Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Nieuwe Fiets  (gelezen 8822 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1119
Re: Nieuwe Fiets
« Reactie #60 Gepost op: 23-11-2006, 18:49 »
De liefhebbers kunnen met Harold ook 2 rondjes fietsen :D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: Nieuwe Fiets
« Reactie #61 Gepost op: 23-11-2006, 19:08 »
wil wel mee, moet ik alleen een MBT zien te lenen...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 437
Re: Nieuwe Fiets
« Reactie #62 Gepost op: 23-11-2006, 21:05 »
Als er een datum bekend is doe ik graag mee. Heb nu 3x rondje Groesbeek gedaan en ben dus een beginner..... Maar ach, ik zal niet de enige zijn.  ;)
- Of ze asfalteren het of ze verbieden het.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1119
Re: Nieuwe Fiets
« Reactie #63 Gepost op: 23-11-2006, 21:13 »
wat dachten jullie van zaterdag 9 december? anders wordt het volgend jaar

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1582
Re: Nieuwe Fiets
« Reactie #64 Gepost op: 23-11-2006, 21:19 »
9 dec gaat voor mij niet lukken. :(
's ochtend met zoonlief op het voetbalveld en 's middags met zijn vrienden lasergamen :-\. Zo gaat dat tegenwoordig als zo'n kereltje jarig is geweest.


GJ :D
Don't even bother to agree with me, I 've already changed my mind :-)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 666
Re: Nieuwe Fiets
« Reactie #65 Gepost op: 23-11-2006, 21:33 »
De liefhebbers kunnen met Harold ook 2 rondjes fietsen :D
Niet doen als je niet tegen je verlies kunt jongens, op de fiets rijdt Harold WEL voorop. :-X :-X

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5705
Re: Nieuwe Fiets
« Reactie #66 Gepost op: 23-11-2006, 21:42 »
Niet doen als je niet tegen je verlies kunt jongens, op de fiets rijdt Harold WEL voorop. :-X :-X
Daar ben ik ook bang voor.

verder is 9 dec wel een aardige dag (als het weer ook aardig is natuurlijk)

Hoe is dat eigenlijk met regen? Op de motor vind ik het enige probleem eigenlijk het beperkte zicht. Op de fiets lijkt het me wat vervelender.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2636
Re: Nieuwe Fiets
« Reactie #67 Gepost op: 23-11-2006, 22:40 »


Hoe is dat eigenlijk met regen? Op de motor vind ik het enige probleem eigenlijk het beperkte zicht. Op de fiets lijkt het me wat vervelender.
[/quote]
net zo ver als zonder 8)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: Nieuwe Fiets
« Reactie #68 Gepost op: 24-11-2006, 08:52 »
Geen enkel probleem, je hebt alleen meer karakter nodig :D

Het lijkt me erg leuk om met jullie eens over de ATB-paden te pendelen...

Het weekend van de 9 het ik een roadbookritje van de ORA, weekendje later kan ik.

Noppy

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1582
Re: Nieuwe Fiets
« Reactie #69 Gepost op: 24-11-2006, 08:54 »
Net als bij motorrijden: goeie kleding en je hebt er weinig last van. 's avonds wel iets ::) meer poets- en boenwerk ::)  ::)

Goeie fietskleding heeft ook vaak een fors prijskaartje, tenzij je het geluk en de tijd hebt en e.e.a. via de opruiming bij elkaar te sprokkelen.
Meer laagjes is handing, kleding moet soepel zitten en vooral niet te warm (je bent immers aan het sporten hé). Winddichtheid vind ik over het algemeen belangrijker dan dikte. Een fietsjack met een ademenede rug is wel zo prettig om warmte en zweet krijt te raken.
Neopreen overschoenen en windstopper handschoenen vind ik prettig bij kou en regen. Verder een regenjekkie en wellicht een fietsbril met heldere glazen om de troep uit je ogen te houden.
Laat de regen maar komen ;D

En verder; ik fiets bijna iedere week, maar eigenlijk maar zelden in de regen. Wel vaak is de ondergrond nog zeik- en zeiknat :-\


GJ :D
 
Don't even bother to agree with me, I 've already changed my mind :-)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2617
Re: Nieuwe Fiets
« Reactie #70 Gepost op: 26-11-2006, 12:34 »
Een vraagje gezien een aantal 9 december niet kunnen is zondag de 10e dec wat? (er is dan ook geen offroadrit)
O ja ter info Ik heb zins begin oktober niet meer op de fiets gezeten (fiets is nog vies van de laatste marathon)
Nog watr info (speciaal voor de langzamen, ik ben ook niet snel... maar kan wel lang op die bike volhouden)
Gerben ik kan anders wel een fiets regelen voor jouw. (leen/huur ik deze wel bij de fietsenmaker)
Hier een linkje van onze laats gereden marathon.
http://home.planet.nl/~essen341/
 anders kijk op www.lastgear.nl
Rijden van A naar B is logisch, naar nergens is veel beter!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5705
Re: Nieuwe Fiets
« Reactie #71 Gepost op: 26-11-2006, 21:40 »
das ook goed.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1582
Re: Nieuwe Fiets
« Reactie #72 Gepost op: 27-11-2006, 10:57 »
10 dec. zou ik (denk ik) wel kunnen. Lijkt me iig wel leuk om de Veluwezoomroute weer eens te doen. Oosterbeek was afgelopen zaterdag al lekker smeuig, dan kan de Veluwezoom alleen maar nog smeuiger zijn :D
Oosterbeek had voor mijn gevoel wat te veel asfalt en een wazige bewegwijzering, na 20 km waren we weer terug op het startpunt :o Tja, dan kan je nix anders doen dan maar op eigen houtje het bos induiken ::)


GJ :D
Don't even bother to agree with me, I 've already changed my mind :-)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 437
Re: Nieuwe Fiets
« Reactie #73 Gepost op: 27-11-2006, 11:06 »
...... een wazige bewegwijzering,
GJ :D

En ik maar denken dat het aan mij lag tijdens m'n eerste MTB ritje. Ook de ervaren rotten hebben hier problemen.
- Of ze asfalteren het of ze verbieden het.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2617
Re: Nieuwe Fiets
« Reactie #74 Gepost op: 27-11-2006, 15:48 »
10 dec. zou ik (denk ik) wel kunnen. Lijkt me iig wel leuk om de Veluwezoomroute weer eens te doen. Oosterbeek was afgelopen zaterdag al lekker smeuig, dan kan de Veluwezoom alleen maar nog smeuiger zijn :D
Oosterbeek had voor mijn gevoel wat te veel asfalt en een wazige bewegwijzering, na 20 km waren we weer terug op het startpunt :o Tja, dan kan je nix anders doen dan maar op eigen houtje het bos induiken ::)


GJ :D
Die Oosterbeek route is inderdaad niet al te best aangegeven.
De Veluwezoom is wel goed.
Rijden van A naar B is logisch, naar nergens is veel beter!