Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: ARM goes Sierra y Rambla 2007  (gelezen 32288 keer)

Offline member

  • Administrator
  • *
  • Berichten: 3255
Re: ARM goes Sierra y Rambla 2007
« Reactie #165 Gepost op: 29-01-2007, 21:13 »
Ziet er erg groen uit. Ik verwacht eigenlijk wat droger en wat ruiger. Leuk sfeerimpressie dat filmpje!!

=> Plaatjes van 2006

Offline member

  • *****
  • Berichten: 666
Re: ARM goes Sierra y Rambla 2007
« Reactie #166 Gepost op: 29-01-2007, 21:20 »
Wat een mooi filmpje , is exact wat je je er bij voor kunt stellen. Dit is Extremadura , maar Sierra rit zal niet veel anders zijn , wat meer technische passages, maar ook zo`n mooi gebied.
Ga je mee dan ?? ;)

Ik zeg eerlijk , misschien een beetje link met een 1150. maar ja , ik ga met een quadje dusss.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 666
Re: ARM goes Sierra y Rambla 2007
« Reactie #167 Gepost op: 29-01-2007, 21:22 »
Max , vriend , heb je al spijt van je inschrijving??

Tis even vervelend zo`n reisje , maar we slaan ons er samen wel doorheen. ;D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: ARM goes Sierra y Rambla 2007
« Reactie #168 Gepost op: 29-01-2007, 21:25 »
dit jaar niet.
Ga al met appie naar Frankrijk.
En in het najaar wil ik nog een paar dagen op de weg vogezen jura swartswald doen.

Maar ik moet wat te kiezen hebben voor volgend jaar,  zoals dat filmpje dat vindt ik erg mooi, leek me ook nog wel te doen met een zwaardere motor.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3378
Re: ARM goes Sierra y Rambla 2007
« Reactie #169 Gepost op: 29-01-2007, 21:32 »
Ik ga ook definitief niet

Mijn lichamelijke kwetsuur gooit roet in het eten voor het eerste halfjaar van 2007.
Augustus/September begin ik net weer met rijden. En om dan onmiddellijk de kat weer op het spek te binden doe ik maar niet.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1582
Re: ARM goes Sierra y Rambla 2007
« Reactie #170 Gepost op: 29-01-2007, 22:54 »
Vreselijk zeg. En dan 's avonds ook nog Tapas bij je Cerveza :P


GJ :D
(leuk filmpje Brommer!)
Don't even bother to agree with me, I 've already changed my mind :-)

Offline member

  • Administrator
  • *
  • Berichten: 3255
Re: ARM goes Sierra y Rambla 2007
« Reactie #171 Gepost op: 02-02-2007, 12:59 »
Heren S y R gangers, ik heb geboekt. Mocht je met dezelfde vlucht meewillen, onthou dan de volgende gegevens:



Ruim op tijd in Almeria dus (en waarom heet het ineens "al Almeria"  ??? ).

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: ARM goes Sierra y Rambla 2007
« Reactie #172 Gepost op: 02-02-2007, 14:02 »
Het blijft grappig he.. dat je met Iberia voor 250 euro naar zuid spanje kan, en met de KLM of lufthanse oid voor 1800 a 2000 euro.

Wat ik nog eens zoek is een site die mij vliegtickets NAAR een bepaalde bestemming geeft, maar die voor mij het meest aantrekkelijke vertrekvliegveld geeft:
immers liggen er hier (Nijmegen) in 150km straal (=A'dam) zeker 6 vliegvelden die in aanmerking zouden kunnen komen. (waaronder de kleintjes zoals Niederrein, hier 25km vandaan... en vanwaar je voor 1 euro naar Barcelona vliegt...)

Offline member

  • Administrator
  • *
  • Berichten: 3255
Re: ARM goes Sierra y Rambla 2007
« Reactie #173 Gepost op: 02-02-2007, 14:18 »
Gerben, ik woon vrijwel naast Zestienhoven, dus ik heb ook even gekeken wat het zou kosten om hiervandaan te reizen ipv. Schiphol. Je neemt dan een vlucht van Zestienhoven naar Schiphol, en verder dezelfde vluchtnummers die hierboven staan.

