Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: ARM goes Sierra y Rambla 2007  (gelezen 32340 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 437
ARM goes Sierra y Rambla 2007
« Gepost op: 20-11-2006, 11:20 »
Doe anders eerst een MSA Roadbookrit. Extremadura of zo. Da's wel roadbook rijden in Spanje, maar geen wedstrijd en lekker relaxed.

[modbreak]Sierra y Rambla rit. Organisatie msa-schilcher (www.msa-schilcher.de) ritdatum is 29 September 2007 tot 6 Oktober. Zie ook site msa.

Ervaringsdeskundige en tussenpersoon hier op de site ben ik.  ;)

En er is een datum en een lokatie voor de kennismaking/info voor rijders die tot nu toe hebben ingeschreven(voor de Sierra y rambla)  of dit nog willen doen.  Dit heb ik gecombineerd met Appie W.Dit is tevens de inschrijfavond voor de 3-daagse ritten van Appie in Frankrijk.
Datum = 21 Maart 2007.
Lokatie= Camping Hessenheem/Resto De Loep.  Potdijk 8 te Markelo.
Voor degenen die uit het werk willen komen of geen tijd hebben om thuis een happie te doen is er de mogelijkheid om vanaf 19.00 wat te eten( Hap en Tap ) .Voor Euro 8,50 PP lekker bord eten.Om 20.00 uur begint het "officiele "programma.
[/modbreak]
- Of ze asfalteren het of ze verbieden het.

Offline member

  • Administrator
  • *
  • Berichten: 3255
Afgesplitst: Extremadura 2007?
« Reactie #1 Gepost op: 20-11-2006, 12:40 »
:stupid: Dat staat bij mij ook op de verlanglijst voor 2007.

(of anders zelf op eigen houtje met een stelletje een weekje roadbook rijden in Spanje)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 666
Afgesplitst: Extremadura 2007?
« Reactie #2 Gepost op: 20-11-2006, 22:36 »
Doe anders eerst een MSA Roadbookrit. Extremadura of zo. Da's wel roadbook rijden in Spanje, maar geen wedstrijd en lekker relaxed.
www.msa-schilcher.de

Ik wil de Extremadura ook graag weer eens rijden, als het in de privè sfeer goed gaat tenminste. Als er belangstelling is wil ik wel een avondje organiseren met misschien nog wat ex-extremadura gangers.Erik H, Erik B, Erik van B, Marten , dan moet je toch genoeg sterke verhalen krijgen lijkt mij.Foto`s en filmmateriaal is er ook genoeg voorradig dusss.......................................

Polletje??

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1582
Afgesplitst: Extremadura 2007?
« Reactie #3 Gepost op: 22-11-2006, 09:14 »
Als er belangstelling is wil ik wel een avondje organiseren met misschien nog wat ex-extremadura gangers.

Ja, ikke :D


GJ :D
Don't even bother to agree with me, I 've already changed my mind :-)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 264
Afgesplitst: Extremadura 2007?
« Reactie #4 Gepost op: 22-11-2006, 14:57 »
Lijkt mij het overwegen waard.... Dus graag!

Johan
KTM 450 exc, en nu leren rijden...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1791
Afgesplitst: Extremadura 2007?
« Reactie #5 Gepost op: 22-11-2006, 15:20 »
Ben d'r graag bij! Wat mij betreft echt een aanrader die Extremadura. Was d'r dit jaar ('06) bij.
Gewoon goed georganiseerd, goed eten, goede hotels, lekkere dagetappe's, goeie roadbooks, geen wedstrijd dus releaxed rijden en wat een schitterende omgeving!!! Echt prima te doen met de LC4 adventure o.i.d.

