Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: koninginnedag weekend  (gelezen 16110 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 666
Re: koninginnedag weekend
« Reactie #75 Gepost op: 16-04-2007, 08:59 »
Nou ,komt ie dan...... :(

Ik wilde met de quad mee , maar mijn zoontje heeft het gemunt op de WK zijspanwedstrijd in Frankrijk . Hij heeft nl een afspraak geregeld met Daniel Willemsen om ook eens meet te gaan in de zijspan , dus wil Rick nu ook zoveel mogelijk wedstrijden volgen.

Ik ben bezig met een nieuwe site trouwens wat gaat over mijn sponsor-KIKA-quadtour in Spanje. Ik hoop dat jullie een fijn weekend hebben en mooi weer ( dan hebben wij dat ook )

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2617
Re: koninginnedag weekend
« Reactie #76 Gepost op: 16-04-2007, 09:22 »
Gaaf man!
Veel plezier daar!
Rijden van A naar B is logisch, naar nergens is veel beter!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2206
Re: koninginnedag weekend
« Reactie #77 Gepost op: 16-04-2007, 09:58 »

Ik wilde met de quad mee , maar mijn zoontje heeft het gemunt op de WK zijspanwedstrijd in Frankrijk . Hij heeft nl een afspraak geregeld met Daniel Willemsen om ook eens meet te gaan in de zijspan , dus wil Rick nu ook zoveel mogelijk wedstrijden volgen.


Oei Erik,

Ik denk dat je binnenkort een zijspan aan je quad moet schroeven om met je zoon op pad te kunnen gaan :D
Zit niet meer op de DRZ, soms op de Alp en vaak op de MTB
Maar zit nog wel steeds onder de modder...

Offline member

  • Africa Twin XRV 750 Rally
  • *****
  • Berichten: 571
Re: koninginnedag weekend
« Reactie #78 Gepost op: 18-04-2007, 20:52 »
Citaat van: member
De terug rit op koninginnedag staat in bijgaande track. Het is een rit van Deurningen naar de A1 bij Deventer. Halverwege komt hij vlak langs onze camping. Je kunt de rit oppakken daar waar je wilt. De rit is niet gecontroleerd en dus oktober 2006 voor het laatst nagereden. Mochten er situaties zijn die je niet vertrouwd, wees dan verstandig en zoek even een andere weg. Deze rit is uitgezet door Louise, waarvoor mijn hartelijke dank!
Ik heb de camping en de start van de zaterdag aangegeven als waypoint.
Zaterdag zullen Harold en ik tussen 9.30 en 10.00 bij de Mac aanwezig zijn (binnen) en kun je je route voor de zaterdag ophalen. Wij zullen om 10.00 vertrekken, want met het span en lading van 3 honden zullen wij achteraan rijden en niet al te snel zijn. Wie het gezellig vind mag natuurlijk altijd meerijden, maar rijdt aub niet in al te grote groepen.
 
Tot zaterdag, Margrieta


"Man is distinguished from all other creatures by the faculty of laughter."
"Confuse people... Quote from the WRONG message!"

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2617
Re: koninginnedag weekend
« Reactie #79 Gepost op: 19-04-2007, 16:18 »
Voor mensen die zaterdag niet vroeg willen rijden die kunnen vrijdagavond bij ons in Eerbeek slapen.
Rijden van A naar B is logisch, naar nergens is veel beter!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2206
Re: koninginnedag weekend
« Reactie #80 Gepost op: 19-04-2007, 16:54 »
Voor mensen die zaterdag niet vroeg willen rijden die kunnen vrijdagavond bij ons in Eerbeek slapen.

Zijn er mensen die vrijdag avond al naar de camping Tamering gaan?
Die ligt zo'n 26 km van de Start/Mac
Zit er namelijk zelf wel over te denken...
Zit niet meer op de DRZ, soms op de Alp en vaak op de MTB
Maar zit nog wel steeds onder de modder...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1119
Re: koninginnedag weekend
« Reactie #81 Gepost op: 19-04-2007, 18:48 »
Voor diegenen die vrijdag avond al naar de camping gaat, meldt even dat je bij de motorrijders hoort, als je refereert aan het ziojspan met hondjes dan weten ze wel waar het over gaat. Ze hebben 1 veld voor ons gereserveerd zodat we bij elkaar kunnen staan.
Gezellig he?

