Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Heb je zin om in de file te staan met je nieuwe KTM? Straks kan het...  (gelezen 2623 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11051
  • In order to go faster - go slower
http://www.leftlanenews.com/2007/02/05/ktm-x-bow-revealed/

Het is eigenlijk nieuws voor in de rubriek 'Cafe' maar die hebben we hier niet. Het is echter niet-allroad-gerelateerd-nieuws van ons favoriete oranje merk, dat ik het jullie niet wilde onthouden.

De zoveelste Smart? Die Germanen leren het nooit...

 ::)

Noppy
P.S. Straks komen ze nog op het idee om een CAN-bus in alle KTM-modellen te gaan verwerken, omdat ze zoveel auto-ervaring opgedaan hebben  :D

Offline member

  • Administrator
  • *
  • Berichten: 3254
De zoveelste Smart?  :-\

Ik zie het eerder als "de zoveelste" pure sportwagen, zoals er veels te weinig gemaakt worden. Lotus, Donkervoort ik noem maar wat. Helemaal goed!



Offline member

  • *****
  • Berichten: 3378
ff iets recht zeten CAN-bus mits goed toegepast en uitgevoerd is perfect.
Dat de gemiddelde hobbist er niets mee kan okee. Maar met CAN-bus is niets mis.


Bij mij op het werk hebben we X lijnen draaien bijna allemaal CAN-bus uitgevoerd. En kan je zeggen dat daar minder problemen mee zijn dat de oude shit die er draait.
Zoveel voordelen en toepassing mogelijkheden dat wil je niet weten.

Idd deze ktm hoort in het rijtje van de Donkervoort,lotus Exige, Speedster ed. heerlijk dit.


Offline member

  • *****
  • Berichten: 2416
  • Trial and error. Vooral veel error.
Germanen?. Oostenrijkers Nop, Oostenrijkers ;)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5356
  • LC8 LC8 LC8
of het wat wordt weet ik niet,

maar met een 300pk audi motor en 700kg gewicht wordt het iig geen smart...

voor plaatjes:
http://forum.lc8.nl/viewtopic.php?t=1020&highlight=xbow

(wbt Can-bus: idd, mits goed uitgevoerd best een oplossing. Of het voor motorfietsen loont weet ik nog niet zo: Daar zou ik liever het aantal draden reduceren door:  'keep it simple' methode. ps.: wij maken die ic-tjes.. dus kopen maar....!! )

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11051
  • In order to go faster - go slower
Germanen?. Oostenrijkers Nop, Oostenrijkers ;)

Oostenrijkers, Noord-Italianen, Zwitsers die Duits praten, Limburgers die Dietsch praatten, Oossies you name it: allemaal Germanen ;D

Noppy

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3378
Heeee nop hou mij er buiten :-*


Offline member

  • *****
  • Berichten: 11051
  • In order to go faster - go slower
Ik weet niet of ik je er buiten kan laten hoor...

Duitsland, Nederland, een grote familie: http://www.onzetaal.nl/advies/duitsch.php

We moeten toch eens een cafe beginnen hier. De buren hebben die toch ook?

Noppy

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3378
Nee dan gaat het helemaal nergens meer over.

Laat het hier lekker ARM voor en door blijven

Offline member

  • DR-Z 400s '06
  • *****
  • Berichten: 1000
ff iets recht zeten CAN-bus mits goed toegepast en uitgevoerd is perfect.
Dat de gemiddelde hobbist er niets mee kan okee. Maar met CAN-bus is niets mis.

Mwa ik heb op de HTS al een embedded systeempje (waar een JVM op draaide) geprogrammeerd dat o.a. een CAN bus aansluiting had. (TINI)  Daar kon je gewoon vanuit Java tegenaan praten... die mogelijkheid heb ik niet gebruikt omdat we geen CAN bus componenten hadden, maar erg ingewikkeld kwam het niet over...
Waar geen weg is, is een wil.