Denk je dat dat kost? 1822,- ipv. 247,-  :P  ::)

Dat verschil gaat dus in de zak van de KLM voor dat kippestukkie van R'dam naar A'dam.....

(ik neem wel een taxi)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3378
Re: ARM goes Sierra y Rambla 2007
« Reactie #174 Gepost op: 02-02-2007, 14:25 »
waaronder de kleintjes zoals Niederrein, hier 25km vandaan... en vanwaar je voor 1 euro naar Barcelona vliegt...
dan is het struikelblok Barcelona naar Almeria... dat moet toch ook niet zo duur zijn met iberia

kost zo'n 52 enkele reis terug ook 52 Euro ben je klaar voor net iets meer dan 102 euro inclusief taxes

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: ARM goes Sierra y Rambla 2007
« Reactie #175 Gepost op: 02-02-2007, 14:33 »
Ik weet het!

Maar als je bijvoorbeeld zoekt op Malaga ipv Almeria, dan kan het plots nog  goekoper. Dan ben je vaak die kosten weer kwijt aan autohuur, extra tijd etc.

Het probleem daarbij is altijd: Hoe vind je die vluchten... je moet dan bijna altijd alle vliegvelden gewoon proberen.
ferienfrabrik.de heeft bijv WEL een optie om te zeggen neem Dusseldorf, en 150km er omheen als startpunt! Alleen pakt ie dus weer geen nederlandse vliegvelden om een of andere (duitse) rede :-/
wat denk je van Niederreihn, Maastricht, eindhoven etcetc. Daar gaan dus wel de goedkope vakantievluchtjes vandaan. Ze zijn vooral goedkoper omdat schiphol de luchthavenbelastig zo hoog is.


Gerben, ik woon vrijwel naast Zestienhoven, dus ik heb ook even gekeken wat het zou kosten om hiervandaan te reizen ipv. Schiphol. Je neemt dan een vlucht van Zestienhoven naar Schiphol, en verder dezelfde vluchtnummers die hierboven staan.

Denk je dat dat kost? 1822,- ipv. 247,-  :P  ::)

Dat verschil gaat dus in de zak van de KLM voor dat kippestukkie van R'dam naar A'dam.....

(ik neem wel een taxi)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1582
Re: ARM goes Sierra y Rambla 2007
« Reactie #176 Gepost op: 02-02-2007, 20:21 »
Heren S y R gangers, ik heb geboekt. Mocht je met dezelfde vlucht meewillen, onthou dan de volgende gegevens:

Just did the same :D


GJ :D
Potverd, nog 8 maanden wachten :-\
Don't even bother to agree with me, I 've already changed my mind :-)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 666
Re: ARM goes Sierra y Rambla 2007
« Reactie #177 Gepost op: 15-02-2007, 13:01 »
Mannen,

Ik heb een bus geregeld. Het is een Ford Transit met meubelbak. Ziet er dus naar uit dat Erik en Erik de rit erheen met de auto gaan doen.

Ik verwacht dat ik buiten de quad en de motor van Erik om, nog een stuk of 5 motoren mee kan nemen.Inclusief wat bagage.

Weer een stap in de goede richting. De ARM-inschrijvers gaan voor. 8)

Offline member

  • Administrator
  • *
  • Berichten: 3255
Re: ARM goes Sierra y Rambla 2007
« Reactie #178 Gepost op: 15-02-2007, 13:03 »
Bij deze mijn "reservering" voor een plekje voor mijn motor, Erik.  8)


....viva Espanjááá......

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1582
Re: ARM goes Sierra y Rambla 2007
« Reactie #179 Gepost op: 15-02-2007, 13:17 »
Mannen,

Ik heb een bus geregeld. Het is een Ford Transit met meubelbak. Ziet er dus naar uit dat Erik en Erik de rit erheen met de auto gaan doen.

Ik verwacht dat ik buiten de quad en de motor van Erik om, nog een stuk of 5 motoren mee kan nemen.Inclusief wat bagage.

Weer een stap in de goede richting. De ARM-inschrijvers gaan voor. 8)

Jullie zijn helden!

Mag die van mij ook mee?


GJ :D
Don't even bother to agree with me, I 've already changed my mind :-)