Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Limbo-rit zaterdag 28 April 2007  (gelezen 2771 keer)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 32
Limbo-rit zaterdag 28 April 2007
« Gepost op: 01-04-2007, 21:40 »
Na een geslaagde rit in 2006 kan ik het natuurlijk niet laten om een vervolg te plannen. En daarom bij deze:

Limbo-rit 2007
Op zaterdag 28 April

Verzamelen vanaf 9.00 uur bij OSSA buitensport (rijksweg 1, Herten. Net ten zuiden van Roermond)

Ik ga proberen om de rit wat aan te passen zodat het geen copie is van die van vorig jaar en verwacht dat hij tussen de 160 en 200 km lang zal worden (is nog erg grof). Wie dit te lang vind kan op enkele punten de rit afkorten. Ik zal hier wat info over in het roadbook verwerken.
Verder ben ik nu nog bezig met de controlle van de paden dus meer info over de rit volgt nog.

Om de vragen voor te zijn:
-Er is gelegenheid tot tanken onderweg. Ik zal dit aangeven in het roadbook. Waarschijnlijk ergens voor de 100 km en nog eens ronde de 140 km.
-Er word niet in groepen gereden. Iig maak ik geen groepen. Zelf groepjes maken mag natuurlijk.
- De rit is voor iedereen geschikt en noppen zijn natuurlijk een pre, maar bij droog weer kan het ook wel zonder.
- Mensen zonder of met weinig ervaring kunnen ook zeker meedoen. Het is geen hele technische rit. Je kunt het zelf alleen moeilijker maken door meer gas te geven  :)
-Dus zowel zware reisenduros als crossers kunnen meedoen en zijn welkom.

Deelname is 15,- euro pp(inclusief koffie/thee met natuurlijk Limburgse vlaai bij de start).

Net zoals vorig jaar zal er ook weer een BBQ zijn na afloop en is er ook weer de mogelijkheid om te blijven overnachten.

even alles op een rij (prijzen p.p.:
-deelname: 15,- euro (roadbook inleveren bij de finish)
-BBQ: 11.95
-Overnachten: 6,50 euro (op slaapzolder, eigen slaapzak en matje meenemen)

Voor personen die willen blijven overnachten of weten dat ze veel drinken bij de BBQ: De drank kan per persoon afgekocht worden voor 9.90 euro.

Wie de rit het vorig jaar gemist heeft of nog eens wil kijken naar de foto's: Ik heb gevraagd aan de beheerder van de OSSA site (www.ossa.nl) of hij de foto's weer terug kan plaatsen op de site. (hij zou dit een van de komende dagen doen).

En dan natuurlijk het opgeven voor de geinteresseerden:
Dit kan door een mailtje te sturen naar: JPellekaan@gmail.com (vermeld duidelijk of je ook wilt BBQ-en of overnachten)
of bellen naar 06-43430786 (door de week na 15.00 uur)
Liever niet opgeven via het forum.

Zo ik hoop dat de informatie een beetje compleet is.

Groet,
Jasper Pellekaan

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 75
Re: Limbo-rit zaterdag 28 April 2007
« Reactie #1 Gepost op: 02-04-2007, 17:49 »
hey,

ik heb nog geen roadbook maar het lijkt me wel leuk om mee terijden.. is dat mogelijk of niet ?

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 32
Re: Limbo-rit zaterdag 28 April 2007
« Reactie #2 Gepost op: 03-04-2007, 14:23 »
Meerijden zonder roadbookhouder moet best kunnen. Er zijn meestal wel mensen die er wel een hebben waar je achteraan kunt rijden.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2710
Re: Limbo-rit zaterdag 28 April 2007
« Reactie #3 Gepost op: 03-04-2007, 15:50 »
Ik heb het vorig jaar gemist, maar de foto's zien er erg gezellig uit. Dus ik hoop ook te komen, eind van de week weet ik hoe het ervoor staat met het twinnetje, die moet toch echt binnenkort een keer af zijn. Dus tegen die tijd weet ik zeker of ik kom, dan stuur ik een mailtje.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2206
Re: Limbo-rit zaterdag 28 April 2007
« Reactie #4 Gepost op: 03-04-2007, 16:15 »
Van 28-30 april is ook het ARM Koninginnedag weekend met:

- 2 roadbook all/offroad ritten
- lekker een dag trail rijden
- BBQ en gezellig kamperen
- en...  Margrieta ;)

Dus mijn keuze staat al vast (heb namelijk ook al betaald :-X)
Zit niet meer op de DRZ, soms op de Alp en vaak op de MTB
Maar zit nog wel steeds onder de modder...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2710
Re: Limbo-rit zaterdag 28 April 2007
« Reactie #5 Gepost op: 03-04-2007, 16:27 »
Verrek, had ik helemaal niet in mijn agenda gezet, maar ook al lang geboekt en betaald voor het koninginneweekend.
Ik vond het al verdacht stil op dit onderwerp, normaal storten er veel mensen zich gelijk op zo'n evenement  ::)

Sorry moddercrosser, ik vrees dat je datum een beetje ongelukkig is gekozen, want volgens mij gaan er hier veel al naar het koninginneweekend.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: Limbo-rit zaterdag 28 April 2007
« Reactie #6 Gepost op: 03-04-2007, 16:37 »
ja dat vind ik ook erg jammer. Ik wil graag die limbo rit een keer rijden, maar koninginnendagweekend was nu eenmaal eerst en daar ga ik voor.


