Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: koninginnedag weekend  (gelezen 16087 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2617
Re: koninginnedag weekend
« Reactie #120 Gepost op: 01-05-2007, 09:20 »
Was erg leuk en gezellig weekend!
Zaterdag lekker met het span gespeeld. Wat een feest! 8)
Zondag was ook super en warm.

Zie de foto's.
http://www.baghira.smugmug.com/gallery/2782108#148284073

OOk de camping eigenaars waren erg enthousiast!
Een Top Camping!
Rijden van A naar B is logisch, naar nergens is veel beter!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1454
Re: koninginnedag weekend
« Reactie #121 Gepost op: 01-05-2007, 10:01 »
Wat een superweekend zeg!
Hartstikke bedankt allemaal :-*

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2710
Re: koninginnedag weekend
« Reactie #122 Gepost op: 01-05-2007, 10:54 »
Ik vond het ook allemaal helemaal TOPPIE!!
Ik moest en zou op de Twin komen, waardoor ik tot vrijdagnacht nog heb gesleuteld in plaats van alvast naar de camping te komen...zaterdag in alle vroegte naar de Mac komen lukte ook al niet omdat ik die zonnige ochtend toch nog al die vieze handen afdrukken van de motor moest poetsen ::) en mijn spullen nog moest inpakken en oppakken... wat ook al niet helemaal succesvol ging, want mijn eet en drink gerei stond nog vrolijk op het aanrecht ::)
Maar wel heerlijk binnendoor door duitsland naar de camping gereden, prachtige weggetjes en toch best spannend, wetende dat ding onder mijn kont er 24 uur geleden nog heel anders bijstond 8) maar alles ging voorspoedig. Op de camping alle bouten en moeren nog even lopen betasten en alles zat gewoon nog vast!!
Die middag heerlijk gebabbeld en geborreld en moe maar voldaan mijn nestje in.
Zondag lekker relaxewd ontbeten en in een hele lange sliert naar het trial terreintje gereden. Oh ja, de camping baas vond het zo leuk dat we voor de uitgang met de hele motorbende even op de foto moesten   :D

Toen de trial les.... ooohh wat spannend als je die tialmotoren ziet staan en een indrukwekkend terrein met obstakels.... De groepen werden in tweeën gesplitst, de "echte motorrijders" en de "echte echte motorrijders"
Ik zat erg te twijfelen, voelde me nou niet echt gevorderd, maar weer helemaal aan het begin beginnen, zag ik ook niet zitten, omdat ik al eens trial les op eigen motor had gehad.... Maar al heel snel bleek dat die gevorderden klas toch wel heel rap ging...  We gingen direct van start met al knap ingewikkelde "routes" terwijl ik die stomme trial motor maar niet onder de knie kreeg, welke motor ik ook kreeg toegewezen, ik zat zodanig te klooien met de bediening van dat ding dat een beetje de pionnen volgen al helemaal onmogelijk leek... Maarten had hetzelfde probleem, dus besloten we samen toch maar terug naar de beginners te gaan. Zij hadden net de beginnersoefeningen gehad en waren verder gegaan met een redelijk simpel parcours (vergeleken met het parcours van de andere groep dan hé) met de gebruikelijke achtjes oefenen, gevolgd door een slalom door een "kloof" en een heuveltje. Onze trainer Marcel en Gerben stonden continu op verschillende punten aanwijzingen te geven, waardoor ik echt goed leerde omgaan met machine en het triallen... Gerben zei ook dat je trialen beter leert door elke oefening (hoe simpel die ook is) eerst foutloos te kunnen rijden voor je met de volgende begint en voor mijn gevoel was dat ook zeker waar. Na de uitgebreide lunch gingen we (de beginners dus) naar het terreintje waar de gevorderden waren begonnen en gingen daar stapsgewijs steeds moeilijker dingen doen... Voor degene met nog heel weinig ervaring waren genoeg alternatieven om de "moeilijke" dingen over te kunnen slaan, zodat het voor iedereen leuk bleef en voor iedereen genoeg uitdaging. Toen begonnen bij mij pas veel kwartjes te vallen zeg maar, hoe je met het doseren van je remmen veel kortere draaitjes hevel af kon maken en kijktechnieken, enz... Super, echt onwijs veel geleerd en lol mee gehad. Aan het einde van de dag moest Marcel tegen me zeggen dat ik er maar eens mee moest op houden, voor ik fouten ging maken, want we waren allemaal behoorlijk afgepeigerd, had hij dat niet gezekd was ik waarschijnlijk doorgegaan tot ik dus echt fouten ging maken...

