Bill is sweet William now

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2617
Re: Voorjaar 2007: Offroad rijden Noord Frankrijk
« Reactie #318 Gepost op: 04-05-2007, 19:00 »
Wat een rot weer hadden jullie zeg, pechvogels.
Rijden van A naar B is logisch, naar nergens is veel beter!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 437
Re: Voorjaar 2007: Offroad rijden Noord Frankrijk
« Reactie #319 Gepost op: 05-05-2007, 19:01 »
Mooi rijden daar. Ik ben al een paar keer met Appie op pad geweest en altijd genoten van de lekkere relaxte atmosfeer. Die sfeer zat er bij jullie ook goed in zo te zien  :D
- Of ze asfalteren het of ze verbieden het.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: Voorjaar 2007: Offroad rijden Noord Frankrijk
« Reactie #320 Gepost op: 06-05-2007, 08:10 »
nou het is weer voorbij, heb vandaag nog even ritueel om 700 koffie gemaakt.

heren en dame van de tweede groep man wat heb ik gelachen met jullie de avonden na de ritten waren super gezellie heb spierpijn in mijn buik.

de ritten waren erg gaaf, ik zie op de foto's dat de eerste groep wat andere paden hebben gereden.

dag 1 veel lange paden , man dat is beton zo hard en dan met diepe sporen ik was blij dat ik niet met de gs was.
alhoewel na 4,1 km van dag een heb ik de drz vervloekt, de moer van de primaire as waar het tand wiel en keting zit , viel er vanaf, dag aandrijving en olie op de weg.

met waldbrowser, aan een lijntje back tot basic kamp en gelukkig had Appie nog een passende moer. even was ik bang dat de keering het stuk was maar nee hoor. deze keer locktide op de moer gedaan en verder geen last meer gehad.
hoppa doorgaan.

die lange paden denk je nou dat kan makkelijk op de gs totdat er weer diepe harde sporen er opeens zijn.

ik heb duidelijk gemerkt dat sporen rijden niet mijn hobby is, dus dat wordt oefenen.

dag twee wat meer door de bossen, man wat een stof maar man wat gaaf, nadat er al twee team genoten
 onderuit gegaan waren dacht ik dan moet ik ook maar onderuit gaan(juist ja bij diepen sporen) ik maak een mooie koprol sta op en denk ja geen rad braces op de drz dus dat zal wel einde oefening(als ik de verhalen zo lees), nee hoor opstaan starten en rijden.

dag drie was een combi van van alles, lange paden klimmetjes in het bos.



kortom heerlijk heerlijk, dit moet er in blijven waar kan ik me aanmelden voor volgend jaar.

de man van de foto,s komt pas morgen dus de foto's zullen nog even moeten wachten.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 274
Re: Voorjaar 2007: Offroad rijden Noord Frankrijk
« Reactie #321 Gepost op: 06-05-2007, 12:50 »
Leuk dat jullie t ook zo naar jullie zin hebben gehad.
Ben benieuwd naar jullie plaatjes.

Weet je zeker dat Appie een andere route heeft gereden?
Ik zag sommige foto's terug en dacht...huh ben ik daar ook geweest ??? (angst natuurlijk, pure angst   ;D)

ciao
Maar weer eens opstappen......

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: Voorjaar 2007: Offroad rijden Noord Frankrijk
« Reactie #322 Gepost op: 06-05-2007, 13:06 »
Appie heeft er 5 routes lopen zij hij.
Op sommige stukken vroeg hij wat wil je optie a b of c, dus ik denk dat ie wel wat varieert.

ik geloof trouwens niet dat er veel foto's genomen zijn in ons groepje.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4276
Re: Voorjaar 2007: Offroad rijden Noord Frankrijk
« Reactie #323 Gepost op: 06-05-2007, 13:36 »
Iedereen was zijn camera vergeten denk ik, of schaamde zich te diep voor de 'zware jongens' om foto's te nemen  ;D
ik heb er in elk geval geen.

