maar pas op op nat asfalt!
Tja, ik heb gisteren op nat asfalt gemerkt dat zelfs een gewone wegmotor met dito banden gemerkt dat ook dat beperkingen heeft. Moest ik de Kawa plotseling niet geheel vrijwillig onder een dikke audi leggen, nu ziet ie er helemaal niet meer uit. Het stuur is net een misvormt shopper stuurtje geworden, gewoon helemaal bij elkaar gevouwen boven de tank. Die tank is trouwens ook een stukje kleiner geworden.
Maar eh, back on topic: gewoon komen en rijden, op de lastige stukken staan Roos en ik wel weer paraat om de mensen boven te helpen
Gelukkig helpen anderen mij ook om daar boven te komen, maar daar hebben we het maar niet over. Tja, op de KTM dag stond ik mijn eerste rondje op de eerste de beste helling ook halverwege stil met een ingegraven achterwiel. En dan is het gelijk zweten geblazen...
En ach, of je nu 10 minuten doet over 1 rondje of over 4 rondjes, je hebt beide 10 minuten plezier! En daar gaat het om, toch??