Maar buiten mijn eigen plezier heb ik ook erg genoten van de rest van de groep... Super om Margot haar doorzettingsvermogen te zien en die Inge was niet te stoppen!! zij heeft volgens mij veel grenzen kunnen verleggen. En dan Wilma's: "Ik moet dit ook kunnen" heeft ook geresulteerd in een aantal foutloze rondes. Ja en zo had iedereen van die geweldige gezichtsuitdrukkingen en commentaren, dat maakt zo'n dag helemaal af. Aan het einde van de dag nog even bij de gevorderden gekeken.. Oef, blij dat ik daar niet bij zat, was niet mis wat voor oefeningen zij ondertussen beheersten :o

's avonds weer heerlijk na lopen babbelen en borrelen, maar nu met échte sterke verhalen natuurlijk en blauwe plekken vergelijken  ;D

Maandag ochtend moest ik er helaad vroeg uit, want ik had met mijn zus, zwager en kinders om 11 uur bij de efteling afgesproken. Ik ben dol op attractieparken, maar het viel toch niet mee om na zo'n intensieve trialdag ook nog eens een hele dag te lopen en te staan, maar toch was ook dat een geslaagde dag. Lag gisteravond wel volledig op het apegapen, lag denk ik om half 10 al te slapen voor de TV en moest vanmorgen nog snel de bagage van mijn motor halen  ::)


Offline member

  • *****
  • Berichten: 493
Re: koninginnedag weekend
« Reactie #123 Gepost op: 01-05-2007, 15:08 »
Zo hee ik vond het een super weekend! :)
nog wat foto's:   http://picasaweb.google.nl/NilzXT/ARMKoniginnedagWeekend

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1309
Re: koninginnedag weekend
« Reactie #124 Gepost op: 01-05-2007, 15:32 »
Hartstikke gaaf dat trailen maar toch vermoeiender dan je op het eerste gezicht zou vermoeden.  Vooral dat stukkie achter op het terrein was toch wel erg geining! Aardige
lui op de camping trouwens, kom ik aan met de rekora zeggen ze " je hoort zeker bij die motorrijders"... uuuhh  ::)

zondagmiddag nog even feesten in amsterdam tot laat (oh wat lekker), en nu weer 'aan het werk'... vrij vermoeiend allemaal..

straks even de foto's bekijken.. margrieta bedankt voor de orga! (en de jagermaister)...  :D
Amsterdam naar Japan, Australie en Indonesie () 2007 - 20??
http://picasaweb.google.com/mbaars99

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: koninginnedag weekend
« Reactie #125 Gepost op: 01-05-2007, 15:59 »
 ???wat is een rekora ???