In principe wil ik eigenlijk met de Tuareq mee, maar zo niet dan wordt het de Extremadura weer!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3542
Re: Afgesplitst: Extremadura 2007?
« Reactie #6 Gepost op: 22-11-2006, 18:07 »
Gaaf, ik wil heel graag aan zo'n soort rit meedoen ..... vorig jaar bij de alto turia info avond van BDM geweest maar dat was nog onhaalbaar voor mij ..... nu meer mogelijkheden en de goede brommer ...... nu maar hopen dat e.e.a. in de schoolvakanties gaat gebeuren ...... als docent heb je wel veel vakantie maar het is nul flexibel

Martijn
Big....is history ..... 640 ook, 690EnduroR ook, nu een Yamaha T7 en een CRF450 2006 en een CRF 450 Rally 2007

Offline member

  • *****
  • Berichten: 194
Re: Afgesplitst: Extremadura 2007?
« Reactie #7 Gepost op: 22-11-2006, 18:51 »
Als je twijfelt tussen ATR en Extremadura van MSA, dan kun je de vakantie alvast aanvragen bij je baas...ze zijn namelijk allebei in dezelfde week ;)   We zijn vorig jaar met de wegmotor in de Extremadura geweest : mooi natuur en mooie steden.

Om de verwarring groter te maken, nog een derde optie : http://www.roadbooktouren.de
Deze rijden o.a. in hetzelfde gebied als de ATR (Kastilien) en in Frans Baskenland (Gascogne).


Offline member

  • *****
  • Berichten: 187
Re: Afgesplitst: Extremadura 2007?
« Reactie #8 Gepost op: 23-11-2006, 07:37 »
28-4 tot 5-5, de datum komt mij in elk geval goed uit  ;)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 666
Re: Afgesplitst: Extremadura 2007?
« Reactie #9 Gepost op: 23-11-2006, 08:34 »
Ik ga een gezellige avond organiseren, ik woon mooi centraal in nl, dus voor ierdereen goed bereikbaar.

Tapas worden geregeld alsook een bak koffie.Tis niet commercieel, maar een vrije gift is OK ( gaat naar de clini-clowns)

Ik ga wat data uitzoeken en zet ze in dit topic. Marten, jij komt toch ook hè, en als er hier op het forum nog meer Extremadura-gangers zijn hoor ik het graag.

Hasta Luego enrico,

Offline member

  • Administrator
  • *
  • Berichten: 3255
Re: Afgesplitst: Extremadura 2007?
« Reactie #10 Gepost op: 23-11-2006, 08:39 »
xr400,

focus je deze avond alleen op de Extremadura, of ook Sierra y Rambla (die pas eind september/begin oktober verreden gaat worden)?

Naar wat ik begrepen heb is het concept van deze rit hetzelfde als bij de Extremadura, alleen zijn de etappes op sommige momenten wat technischer.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 666
Re: Afgesplitst: Extremadura 2007?
« Reactie #11 Gepost op: 23-11-2006, 09:24 »
xr400,

focus je deze avond alleen op de Extremadura, of ook Sierra y Rambla (die pas eind september/begin oktober verreden gaat worden)?

Naar wat ik begrepen heb is het concept van deze rit hetzelfde als bij de Extremadura, alleen zijn de etappes op sommige momenten wat technischer.
Klopt Max, maar we nemen het hele MSA-verhaal "even" door.
Ga maar vast wat plaatjes kijken .www.msa-schilcher.de.  Site is weer ge-updeeeet.

Offline member

  • Administrator
  • *
  • Berichten: 3255
Re: Afgesplitst: Extremadura 2007?
« Reactie #12 Gepost op: 23-11-2006, 09:24 »
Hihi, die ken ik al uit mijn hoofd.  :P

Offline member

  • *****
  • Berichten: 666
Re: Afgesplitst: Extremadura 2007?
« Reactie #13 Gepost op: 23-11-2006, 09:25 »
Hihi, die ken ik al uit mijn hoofd.  :P
Keep up the good work!!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1582
Re: Afgesplitst: Extremadura 2007?
« Reactie #14 Gepost op: 23-11-2006, 10:51 »
Ik ga een gezellige avond organiseren, ik woon mooi centraal in nl,

Voorst zie ik, tussen Apeldoorn en Zutphen?

Als het ff kan kom ik. Spanje moet een keer door mij per motor bezocht worden vind ik :D


GJ 8)
Don't even bother to agree with me, I 've already changed my mind :-)