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 94
Re: koninginnedag weekend
« Reactie #82 Gepost op: 19-04-2007, 20:47 »
Is het mogelijk om alleen 's maandags mee te rijden? Zaterdag en zondag kan ik helaas niet.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 666
Re: koninginnedag weekend
« Reactie #83 Gepost op: 19-04-2007, 22:59 »
Oei Erik,

Ik denk dat je binnenkort een zijspan aan je quad moet schroeven om met je zoon op pad te kunnen gaan :D

Zitten vrij grote nerfbars op dus daar kunnen mijn zoontjes ook wel in bakkenisten toch ??

Ik ga wel zelf even mijn crosspakkie meenemen als er een datum geprikt is in de hoop dat ik ook nog ff in de bak mag bij Daniel of marcel.

Ik hou jullie op de hoogte hoor..

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1119
Re: koninginnedag weekend
« Reactie #84 Gepost op: 20-04-2007, 07:36 »
Citaat
Is het mogelijk om alleen 's maandags mee te rijden? Zaterdag en zondag kan ik helaas niet.

ja natuurlijk, zelf even de route in dit topic downloaden aub.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5705
Re: koninginnedag weekend
« Reactie #85 Gepost op: 20-04-2007, 10:33 »
Zitten vrij grote nerfbars op dus daar kunnen mijn zoontjes ook wel in bakkenisten toch ??

Ik ga wel zelf even mijn crosspakkie meenemen als er een datum geprikt is in de hoop dat ik ook nog ff in de bak mag bij Daniel of marcel.

Ik hou jullie op de hoogte hoor..

Hee Bomba,

wij zijn maar simpele motorrijders hoor, geen doorgewinterde quad kenners!

Oftewel, even toelichten wat een nerfbar is.....  ;)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1119
Re: koninginnedag weekend
« Reactie #86 Gepost op: 21-04-2007, 19:49 »
Hallo deelnemers,
Ik hoop dat jullie er allemaal zin in hebben, ik wel in ieder geval. Alles is klaar, nu nog een beetje zonnestralen volgend weekend.

Is alles duidelijk?

Heen om 9.30 verzamelen bij de Mac D A18 afslag 4, wij rijden om 10.00 weg, dus ben op tijd. Mocht er toch onverwacht iets gebeuren onderweg naar Doetinchem bel dan even naar mij op 06-38522300.
Zondag gaan we met 17 mensen trial rijden, 23 mensen hebben zich opgegeven voor het eten.
@ StevenD: Jij bent de enige die zich niet heeft opgegeven voor het eten op de zondag, mocht je nog wel mee willen eten laat dit dan even weten. De prijs is 31,50 voor de hele dag onbeperkt eten en drinken incl lunch en avond eten.
Voor de maandag moet je de route downloaden zie een paar items terug.

Mocht je al op vrijdag willen gaan camperen, meldt dan bij de receptie dat je bij ons hoort, dan sta je gelijk op het veld dat voor ons is gereserveerd.

Tot zaterdag, Margrieta

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4278
Re: koninginnedag weekend
« Reactie #87 Gepost op: 22-04-2007, 18:18 »
Gaan we het roadbook ritje met bagage rijden?
Tja, ik dacht dat er wel meer mensen op de zondag achter bleven op de camping (terasje, road book ritje ofzo doen) Maar volgens mij gaat iedereen trailen of bij het trailen kijken, of niet?

En jahoor, ik heb er zin in, mooi de rally navigatie uitproberen :)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1119
Re: koninginnedag weekend
« Reactie #88 Gepost op: 22-04-2007, 20:54 »
denkt een ieder ook aan plakband om de route te plakken?
Knippen heb ik al gedaan ;)

Benodigdheden voor de trialdag:

o   Legitimatie. i.v.m invullen eigenverklaring
o   Stevig schoeisel; wandel-, bergschoenen (liefst motorlaarzen).
o   Oude (vrije tijd) kleding.
o   Bij kans op slechtweer is regenkleding een aanrader.
o   Eventueel schone/ frisse kleding voor na de tijd.


Het trial demo team beschikt over eigen trialhelmen. Mocht u zelf in het bezit zijn van een helm, en hieraan de uw voorkeur geven, is dit uiteraard toegestaan.

Grtz, Margrieta

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2617
Re: koninginnedag weekend
« Reactie #89 Gepost op: 24-04-2007, 09:24 »
Vraagje wie  gaan er vrijdag avond al naar de camping in Ruurlo??

Maarten? (Smitty)??
Wilma en Ray (Neo)??
en...
Rijden van A naar B is logisch, naar nergens is veel beter!