Maar wel een echt prachtige rit gemaakt in een super omgeving met een heeeel gezellige groep mensen!
..
Mag ik weer terug??

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4276
Re: Voorjaar 2007: Offroad rijden Noord Frankrijk
« Reactie #324 Gepost op: 06-05-2007, 19:07 »
 >:(
Bij het uitpakken mis ik een van mijn handschoenen... Misschien wil de volgende groep Appie even vragen (en kijken in de bosjes waar ik stond, links aan het pad) of hij daar in gewaaid is.
Het is mijn linker waterdichte spidi, mochen er meer liggen  :P

Offline member

  • Administrator
  • *
  • Berichten: 3255
Re: Voorjaar 2007: Offroad rijden Noord Frankrijk
« Reactie #325 Gepost op: 06-05-2007, 22:28 »
Er is zeker geen plek meer rond hemelvaart  ??? ;)

Waarschijnlijk ben ik al lang blij als ik dan een rustig weekend heb :P

Snarf (en anderen),

in de groep die rijdt op 7-8-9 juni zijn twee plaatsen vrijgekomen. Als je zin hebt dit voorjaar bij Appie te rijden is dit je kans voor 2007.

Voor meer info, pm me even ok?

Max

Offline member

  • *****
  • Berichten: 963
Re: Voorjaar 2007: Offroad rijden Noord Frankrijk
« Reactie #326 Gepost op: 06-05-2007, 23:49 »
Max en Ap super bedankt,

Aan de voorgaande verslagen kan ik niets toevoegen, daar het gewoon een 100% weekend was. Alleen maar genieten ook van elkaar en van kip ala Brommer ,helemaal top. Boom rijdt super op zijn Africa Twin komt gewoon op z,n bike en heeft vandaag nog een ritje van de Transalp club gereden. Ik ben zeer benieuwd of hij daar net zo als bij ons met dat gevaarte over een meer heeft gesprongen! Brommer daar in tegen springt gewoon in lente richting over het meer, okay hij haalde het net niet maar gelukkig tipte hij even het bruggetje aan welke midden over het meer loopt,zodat hij alsnog de overkant haalde. Steven daarintegen haalde echter op zijn gemak de berg waar Andre Pullen af moest haken Echt waar ik heb het allemaal van achterren kunnen bekijken. Zelfs Ap ging naar deze stunts spontaan zijn voorband wisselen, om maar deze zware jongens voor te kunnen blijfen.
Okay ik je het nog sterker vertellen! Do pas op! Ap ziet Inge helemaal zitten.!

Luitjes het was voor mij een hele eer om eens met Ap Wagenaar mee te mogen rijden,
Ap was en is 100% motor sportman, met zoveel over winningen achter zijn naam dat ik er een diep respect voor heb

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3378
Re: Voorjaar 2007: Offroad rijden Noord Frankrijk
« Reactie #327 Gepost op: 07-05-2007, 08:21 »
Snarf (en anderen),

in de groep die rijdt op 7-8-9 juni zijn twee plaatsen vrijgekomen. Als je zin hebt dit voorjaar bij Appie te rijden is dit je kans voor 2007.

Voor meer info, pm me even ok?

Max

jammer dat er geen 2takten mee mogen

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: Voorjaar 2007: Offroad rijden Noord Frankrijk
« Reactie #328 Gepost op: 07-05-2007, 09:55 »
Op dag 1 kwam er een laag vliegende straaljager voorbij, wat een lawaai.
Op dag 3 hoor ik weer zo'n geluid maar dat is Waldbowser die volgas zijn SE de berg afknalt en mij inhaaldt, wat een geluid!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: Voorjaar 2007: Offroad rijden Noord Frankrijk
« Reactie #329 Gepost op: 07-05-2007, 20:06 »
zou onze enige echt allroader al thuis zijn ?