Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: zo 10 December ARM Mountainbike event 2006  (gelezen 8531 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: zo 10 December ARM Mountainbike event 2006
« Reactie #45 Gepost op: 10-12-2006, 21:36 »
't was weer leuk, 't was weer verschikkelijk mooi weer, en de macca achteraf was heerlijk :-)

Ik had het ook gewoon te koud: Ik dacht eerst dat het kramp was (toen Erik daar stond te verkrampen)... maar daarna kwam ik erachter dat het gewoon kwam door te koude spieren. "t was zo mooi, maar stiekem toch best koud. Na eenwarme douche was het gelukkig stukke beter!

Voor herhaling vatbaar!
toch maar eens denken over een fietsie :-)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2617
Re: zo 10 December ARM Mountainbike event 2006
« Reactie #46 Gepost op: 10-12-2006, 21:50 »
Was een leuke rit!
Na de koffie en omkleed en sleutel partijen zijn  we om 11:30 vertrokken.
Al snel bleek dat iedereen goed kon kletsen, ehh fietsen.

Na ongeveer 15 kilometer waren we een aantal kwijt. *wij waren te langzaam......
GertJan Erwin gerben en Erik,zijn door gefiets en ik met de anderen wat rustigger aan gedaan
Halve wege hadden we koffie met gebak in een restaurant op de postbank genomen, (helaas zonder de anderen)
Na de koffie lekker doorgereden.
Gon was er al een beetje door maar zette goed door, en Gerjan Kletste maar en kletste maar.
Martin beukte goed door op zijn nieuwe Canondale.

Al met all een leukin een aktieve dag.

Bij thuiskomst hebben we nog wat koffie gedronken en Macaroni gegeten. *Erwin, gerben Martin, Bas en Inge)
Bas en Inge hadden een motordagje met margrieta...

Hier wat foto's
Ohh wat gezellig



Zwoeg, Zwoeg. :D :D
De anderen komen later.



Hiet wat sweerbeelden
Rijden van A naar B is logisch, naar nergens is veel beter!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5705
Re: zo 10 December ARM Mountainbike event 2006
« Reactie #47 Gepost op: 10-12-2006, 22:21 »
Lekker daggie hoor.  :)

Tot m'n verbazing toch een ruime 50km vol gefietst. Morgen zal de spierpijn wel toeslaan  :(

En nog lekker te eten gekregen ook. Dankjewel.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2617
Re: zo 10 December ARM Mountainbike event 2006
« Reactie #48 Gepost op: 10-12-2006, 22:27 »
Lekker daggie hoor.  :)

Tot m'n verbazing toch een ruime 50km vol gefietst. Morgen zal de spierpijn wel toeslaan  :(
:D :D :P
Die 50 km was ook zat te doen voor jouw, als edurocrack!.Wij hadden ook 50 km gereden.

Hier nog wat foto's
John in de afdaling


Oh wat steil! :D :D


Rijden van A naar B is logisch, naar nergens is veel beter!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 437
Re: zo 10 December ARM Mountainbike event 2006
« Reactie #49 Gepost op: 11-12-2006, 09:59 »
Goedemorgen  :D

Spierpijn valt na de krampaanval behoorlijk mee. Ik heb gistermiddag/avond waanzinnig veel gegeten. Toch eens kijken hoe ik tijdens het fietsen wat energie tot me kan nemen. Want de eerste hapjes kwamen voor mijn systeem gewoon te laat ondanks een stevig en vroeg ontbijt(En ik weet het van mezelf  :-\, tijdens volleyball, skieën, bergje klimmen, trektochten á la GR 20 etc. etc. )

Trouwens ook goed de verschillen te zien tussen de ervaren fietsers (Harold en GJ) en mezelf. Die 2 doen veel meer op souplesse en verspillen veel minder energie. Chapeau voor iedereen trouwens.

I'll be back  ;)
- Of ze asfalteren het of ze verbieden het.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1191
Re: zo 10 December ARM Mountainbike event 2006
« Reactie #50 Gepost op: 11-12-2006, 10:36 »
Ik gebruik zelf die shake van Herbalife,lekker makkelijk naar binnen slobberen uit een bidon.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1582
Re: zo 10 December ARM Mountainbike event 2006
« Reactie #51 Gepost op: 11-12-2006, 11:02 »
Was een leuke tocht gisteren. Voor mij de eerste keer dat ik de Veluwezoomroute tegengesteld reed. Dan zien sommige situaties er toch ineens heel anders uit :P
En natuurlijk hulde voor de organisatie voor het meer dan uitstekende weersomstandigheden en het goede gezelschap.
Had opdracht gekregen me 's middags ruim voor vieren weer thuis te melden (is niet helemaal gelukt) zodat ik de meeste van jullie aan het einde niet meer heb getroffen. Jammer.

