Zit een ontwerpfoutje in, kijk maar eens waar je vorkpoten moeten draaien (paralel met balhoofd)
Dat klopt Klei.
Maar aangezien ik nog effe geen zin had om in de garage het balhoofd van de ktm op te meten heb ik het zo even voor de vuist weg gedaan.
Wat betreft trillingen, Ik zag bij KTM dat de lampen unit tussen de "risers" voor behoorlijk wat stevigheid zorgt.
Trillingen op een 1 pitter is zowiezo al lastig. De oude aangepaste voorbouw op de F had ook last van trillingen vooral boven in.
Truck die ktm doet is wel mooi.
Alugietstuk aan het balhooffdbevestigen (dit is zo stijf die elimineert de trillingen wel) die gaat vanuit smal balhoofd naar breed.
Hierop de schetsplaten waartussen de lamp als centrale unit staat. Mooie brede steunpunten krijg je dan.
Daar weer centraal de roadbook met tellerpartij bovenop.
Maar ben eerst nog wel druk om het roadbook klaar te krijgen