Hallo motorminded volk,
Kijk hier al een tijdje rond en ben mezelf ook al een tijdje aan het orienteren (allroad/offroad/welke motor enzo)
Nu is mijn oog inmiddels gevallen op een ktm 620 welke in Duitsland staat. Heb al positieve ervaringen met invoeren en de kwaliteit van duitse motoren en de prijs is ook interessanter
dus waarom niet.
Nu heb ik over deze motor nog een aantal concrete vragen waarmee jullie mij misschien kunnen helpen:
Met mijn beste duits heb ik er het volgende van begrepen.
* Bouwjaar van de motor is eind 93 (nouja, toen issie op kenteken gezet).
Nu is deze 3 jaar geleden voorzien van een andere motor (Uit '98 met balansas)
km-standen blijft dus gissen.
(Verkoper zegt ongeveer 30.000 totaal km voor de hele motor en 15.000 km voor het andere blok. Maar er zou een rekening van zijn.)
*
In Hoeverre is dit blok beter/slechter en waarop kan ik letten of dit ook wel echt zo is als de verkoper beweert.
* Hebben motorblokken in een ktm ook een motornr (wat correspondeert met een bepaald framenr) want dit zou problemen op kunnen leveren met invoeren, als het motornr niet overeenkomt met het framenr.
(Volgens de verkoper heeft het motorblok geen nummer en in duitsland zouden deze ook niet geregistreert zijn)Voor het visuele plaatje, het gaat om de volgende motor
Op de foto ziet hij er goed uit voor een motor uit '93
Misschien nog tips waarop speciaal te letten als ik ga kijken/proefrijden
Hoop dat jullie mij kunnen helpen en alvast bedankt