Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: koninginnedag weekend  (gelezen 16117 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1119
Re: koninginnedag weekend
« Reactie #15 Gepost op: 04-02-2007, 20:43 »
NOu, das leuk, wat een enthousiaste reakties, nu heb ik er ook zin an. Kan binnenkort de tripy van Gerjan lenen, dus dan ga ik die eens testen om de route uit te zetten.

@Noppy, als jij de sleurhut achter je motor hangt, dan mag ie mee hoor, ha ha :D, wat jij wil joh, maakt mij niet uit al ga je in een 5 sterren hotel! Oh ja, als je met sleurhut komt, horen wij er niet bij hoor! ;D

@Erik, hai lekker ding, natuurlijk kan je op la bomba mee, de jongens ook hoor op die kleine dingen, zwaan kleef aan zeg maar. Wij gaan op het zijspan, dus moet lukken.

@ XToon, je moest eens weten hoe lekker ik kan koken, daar weten meerdere op het forum van, maar ik ga lekker niet voor iedereen koken, dan haal je maar een frietje, en doe er voor mij ook maar 1. Ik zal natuurlijk wel geheel volgens traditie zorgen voor overheerlijke baksels. Zorg jij dan voor de jagermeister?

@ iedereen, hier wilde ik gaan trialrijden http://www.zelftrialrijden.nl/ ziet er leuk uit en heel belangrijk, nog betaalbaar ook.

Grtz, Margrieta

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2617
Re: koninginnedag weekend
« Reactie #16 Gepost op: 04-02-2007, 21:31 »
Ohh wat een feest!!
Rijden van A naar B is logisch, naar nergens is veel beter!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: koninginnedag weekend
« Reactie #17 Gepost op: 04-02-2007, 22:29 »
grappig.. ik wist helemaal niet dat Oerlemans dat deed, en ook niet dat ze dat in Twente deden.. terwijl ik beide ken, en het terrein in twente (met de club aldaar) al helemaal.

Het lijkt me heel leuk om weer eens een middagje te spelen.. te lang niet gedaan!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 194
Re: koninginnedag weekend
« Reactie #18 Gepost op: 04-02-2007, 22:50 »
Goh, leuk zeg. Ik wist niet dat ze dat hier doen De tweede en de derde foto op de startpagina van de homepage zijn van het terrein in Twente... Toevallig afgelopen zomer uit niewsgierigheid eens bij dat terrein gekeken (helaas afgesloten, maar dat is ook wel begrijpelijk). Zoals gezegd, ik kan koninginneweekend niet, maar ik ga zeker eens een balletje opwerpen bij onze plaatselijk (asfalt)motorclub. Het moet toch lukken een groepje bij elkaar te krijgen, zelfs onder asfaltridders.

BTW : als dat weekend ook de Batavierenrace is, is er groot feest op de UT.

 


Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: koninginnedag weekend
« Reactie #19 Gepost op: 04-02-2007, 22:59 »
had ik idd al gezien. Ik ben daar zelf vaak genoeg bezig geweest met een graafmachine (met chauffeur) om leuke dingen te maken, buizen te verslepen etc.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 963
Re: koninginnedag weekend
« Reactie #20 Gepost op: 04-02-2007, 23:26 »
Margrieta jij bent een topper, als ik het kan redden komen Ger en ik ook.
Het is gewoon een super plan. 

Offline member

  • *****
  • Berichten: 493
Re: koninginnedag weekend
« Reactie #21 Gepost op: 05-02-2007, 13:48 »
Hej Margrieta,
Het lijkt me een hartstikke leuk idee! Dus reken ook maar op mij :)
Ik zal er voor zorgen dat mijn vader (XToon) een fles Jägermeister meeneemt!

Nilzz

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1119
Re: koninginnedag weekend
« Reactie #22 Gepost op: 05-02-2007, 14:29 »
Ok, hierbij de definitieve gegevens. Je aanmelding is pas geldig als ik de centjes ontvangen heb, en ik moet tijdig doorgeven of het doorgaat en met hoevelen we komen, dus maak aub het geld over naar:
M.Tijssen-Oomkes
te Eerbeek
rek.nr. 534653677

Kosten heel weekend exklusief kamperen, inklusief roadbookritjes op zaterdag en maandag, 6 uur trialen op zondag inklusief alle hapjes, drankjes, lunch en diner (zondags) Euro 107,50.

Dit is als volgt opgebouwd:
roodbookritjes samen 10 euro
6 uur trialen euro 66 (55 voor 4 uur +20% voor hele dag = 66)
10:00 aankomst > voostellen > wat drinken > korte uitleg motoren, bedoeling en veiligheid> groepen maken
10:30 trialen.
12:30 lunch. (misschien is een half uurtje te kort, maar meestal wil iedereen dan weer trialen)
13:00 trialen
17:00 warm / koud buffet > lekker na zitten met de nodige sterke verhalen.
Al het eten en drinken tijdens de trialdag, dus alle frisdranken, mars, nuts, gevuldekoek, lunch, diner, enz euro 31.50

Zo kom ik totaal uit op 107,50 pp.

Heb je familie die slechts aan het eten enzo mee wil doen, maak dit dan ook over.
Vermeld bij de betaling aub duidelijk wat je betaald, wie je bent en wat je nickname is.

Ik heb er zin in, Margrieta


Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: koninginnedag weekend
« Reactie #23 Gepost op: 05-02-2007, 15:06 »
Kap nou eens met al die leuk plannen!  :P

Mag ik ook mee met alleen trailen? Marianne heeft dan als het goed is net een babakie uitgepoept, dus een heel weekend lukt dan ff niet...
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1119
Re: koninginnedag weekend
« Reactie #24 Gepost op: 05-02-2007, 16:07 »
natuurlijk mag je ook alleen mee om te trailen, moet je dat even bij de betaling vermelden, voor details zie boven.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 666
Re: koninginnedag weekend
« Reactie #25 Gepost op: 05-02-2007, 17:05 »
Ik wil nog even moeilijk doen. :-X

Ik denk dat het voor mij alleen de rit wordt.

Komt daar ook nog een prijssie voor ?? :-\ Ja , een tientje L*L , lees dan wat beter.

groetsels Erik,

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: koninginnedag weekend
« Reactie #26 Gepost op: 05-02-2007, 19:04 »
Ik wil nog even moeilijk doen. :-X

Ik denk dat het voor mij alleen de rit wordt.

Komt daar ook nog een prijssie voor ?? :-\

groetsels Erik,

Jazeg, we gaan toch niet ingewikkeld zitten doen hè?!  :-X
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 167
Re: koninginnedag weekend
« Reactie #27 Gepost op: 05-02-2007, 19:08 »
Mag ik nog moeilijker doen?  ;)
Ik wil het hele weekend komen, maar met de auto en dan kamperen en mee eten op de traildag.
Volgens mij moet ik dan 31,50 euri overmaken. ::)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1119
Re: koninginnedag weekend
« Reactie #28 Gepost op: 05-02-2007, 20:51 »
Zo moeilijk is het allemaal niet, alle prijzen heb ik volgens mij gespecificeerd.
Ritje 10 euro
eten en drinken de hele zondag 31,50 hierbij hoort dan natuurlijk ook de eer fotos te maken :D

adres camping e.d. komt tzt nog

Offline member

  • *****
  • Berichten: 666
Re: koninginnedag weekend
« Reactie #29 Gepost op: 05-02-2007, 21:33 »
Enne , als ik nou eens ..............................................












Prettig geregeld margrieta , ik heb dur zin an. :-*