Toine ik zit ook veel te twijflen over de opvolger van de 525.
Ik wil sneller worden in de enduro, roadbook cq rally's rij ik voorlopig toch niet. Zo'n 300/250 EXC met e start is ok erg aantrekkelijk.
Klaas, je weet hoe we hier rijden. Net een enduro maar dan alleen de proeven.
Daarom een lichtere 2T voor mij (hoewel de meeste hier 525 rijden)
Gasgas 300ec. 2de plaats in de WEC dus je
kan er blijkbaar heel hard mee. Heel populair in frankrijk. Zelfs op ktmtalk zijn ze er positief over.
Zonder knopje, maar da's bij een 2takt minder nodig. Dus ook zonder accu
Ik weet wel zeker dat er situaties zullen zijn dat ik het knopje ga missen.
voordeel t.o.v. 300exc: 9.5 L tank, 6 versnellingen, waarschijnlijk iets betere vering, prijs.
En je kan je motor hier wat makkelijker terug vinden.
En wat betreft RB rit. In de AT reed die engelsman toch ook op een 250 2T. Ging prima.
Klooien met tanken? Jullie bedoelen de olie bijmengen? Tsja, dat kost inderdaad 1 minuutje extra. Maar er valt zoveel te klooien met off-road rijden dat dat er nog wel bijkan.