Volgende keer moeten we iets betere afspraken maken wat te doen met snelheidsverschillen, dan hadden we met z'n allen de plaatselijke horeca kunnen bezoeken.

Blijft een prachtige route en een prachtig gebied om te MTB'en. En als we een buks bij ons hadden gehad hadden we nog 3 reeën kunnen omleggen voor bij de macaroni.

Paar foto's:

Erik omhoog:
 

De aanstichter van deze dag


Harold en Gerjan: klimmen en kletsen


Gon op d''r mooie nieuwe fiets


Hergroepering


Erwin downhill


Erik ook



Meer hier: http://gsgj.smugmug.com/gallery/2226129
Jammer genoeg presteert een Ixus in deze omstandigheden mij niet goed genoeg. Ik heb veel foto's moeten wegmikken :-\

Op naar een volgende keer!


GJ :D


Don't even bother to agree with me, I 've already changed my mind :-)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 963
Re: zo 10 December ARM Mountainbike event 2006
« Reactie #52 Gepost op: 11-12-2006, 11:08 »
Wat een dag, zonnetje en gefiets in het mooiste gebied van NL. Heuvel op Heuvel af, vooral af kan ik goed, maar omhoog, Man wat heb ik genoten van die Gracs, Harald, Gertjan en John b.v die knallen harder omhoog als ik naar beneden.
En Margrieta die maakt schilderijen, prachtig zeker de Hond van Bas en Inge is geweldig geschilderd. En dan dat zijspan daar krijg ik nou een stijve van! , Harold en Margrieta van harte met dit super mooi maar bovenal bruikbaar span.

Luitjes Bedankt, en wat mooie fietsen en foto,s

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Re: zo 10 December ARM Mountainbike event 2006
« Reactie #53 Gepost op: 11-12-2006, 11:31 »
Jullie zijn toch ook gek hè  :P

Allemaal minimaal 1 motor in de schuur en dan gaan ze bergen op fietsen  ::)

Respect voor jullie hoor!! Ik ben het in ieder geval voorlopig niet van plan ;)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 437
Re: zo 10 December ARM Mountainbike event 2006
« Reactie #54 Gepost op: 11-12-2006, 12:53 »
Ik gebruik zelf die shake van Herbalife,lekker makkelijk naar binnen slobberen uit een bidon.

Heeft vrij weinig calorieën. Ik zal de Powerbar catalogus eens doornemen.

Ik had ook gewoon met de "langzame" groep mee kunnen rijden. Dan was er zeker meer tijd voor eten geweest.
- Of ze asfalteren het of ze verbieden het.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2617
Re: zo 10 December ARM Mountainbike event 2006
« Reactie #55 Gepost op: 11-12-2006, 16:20 »
Erik, had dan even bij ons wat eten weg gerooft.
Ik weet hoe het voeld als je honger krijgd onder het sporten, en voorals al je no 30 a 40 km moet voordat je de finisch over bent.

Volgende keer beter.
Rijden van A naar B is logisch, naar nergens is veel beter!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 437
Re: zo 10 December ARM Mountainbike event 2006
« Reactie #56 Gepost op: 11-12-2006, 17:18 »
Ik had wel eten bij me... maar ja, dan moet je het wel op tijd gebruiken  :-\
- Of ze asfalteren het of ze verbieden het.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: zo 10 December ARM Mountainbike event 2006
« Reactie #57 Gepost op: 11-12-2006, 18:52 »
Ik eet vooraf niet speciaal (al was het maar omdat ik geen goede ontbijter ben).

Voer in het drinken en zoaf en toe een klein reepje/gelletje tussendoor en dan gaat het goed.

Ik dacht gisteren ook dat het welerg zou zijn met de spierpijn, maar het valt heel erg mee vandaag: Ik denk dat mijn diagnose toch juist was; te veel kou op de spieren.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1119
Re: zo 10 December ARM Mountainbike event 2006
« Reactie #58 Gepost op: 11-12-2006, 20:24 »
Voor die hongerklap helpt maar 1 ding, das blijven eten en drinken, dat moet je al doen vanaf een half uur voor je gaat fietsen. Kleine hapjes, fruit, repen, energiedrank, enz enz.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: zo 10 December ARM Mountainbike event 2006
« Reactie #59 Gepost op: 11-12-2006, 21:09 »
't viel me trouwens erg mee... nadat ik vandaag bedacht heb dat het toch bijna 8 jaar geleden is geweest dat ik op een fiets gezeten heb :-)