Kunnen we hem misschien een andere keer rijden?

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 32
Re: Limbo-rit zaterdag 28 April 2007
« Reactie #7 Gepost op: 03-04-2007, 17:28 »
Die datum is dus niet zo geslaagd.  :-\

Nou voor de mensen die wel nog in Limburg willen komen rijden (en niet kunnen de 28ste); Eind Mei, begin Juni wil ik nog een rit organiseren in Zuid-Limburg. Deze is al uitgezet en ongeveer 140 km lang. Het asfalt/gravel gehalte is ongeveer 1/1 maar het is een mooie rit die door het heuvelland loopt. Het is niet dezelfde als de Mokam rit!

Ik wil nu eigelijk wel vragen of jullie suggesties hebben voor een datum.
(Als er een gekozen is zal ik er een appart topic van maken.)

Groet,
Jasper Pellekaan

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5705
Re: Limbo-rit zaterdag 28 April 2007
« Reactie #8 Gepost op: 03-04-2007, 19:11 »
Ik had ook al maar niet gereageerd.

Vorig jaar erg genoten van dit hele weekend. Ritje was leuk, BBQ was leuk en met overnachten prima geregeld.
Dit keer al wat anders dat weekend dus.

Voor diegenen die wel gaan: veel plezier, dat zal best lukken.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 357
Re: Limbo-rit zaterdag 28 April 2007
« Reactie #9 Gepost op: 03-04-2007, 19:29 »

Vorig jaar erg genoten van dit hele weekend. Ritje was leuk, BBQ was leuk en met overnachten prima geregeld.


En een uitbater die de overnachters bij de tap achter lied. 

Was inderdaad prima geregeld. Maar voor mij dit keer ook het leve de koninginnedagweekend

hoezee

Booze may not be the answer, but it helps you to forget the question.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2206
Re: Limbo-rit zaterdag 28 April 2007
« Reactie #10 Gepost op: 03-04-2007, 20:45 »

Ik wil nu eigelijk wel vragen of jullie suggesties hebben voor een datum.
(Als er een gekozen is zal ik er een appart topic van maken.)

Groet,
Jasper Pellekaan

Allereerst perfect dat je zoiets wil organiseren :). Alleen het plannen/timen is inderdaad niet even makkelijk.

Hier wat (meerdaagse) evenementen die mogelijk roet in je planning gooien:

- Oost Europa Rally, 28 mei t/m 3 juni;
- Midsummer 1000, 28 juni t/m 1 juli

Hou er rekening mee dat deelnemers het weeklend ervoor en erna meestal andere zaken aan hun hoofd hebben dan een allroad ritje ::)
Kijk ook even op de evenementen calender.

Succes!!!
Zit niet meer op de DRZ, soms op de Alp en vaak op de MTB
Maar zit nog wel steeds onder de modder...

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 32
Re: Limbo-rit zaterdag 28 April 2007
« Reactie #11 Gepost op: 03-04-2007, 23:58 »
Op het noppenforum wordt 19 mei voorgesteld. Ik vind dat zelf prima.
Als jullie dat ook vinden dan wordt het de 19de.


Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 72
Re: Limbo-rit zaterdag 28 April 2007
« Reactie #12 Gepost op: 04-04-2007, 19:06 »
Hoi Jasper, denk nog met veel plezier terug aan de rit van vorig jaar! De 28ste start ook de voorjaarsvakantie, dus de 19e mei past veel beter.
BMW 1200 GS, Suzuki DRZ 400S, Suzuki GS550

Offline member

  • *****
  • Berichten: 666
Re: Limbo-rit zaterdag 28 April 2007
« Reactie #13 Gepost op: 04-04-2007, 19:13 »
Ik vond het vorig jaar ook beregezellig en een leuke rit.

Zou graag nu weer meegaan maar............................kom dan wel met de quad. Geeft dat problemen??

Ben een rustige rijder hoor. :-X

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 32
Re: Limbo-rit zaterdag 28 April 2007
« Reactie #14 Gepost op: 04-04-2007, 19:30 »
Mij maakt het niet veel uit of je met een quad komt. Het is alleen op twee punten ff lastig omdat daar een stukje smal is. maar ik zal kijken of ik je een kaartje kan copieren om er omheen te rijden.

Het enige wat mij altijd zorgen baat zijn de wandelaars, maar dat probleem kent iedereen wel. gewoon even rustig passeren en lief zwaaien..... maar dat kan met een quad natuurlijk ookwel.