Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Allroad / Rally/Travel Maniacs wenst iedereen een heel gelukkig 2007!!!!  (gelezen 4885 keer)

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
En dat we maar weer veel ritjes en evenementen kunnen rijden in 2007!!

Offline member

  • Africa Twin XRV 750 Rally
  • *****
  • Berichten: 571
Een beetje vroeg maar och...

Ook van Inge en mij voor iedereen de allerbeste wensen voor het komende jaar!

"Man is distinguished from all other creatures by the faculty of laughter."
"Confuse people... Quote from the WRONG message!"

Offline member

  • Modje
  • *
  • Berichten: 2587
Op naar een goed jaar vol met leuke ritten en veel motor km's zonder blessures

Offline member

  • *****
  • Berichten: 666
Ksluit me hiebij aan.

Plaatje : Zie hierboven.

En als je vuurpijlen de lucht in suizen, sta dan nog heel even stil bij de noppenvrienden die ons afgelopen jaar zijn ontnomen.  :'(

Offline member

  • *****
  • Berichten: 751
Thanks!!!!! ;)

And... All the same!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2636


 :'( :'( :'(

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2636
 :'(

Offline member

  • *****
  • Berichten: 857
Zo, 2007 staat voor de deur. Tijd voor een korte terugblik. Het was een  bewogen jaar. Het begon met de Dakar, de perikelen rondom Passion4wheels, de geboorte van Rallymaniacs in de auto naar huis van Parijs, na een bezoek aan NPO voor de Optic en Marokko rally, de zeer leuke rallyweekendjes, de perfect verlopen reis maar Marokko, het TM weekend, de leuke samenwerking met Ferd en Allroadmaniacs, de werkzaamheden voor Heroes Legend, het werk aan de site, enz.enz. Maar ook het trieste overlijden van Edward, en het ongeluk van Johan. Voor mij persoonlijk heel drukke tijden met de verbouwing, drie maanden wonen in de schuur, lekkages, ruzies, zorgen enz.enz. Maar, het huis is klaar, en het is fantastisch mooi geworden. Morgen met Jeroen naar Lissabon, en dan naar Dakar. In 2007 op eigen benen met de maniacs, hopelijk meer tijd voor andere dingen, en natuurlijk weer nieuwe dingen bedenken en organiseren. Zoals de Oost-Europa rally komende zomer.
Ik wens iedereen een heel voorspoedig en goed 2007, met veel mooie en avontuurlijke maar ook veilige kilometers in goede gezondheid!!!!

Namens Ferd, Gerjan, Gert-Jan (rallymaniacs) Gert, Peter, Arjen, Jeroen, Corne en Marcel

Offline member

  • *****
  • Berichten: 173
nog een uurtje 2006 iedereen een goed en veel kilometers 2007 gewenst


Yamaha XT600E 1992
Yamaha XT600E 1999
Yamaha XJR1300

Offline member

  • *****
  • Berichten: 914
Ook vanuit West-Graftdijk de beste wensen voor 2007 en dat het maar weer een mooi offroad jaar mag worden.
Als je nooit valt, ga je niet hard genoeg!’

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2418
Jongens en meisjes,hou jezelf heel, hou je brommer(s) en de rest heel en veel succes, geluk en plezier in 2007 en nog lang daarna!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2206
Zo, de kerstbomen zijn opgefikt, de kruitdampen opgetrokken en de ME is weer naar huis. Rustig nachie in Den Haag.

Allemaal een heel mooi en veilig allroad 2007 toegewenst :D
Zit niet meer op de DRZ, soms op de Alp en vaak op de MTB
Maar zit nog wel steeds onder de modder...

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 96
Ja ook ik wens iedereen een gelukkig en een gezond 2007 en dat een ieder weer veel plezier mag hebben van zijn/haar brommert  :D


grtjs Harry 
www.honda-xl.nl

doe maar gewoon, er zijn al zoveel anderen.

Offline member

  • 640 Adventure '97 (E) Samurai '91 (E) 1090 Adv '19 (NL)
  • *****
  • Berichten: 3615
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner - Mark Twain

Offline member

  • Administrator
  • *
  • Berichten: 3255
Life giveth and life taketh. Iedereen het allerbeste, en niet teveel tegenspoed graag.

hou het heel.