Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Do even uitgeschakeld  (gelezen 8580 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: Do even uitgeschakeld
« Reactie #45 Gepost op: 19-04-2007, 10:57 »
IK zou zeggen je moet zo functioneel mogelijk je nekspieren trainen ;) :D, (als het bot weer aan elkaar gegroeit is en geen zenuw/ruggemerg beknellingen kunnen ontstaan)
die zullen wel wat minder sterk en minder volume hebben dan voorheen, dus beginnen met rustig rijden de rijwind is dan al een goed weerstand denk ik en dat opbouwen :-X, geldt ook voor remmen.(de maximaal snelheid in achtnemen dan he) ff wat elastiekbanden halen bij de lokale sportboer aan de deurkruk binden jij op een laag krukje elastiek om je kop en alle richtingen bewegen tegen de elastiek weerstand, etc etc

of je boort wat gewichten aan je helm of haakjes en doe je daar de elastieken aan, jij je hoofd still houden en gspot kleine rukjes geven aan het elastiek in verschillende bewegings richtingen, ik noem maar wat. stabilisatie training.

Met name rijden want dat is het functioneelste denk ik :), maar ja wie ben ik  ik praat ook maar wat in de lucht ga eens langs iemand die er verstand van heeft(laatje niet afschepen met wat massage is lekker dat klopt maar verder....... tenzij je echt enorme spierspanningen hebt maar dan zit je hoofd wel meteen goed vast ;D)

 succes en hopelijk weer snel op de brommer

en nu ff serieus, rijden is zeker een goed, maar zorg eerst maar weer dat je je nek weer netjes kan ronddraaien en kan bewegen zonder alteveel problemen, rustig rijden kan altijd maar zoals je graag wilt rijden das een ander verhaal.