Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: MX training  (gelezen 12423 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 857
Re: MX training
« Reactie #120 Gepost op: 09-03-2007, 16:01 »
2 aprill zit ik in Afrika voor de Heroes Legend........ Gisteravond drie uur bezig geweest om de motor weer terug te bouwen van rally naar enduro..... Toch jammer.
9 april is paasmaandag dacht ik, dan vlieg ik naar huis. Alle andere maandagen kan ik van de partij zijn.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1191
Re: MX training
« Reactie #121 Gepost op: 09-03-2007, 16:09 »
Baal er nog steeds van. :-X

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1309
Re: MX training
« Reactie #122 Gepost op: 09-03-2007, 16:14 »
eerlijk gezegd ben ik er niet rouwig om met die blub baan, zal ffe kijken voor 2 april.
Amsterdam naar Japan, Australie en Indonesie () 2007 - 20??
http://picasaweb.google.com/mbaars99

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3378
Re: MX training
« Reactie #123 Gepost op: 09-03-2007, 16:31 »
jemig, dan ben ik gipsloos 8)
Maar heb 7 april al vrij en maandag ook nog lukt echt niet

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5705
Re: MX training
« Reactie #124 Gepost op: 09-03-2007, 16:57 »
hè sh*t.

Voor mij wordt 2 april ook niet fatsoenlijk haalbaar.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 437
Re: MX training
« Reactie #125 Gepost op: 09-03-2007, 17:09 »
Ik 2 april kan ook niet  :(

Klaas, niet te lang balen. We waarderen sowieso wat je hebt geregeld.

Ik baal wel, wat nu ontkom ik nietaan de buitenboel verven  ;)
- Of ze asfalteren het of ze verbieden het.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5705
Re: MX training
« Reactie #126 Gepost op: 09-03-2007, 17:26 »
Ja Klaas,

Ik vind het ook super dat je dit regelt,  :)

maar nu verdenk ik je er natuurlijk wel van expres uitgesteld te hebben zodat ik niet kan omdat je bang bent dat ik je te snel af ben in de enduro  ;)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1191
Re: MX training
« Reactie #127 Gepost op: 09-03-2007, 18:16 »
Jongens ik pas, dan kan die niet, dan die niet. Jullie gaven eerst aan dat het ook in de eerste week van April kon.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 187
Re: MX training
« Reactie #128 Gepost op: 09-03-2007, 18:40 »
Jammer dat het niet doorgaat. Klaas bedankt dat je nog zo attent was me te mailen.
Ik heb wel geprobeerd om mijn motor klaar te krijgen, maar zoals altijd blijken
onderhoudsklusjes die je voor het eerst doet veel tijd in beslag te nemen.
Ik houd me beschikbaar voor een andere datum. Een doordeweeksedag is voor mij
wel mogelijk maar nooit op korte termijn.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1191
Re: MX training
« Reactie #129 Gepost op: 09-03-2007, 18:44 »
2 april is toch geen korte termijn.

Offline member

  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 469
Re: MX training
« Reactie #130 Gepost op: 09-03-2007, 18:48 »
Jongens ik pas, dan kan die niet, dan die niet. Jullie gaven eerst aan dat het ook in de eerste week van April kon.
Klaas , welkom met het leed dat iets organiseren voor off-road riojders heet  ::)
Zoals je weet doe ik dat ook meestal voor onze club als ik ergens naar toe wil maar als puntje bij het paaltje komt dan haken ze ook allemaal af.
Net zoals een tijd geleden toen ik voor 8 man iets had afgesproken en ik alleen overbleef  :o

Dat was echt het verhaal van de 10 kleine negertjes die op een hek zaten  ...........

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: MX training
« Reactie #131 Gepost op: 09-03-2007, 19:35 »
Klaas , welkom met het leed dat iets organiseren voor off-road riojders heet  ::)
Zoals je weet doe ik dat ook meestal voor onze club als ik ergens naar toe wil maar als puntje bij het paaltje komt dan haken ze ook allemaal af.
Net zoals een tijd geleden toen ik voor 8 man iets had afgesproken en ik alleen overbleef  :o
Dat was echt het verhaal van de 10 kleine negertjes die op een hek zaten  ...........

Nou, ik vind dit veel erger klinken dan het is: als ik goed tel bleven er nog een man of 6-7 over, terwijl Klaas vooraf van 5 man was uitgegaan. Zo erg is het dus niet. Tuurlijk vallen er altijd mensen af, en da's echt niet alleen als je voor ARMmers wat organiseert. Als je een feestje geeft komt ook de helft van de genodigden niet opdagen, dus vertel eens wat nieuws... Kan mij de laatste ARM-circuitdag herinneren waar toch gewoon meer dan 50 man/vrouw is op komen dagen...

Dit forum drijft op initiatieven van de leden, dus Klaas, laat je niet ontmoedigen: het is afgelast omdat de baan te slecht was, niet omdat er te weinig mensen waren! Je hebt wat mij betreft helemaal gelijk dat je het anders wilt regelen om iets meer commitment van de mensen te vragen (zou ik ook doen: gewoon vooraf betalen). Daarnaast kun je nooit een datum prikken dat iedereen kan, dus dat zou ik ook niet proberen.

Om een lang verhaal nog langer te maken: ik ga kijken of het lukt de 2e vrij te krijgen, en dan ben ik erbij!
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 469
Re: MX training
« Reactie #132 Gepost op: 09-03-2007, 19:38 »
Nou, ik vind dit veel erger klinken dan het is: als ik goed tel bleven er nog een man of 6-7 over, terwijl Klaas vooraf van 5 man was uitgegaan. Zo erg is het dus niet. Tuurlijk vallen er altijd mensen af, en da's echt niet alleen als je voor ARMmers wat organiseert. Als je een feestje geeft komt ook de helft van de genodigden niet opdagen, dus vertel eens wat nieuws... Kan mij de laatste ARM-circuitdag herinneren waar toch gewoon meer dan 50 man/vrouw is op komen dagen...

Dit forum drijft op initiatieven van de leden, dus Klaas, laat je niet ontmoedigen: het is afgelast omdat de baan te slecht was, niet omdat er te weinig mensen waren! Je hebt wat mij betreft helemaal gelijk dat je het anders wilt regelen om iets meer commitment van de mensen te vragen (zou ik ook doen: gewoon vooraf betalen). Daarnaast kun je nooit een datum prikken dat iedereen kan, dus dat zou ik ook niet proberen.

Om een lang verhaal nog langer te maken: ik ga kijken of het lukt de 2e vrij te krijgen, en dan ben ik erbij!
Dan lees je het dus verkeerd want ik bleef toen ALLEEN over !!
Het zal niet de eerste keer zijn geweest.


Offline member

  • *****
  • Berichten: 1191
Re: MX training
« Reactie #133 Gepost op: 09-03-2007, 20:45 »
Mijn reactie was wat overtrokken, het ging mij meer om een nieuwe date. Het is erg lastig om wat te regelen. Wehadden als alternatief de eerste week,nu kunnen er een aantal niet.We laten het gewoon staan 2 april. Wees er van doordacht dat bij minder dan 7 deelnemers de prijs om hoog gaat. Eerts betalen, dan deelnemen.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: MX training
« Reactie #134 Gepost op: 09-03-2007, 23:11 »
Klaas, 2 april is na de rally... dus dan ken ik ook meedoen.

vraag is of het redelijk te doen/nuttig is met de LC8. (Albert wilde ook met de HP2 gaan zag ik).

grts
Gerben