Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: 3e ARM -circuitdag bij mac Veldhoven 22 april 2007  (gelezen 16511 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 305
Re: 3e ARM -circuitdag bij mac Veldhoven 22 april 2007
« Reactie #45 Gepost op: 24-02-2007, 23:21 »
Tien minuten??? Moet kunnen!  :)
Maar twee keer gelapt???  :o
Oké, ik kom met mijn LC8!!  ::)
En de LC8? Die ploegt onverdroten voort......

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4276
Re: 3e ARM -circuitdag bij mac Veldhoven 22 april 2007
« Reactie #46 Gepost op: 25-02-2007, 11:26 »
Met TKC's ga je op een Dominator dat circuit niet rond komen. Althans als rondkomen niet betekend dat je 10 min over een rondje doet....
Hoi Arjen, ken jij deze baan dan? Het gaat niet om Heerde, dacht dat veldhoven wat harder was of is dat niet zo?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2710
Re: 3e ARM -circuitdag bij mac Veldhoven 22 april 2007
« Reactie #47 Gepost op: 25-02-2007, 11:36 »
TKC's zijn inderdaad niet echt de betere bandenkeuze voor crossbanen. De grond is meestal wat aan de plakkerige kant, waardoor het profiel snel vol zit. Maar deze dagen met afgehuurde banen zijn juist leuk om een beetje te ontdekken wat je motor en banden doen, het is beregezellig want ook in Heerde stonden er gedurende de hele ochtend meer mensen langs de baan dan er op de baan reden..... (de meesten reden 2 rondjes en dronken vervolgens 3 kopjes koffie, weer 2 rondjes en 3 glazen fris...) Ander voordeel op zo'n baan is dat er veel hulp is om je een heuvel op te helpen, je uit te graven of motor op te tillen... Dus als je ergens dit soort terrein wil proberen, si dit de gelegenheid denk ik.

Oh ja en Stonemasters doen het volgens mij prima op een crossbaan, lekker veel lucht aflaten en gaaaan  ;)
Alleen nog die 200 kilo in bedwang houden, dat valt niet mee, maar je keert er een hoop van  8)

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: 3e ARM -circuitdag bij mac Veldhoven 22 april 2007
« Reactie #48 Gepost op: 25-02-2007, 12:24 »
hoi.. tis hier een allroad forum.

De essentie is nu juist dat je bij zo'n dag eens met je dikke allroad op een crossbaan kan en niet alle crossjongens/meisjes in de weg rijdt. Ik vind dus juist dat iedereen de baan op moet kunnen.

OK, dan doe je misschien 10 minuten over een rondje, en wordt je 2x gelopt door iemand met een exc, maar who cares? Je hoeft je niet schuldig te voelen dat je langzaam gaat.. tis juist een hele uitdaging om het met zo'n dik ding te doen.

Komen dus!  Voor de kosten hoef je het niet te laten.

 :stupid:

Gewoon komen dus!
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1745
Re: 3e ARM -circuitdag bij mac Veldhoven 22 april 2007
« Reactie #49 Gepost op: 25-02-2007, 13:18 »
Hoi Arjen, ken jij deze baan dan? Het gaat niet om Heerde, dacht dat veldhoven wat harder was of is dat niet zo?

Heb er twee keer gereden. Een keer met test Huskies en een keer met de KTM dag. Toen was een deel van de baan onderdeel van het off-road parcours. Hard is ie zeker niet. Gewoon zand. En na een paar rondjes zitten er echte hele diepe vette sporen in.
Maar ik sluit mij wel aan bij het motto: Gewoon komen! het gaat om de lol en ik rij zelf ook niet graag tussen al die cracks rond.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 75
Re: 3e ARM -circuitdag bij mac Veldhoven 22 april 2007
« Reactie #50 Gepost op: 26-02-2007, 17:40 »
maar de stonemasters zijn niet zo succesvol voor op de weg wel??

moet nog andere bandjes laten monteren voor ik uberhaubt kan komen..

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 127
Re: 3e ARM -circuitdag bij mac Veldhoven 22 april 2007
« Reactie #51 Gepost op: 26-02-2007, 18:00 »
Hey dat brengt me op een idee.

