Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Enduro Holten  (gelezen 2222 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5705
Re: Enduro Holten
« Reactie #15 Gepost op: 04-03-2007, 11:44 »
Hier Gerjan in aktie: http://www.actiefocus.com/search.php?search=839&gid=118

Respect hoor. (stiekum ben ik blij dat ik er niet was  :-X)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1191
Re: Enduro Holten
« Reactie #16 Gepost op: 04-03-2007, 12:55 »


Klaas, succes met de schouder hé. Als het alleen in de spieren zit, lekker gaan rijden, komt het vanzelf los (werkte bij mij wel in Marocco  :-X)

Eerst de achterkant ff recht buigen. :P

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3378
Re: Enduro Holten
« Reactie #17 Gepost op: 04-03-2007, 13:03 »
wat is er gebeurt Klaas?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1191
Re: Enduro Holten
« Reactie #18 Gepost op: 04-03-2007, 13:16 »
Ik wou jou imiteren. ;) Diepe sporen en lomp rijgedrag. Ik had daar wat bekeken moeten rijden. Direct na de start van de tweede ronde.Het begon net weer lekker te lopen.Kijk naar de tijd van derde crossproef,ik zat weer op mijn niveau. Weer lekker opgepept onder het rijden.Wat agressiever rijden, tja alleen had het daar niet gemoeten. Higsider ,stukje gevlogen motor over kop,de sloot in.Gelukkig een droge,ja die waren er ook. Kon hem zelf er niet uit krijgen, De rechterschouder was helemaal gevoelloos.Later kwam dat weer terug en ging het over in pijn.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: Enduro Holten
« Reactie #19 Gepost op: 04-03-2007, 14:48 »
ppffff, noem mij maar een mietje.
Maar ik ben blij dat ik de drz nog niet had gisteren als ik de verhalen van ktm640 en de foto's zie.

Das toch eigenlijk niet meer leuk rijden :-X.

respect voor hen die het wel doen.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3378
Re: Enduro Holten
« Reactie #20 Gepost op: 04-03-2007, 15:21 »
Wow, Klaas man :o zoiets als die jongen van www.enduro.nl filmpje die vliegt ook lekker een sloot in.
Na ja je kunt alles nog doen. Komende zaterdag leer je weer en stukje meer.
En dit was ook weer een harde les dus. Vallen en opstaan zeggen ze weleens.  ;D ;D dat opstaan lukt bij mij niet zo goed :D

@brommer
Dit zijn de enduro's en OTR-en waar het lekker rustig is. Snelheid ligt een stuk lager en zoals gister waren er maar 90 OTR deelnemers kun je lekker rustig ploeteren. en iedereen ploetert dan dus valt dat van jou niet op.
Hier leer je zoveel van. Gedosseerd gas geven maar ook hoe je het makkelijkste een sporen veld overkomt door gas te geven.

Tis een kwestie van verstand gebruiken en rustig je ding doen. Zie prestatie van Gerjan. De helft valt sowieso wel uit


Offline member

  • *****
  • Berichten: 1191
Re: Enduro Holten
« Reactie #21 Gepost op: 04-03-2007, 15:43 »
Ben ik met je eens,maar je eerste uitgangspunt,zonder straftijd rondkomen en ja dan ga je risico's nemen. Tot aan TC1 was de tijd krap, bij TC 2 had iedereen minimaal 15 minuten over,veels te lang,je bent dan weer helemaal afgekoeld.
Ik had maar 2 minuten over,je gaat dus de tweede ronde meteen aan het gas hangen om in iedergeval weer binnen de tijd te rijden en dat pakte verkeerd uit.

Ik hoop dat ik as. zaterdag weer genezen ben, ik kan nu nog niet eens mijn reet afvegen. :D

Anders een traning zonder Houten Klaas niks aan te doen . Er komt nog wel een vervolg.

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 18
Re: Enduro Holten
« Reactie #22 Gepost op: 04-03-2007, 22:31 »
Beterschap Klaas.

tip : insmeren met "witte olieen " haal je bij dierenzaak.
Wordt gebruikt bij paarden die verstuikte enkel of benen hebben.
Paardenmiddel dus.
Heeft mij al paar keer zeer goed geholpen.

sp ben geen paard aleen paardevleeseeter soms.{sorry paardeliefhebbers]