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2617
Re: koninginnedag weekend
« Reactie #126 Gepost op: 01-05-2007, 17:50 »
???wat is een rekora ???
Een ouwe bak!
Rijden van A naar B is logisch, naar nergens is veel beter!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1119
Re: koninginnedag weekend
« Reactie #127 Gepost op: 01-05-2007, 18:59 »
ik vond het ook bere gezellig.
Het ritje was perfect uitgezet ;)
Ik ben ook eens in een ziekenhuis geweest, gelukkig niet voor mezelf :D
Het trial rijden was gaaf, maar mijn fijne motoriek doet het nog steeds niet >:(
De jägermeister was heerlijk, alleen weet ik niet meer waar nou die fles is gebleven die ik had gekregen ::)
De camping was perfect.
Het weer was uitzonderlijk
De oranje tompoesen maakte het helemaal af ;D

Iedereen bedankt, dit was precies waarvoor ik het had georganiseerd

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2268
Re: koninginnedag weekend
« Reactie #128 Gepost op: 01-05-2007, 19:33 »
Iedereen bedankt, dit was precies waarvoor ik het had georganiseerd

Jaaa, laat die Margrieta maar organiseren. Komt 't helemaal goed!!!.
Jammer dat ik er niet bij kon zijn, had ff geen tijd.
Of voor de kenners; ik had een Rekordtijd :-)
Binnenkort naar de spuiter met dat ding.

Volgende keer ben ik er bij (en schrijf ik net zo'n leuk verhaal als Roos).

Groeten,
 
Fr@venture
Er komt een tijd,
dat iedereen op een Adventure rijdt

Offline member

  • *****
  • Berichten: 765
Re: koninginnedag weekend
« Reactie #129 Gepost op: 01-05-2007, 20:48 »
Ik kan er alleen maar aan toevoegen dat degene die er niet bij waren echt wat gemist hebben!!
Super weekend: Margrieta bedankt!

Tja, en dat "demolution Roos" in de Efteling is geweest was op nu.nl ook al te lezen  ;):
Citaat van: member
Bezoekers Efteling door brand uur vast in attractie
Uitgegeven: 30 april 2007 19:12
Laatst gewijzigd: 30 april 2007 21:15

KAATSHEUVEL - In de attractie Droomvlucht van pretpark De Efteling is maandagmiddag een kleine brand uitgebroken. Het vuur was binnen vijf minuten onder controle door ingrijpen van de bedrijfsbrandweer.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 357
Re: koninginnedag weekend
« Reactie #130 Gepost op: 01-05-2007, 21:25 »
Inderdaad, een geweldig weekend, super!
Booze may not be the answer, but it helps you to forget the question.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5705
Re: koninginnedag weekend
« Reactie #131 Gepost op: 01-05-2007, 22:07 »
Ik heb d'r ook weer vreselijk van genoten. Triallen is toch wel heel erg leuk. Misschien wordt het achteraf toch nog een wat "duurder" weekend :-)

De plaatjes staan hier in deel
één, twee, drie, vier, vijf, zes en zeven.

en een paar filmpjes kun je hier downloaden

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: koninginnedag weekend
« Reactie #132 Gepost op: 01-05-2007, 22:18 »
haha... Huskie heeft geen trialfietjes hoor Erwin

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 95
Re: koninginnedag weekend
« Reactie #133 Gepost op: 02-05-2007, 00:31 »
Jaja, het was weer helemaal leuk! Het trailen was te gek! Dat zelfs ik twee foutloze rondjes voor elkaar kreeg, hahaha! En wat een leuke instructeur 8).
Verder ook genoten van het dom lullen en veel lachen rond de kampkaars en het dijkentochtje (via Duitsland ???) naar huis met Sander en Maarten.
Margrieta, het was een fantastisch idee met een perfecte uitvoering!
Iedereen bedankt voor de gezelligheid, dit smaakt absoluut naar meer.

Hey Erwin, knap truckje met je camera! Lijkt nu net of ik een hele steile helling af kom (en volgens mij was het daar plat :D)

A journey is best measured in friends, rather than miles - Tim Cahill

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5705
Re: koninginnedag weekend
« Reactie #134 Gepost op: 02-05-2007, 07:54 »
Vrijwel alle foto's zijn (c) Irene hoor, ik heb er slechts weinig mee van doen  ;)

En die helling was echt wel zo stijl, niet net doen alsof het niet zo was hoor.