Hebben er mensen zin om zaterdagavond 21 april bij mij te komen BBQ'en ?
Is een leuke inwijding voor mijn nieuwe stekkie  :D
Iedereen kan blijven slapen, ofwel in huis ofwel met een tentje in de tuin.
En dan zondag heel vroeg ontbijten en op naar de baan in Veldhoven (dus niet te veel zuipen ::))

Voor degene die het nog niet weten, ik woon dus in Hamont (BE) zo'n 30 km onder Eindhoven.

als je nog nog n paar vierkante meter gras over hebt, komen alex en ik ook graag even n spiesje meeprikken :P
leuker kunnen we het niet maken.....wel sneller.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2548
Re: 3e ARM -circuitdag bij mac Veldhoven 22 april 2007
« Reactie #52 Gepost op: 26-02-2007, 19:18 »
maar de stonemasters zijn niet zo succesvol voor op de weg wel??

moet nog andere bandjes laten monteren voor ik uberhaubt kan komen..

valt reuze mee hoor
heb de stonemaster achter en de mx voor
rijd makkelijk130/140km/u op de snelweg
okay eerlijk is eerlijk in de bochten terug naar 100
en in de bochten zul je wat harder in de stuurrichting moeten duwen
omdat de band terug duwt
maar het meeste zit tussen je oren
rene

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: 3e ARM -circuitdag bij mac Veldhoven 22 april 2007
« Reactie #53 Gepost op: 26-02-2007, 19:20 »
maar pas op op nat asfalt!

Voor de circuitdag: Als je eens andere bandjes wil proberen: Ja doen, Als je denkt wat een geode: Niet doen.. zo kan je ook lol hebben!

Offline member

  • fear is a mind killer,therefore I must not fear
  • *****
  • Berichten: 631
Re: 3e ARM -circuitdag bij mac Veldhoven 22 april 2007
« Reactie #54 Gepost op: 26-02-2007, 23:41 »
Hallo  :)

de volgende mensen hebben al betaald:



JIMBO *JIM*

Ria & J-P

Erwin

RICHARD

XToon en Nilzz

josktm

paul smit
en ron smit (TIKKA)

ROOS.


(update 19-03-2007)


P.W. WAALKENS


MARTIJN EN PIETER ALIAS HUSABEER


Casper

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 75
Re: 3e ARM -circuitdag bij mac Veldhoven 22 april 2007
« Reactie #55 Gepost op: 27-02-2007, 17:55 »
okeej bedankt ik zal wel eens kijken welke bandjes ik erop lig... eerst maar zorgen dak da papiertje haall..... :-\ ;D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 765
Re: 3e ARM -circuitdag bij mac Veldhoven 22 april 2007
« Reactie #56 Gepost op: 27-02-2007, 22:21 »
maar pas op op nat asfalt!
Tja, ik heb gisteren op nat asfalt gemerkt dat zelfs een gewone wegmotor met dito banden gemerkt dat ook dat beperkingen heeft. Moest ik de Kawa plotseling niet geheel vrijwillig onder een dikke audi leggen, nu ziet ie er helemaal niet meer uit. Het stuur is net een misvormt shopper stuurtje geworden, gewoon helemaal bij elkaar gevouwen boven de tank. Die tank is trouwens ook een stukje kleiner geworden.

Maar eh, back on topic: gewoon komen en rijden, op de lastige stukken staan Roos en ik wel weer paraat om de mensen boven te helpen ;)
Gelukkig helpen anderen mij ook om daar boven te komen, maar daar hebben we het maar niet over. Tja, op de KTM dag stond ik mijn eerste rondje op de eerste de beste helling ook halverwege stil met een ingegraven achterwiel. En dan is het gelijk zweten geblazen...
En ach, of je nu 10 minuten doet over 1 rondje of over 4 rondjes, je hebt beide 10 minuten plezier! En daar gaat het om, toch??


Offline member

  • *****
  • Berichten: 5705
Re: 3e ARM -circuitdag bij mac Veldhoven 22 april 2007
« Reactie #57 Gepost op: 27-02-2007, 22:25 »
En ach, of je nu 10 minuten doet over 1 rondje of over 4 rondjes, je hebt beide 10 minuten plezier! En daar gaat het om, toch??

't is ietsje anders
Als je 10 min. over 1 rondje doet ben je waarschijnlijk bekaf en heb je daarna plezier aan de kant (erg gezellig)
als je in die tijd 4 rondjes rijdt is het waarschijnlijk veel minder vermoeiend en kan je er nog 4 .... (erg lekker)

 ;)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 765
Re: 3e ARM -circuitdag bij mac Veldhoven 22 april 2007
« Reactie #58 Gepost op: 27-02-2007, 22:32 »
't is ietsje anders
Als je 10 min. over 1 rondje doet ben je waarschijnlijk bekaf en heb je daarna plezier aan de kant (erg gezellig)
als je in die tijd 4 rondjes rijdt is het waarschijnlijk veel minder vermoeiend en kan je er nog 4 .... (erg lekker)

 ;)
Tja, dat zeg ik toch, dan heb je beide veel plezier ::) ::)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 524
Re: 3e ARM -circuitdag bij mac Veldhoven 22 april 2007
« Reactie #59 Gepost op: 28-02-2007, 00:53 »
... Moest ik de Kawa plotseling niet geheel vrijwillig onder een dikke audi leggen, ...

Sh*t Jan, balen!! Verder geen letsel hoop ik?

'K had begrepen dat je een Zephyr 1100 heb, wel weer opknappen dat ding he, je ziet ze niet veel meer..