Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Enduro opstapdag  (gelezen 12395 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1191
Re: Enduro opstapdag
« Reactie #45 Gepost op: 07-03-2007, 17:19 »
Wie gaat er allemaal ?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 264
Re: Enduro opstapdag
« Reactie #46 Gepost op: 07-03-2007, 18:41 »
Ik heb me aangemeld en net brief ter bevestiging ontvangen. Het zal toch wel lukken om in anderhalve week nog even 8 a 10 uur op de klok te zetten. En dan is het wonder op wielen in gereden....

Ik heb er zin in!!

Johan
KTM 450 exc, en nu leren rijden...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3378
Re: Enduro opstapdag
« Reactie #47 Gepost op: 07-03-2007, 18:51 »
heb je wat te doen johan aankomend weekend zaterdag 4 uur zondag 4-5 uur moet lukken toch

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Enduro opstapdag
« Reactie #48 Gepost op: 07-03-2007, 19:27 »
Wie gaat er allemaal ?

Nou, ikke dus, en Johan, en Roos, en Meindert, en ....
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 469
Re: Enduro opstapdag
« Reactie #49 Gepost op: 07-03-2007, 20:24 »
Wij zullen ook wel eens even gaan kijken in Veldhoven hoe het in zijn werk gaat daar.
Als we gaan rijden komen we er toch in de buurt  ;)

Offline member

  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 469
Re: Enduro opstapdag
« Reactie #50 Gepost op: 07-03-2007, 20:27 »
Ik heb me aangemeld en net brief ter bevestiging ontvangen. Het zal toch wel lukken om in anderhalve week nog even 8 a 10 uur op de klok te zetten. En dan is het wonder op wielen in gereden....

Ik heb er zin in!!

Johan
Wat heb je voor een motor gekocht dan  ???
Moet die zo lang ingereden worden  ::)
Ik rij ongeveer zo'n 100km wat rustiger dan normaal , daarna olie verversen en hij is ingereden  8) gas erop !!
De meesten van ons gewone rijders rijden toch bij wijze van spreken elke keer als we gaan rijden de motor in  ;D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2710
Re: Enduro opstapdag
« Reactie #51 Gepost op: 09-03-2007, 10:56 »
Ik heb ook de bevestiging binnen....

Alleen is het nog even hopen dat mijn kenteken dan binnen is  ::)
(Rij nu met mijn nl kenteken van de "s" die een beetje uit elkaar ligt voor grote schoonmaak....)
Dan vrijdag nog ff endurobanden scoren bij fitters ofzo....

Ga heel erg hopen dat het allemaal lukt, want ik ben wel berebenieuwd naar deze dag.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1309
Re: Enduro opstapdag
« Reactie #52 Gepost op: 09-03-2007, 12:34 »
Wie gaat er allemaal ?

kheb ook de brief gekregen, kijk ernaar uit!
Amsterdam naar Japan, Australie en Indonesie () 2007 - 20??
http://picasaweb.google.com/mbaars99

Offline member

  • *****
  • Berichten: 153
Re: Enduro opstapdag
« Reactie #53 Gepost op: 09-03-2007, 20:36 »
ik ook, en ik heb ook even bij de orga nagevraagd: zelfde eisen aan de motor als bij een echte enduro dus FIM banden.
En ik heb net de gloednieuwe FIM banden van de Gasgas door Michelin Cross banden vervangen  >:(

U bent gewaarschuwd  :P

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Enduro opstapdag
« Reactie #54 Gepost op: 10-03-2007, 16:43 »
ik ook, en ik heb ook even bij de orga nagevraagd: zelfde eisen aan de motor als bij een echte enduro dus FIM banden.
En ik heb net de gloednieuwe FIM banden van de Gasgas door Michelin Cross banden vervangen  >:(

U bent gewaarschuwd  :P

De hele bedoeling van die opstapdag is toch erachter komen wat er allemaal bij komt kijken en hoe leuk het is? Lijkt mij heel sterk dat je dan niet mee mag doen met de opstapdag als jij er toevallig geen FIM banden hebt liggen. Ik heb geen idee of die van mij FIM goedgekeurd zijn...
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1191
Re: Enduro opstapdag
« Reactie #55 Gepost op: 10-03-2007, 18:20 »
Ga er maar van uit dat ze erop moeten. Met een opstapdag is het de bedoeling dat je enduro's gaat rijden niet kijken of het wat voor je is.

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Enduro opstapdag
« Reactie #56 Gepost op: 10-03-2007, 19:20 »
"Doel van de opstapdag is om geïnteresseerde rijders te laten proeven aan het endurogevoel, bijgestaan door diverse endurorijders uit de intersklassen die als instructeur hen de basisbeginselen gaan bijbrengen" van de KNMV-site.
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 153
Re: Enduro opstapdag
« Reactie #57 Gepost op: 11-03-2007, 11:03 »
De hele bedoeling van die opstapdag is toch erachter komen wat er allemaal bij komt kijken en hoe leuk het is? Lijkt mij heel sterk dat je dan niet mee mag doen met de opstapdag als jij er toevallig geen FIM banden hebt liggen. Ik heb geen idee of die van mij FIM goedgekeurd zijn...

Je moet het uiteraard helemaal zelf weten.

Dit bericht kreeg ik van Mario:
"Het Enduro reglement 2007 is (ook) van toepassing op de opstapdag! Je banden moeten dus geschikt zijn om ook, legaal (dus toegelaten), over de openbare weg ermee te rijden. Crossbanden zijn verboden en de technische officials zullen daar zeker op controleren!"

Ik zou minsten voor DOT banden gaan.

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Enduro opstapdag
« Reactie #58 Gepost op: 11-03-2007, 11:05 »
Ok, je hebt me overtuigd  8).  Ik ga strax wel ff kijken wat erop staat.
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: Enduro opstapdag
« Reactie #59 Gepost op: 11-03-2007, 11:11 »
tja.. als je kennis wil maken met enduro, moet je ook kennis maken met de regeltjes. Logisch. daar is best veel om te doen immers.

(daarom groeien er ook altijd kettingen in de boom bij enduro.s, en staan ert busjes waar dezelfde motor plotseling helemaal gewassen in 5 seconden weer uit komt :) )