Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Custom plastic containers  (gelezen 2854 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4277
Re: Custom plastic containers
« Reactie #15 Gepost op: 05-04-2007, 13:24 »
Sounds good, dan kan ik net zo goed alles gewoon in tassen meenemen, het eerste stuk om daar te komen is toch een makkie :)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 5359
Re: Custom plastic containers
« Reactie #16 Gepost op: 05-04-2007, 19:32 »
Tassen: Tja.. das ook nog een optie: Je maakt gewoon een soort netje/harnasje en daar hang je een waterzak in :-)
Maar men benzine wil je dat denk ik toch niet doen :/

Over de plannen: Mooi, maar bedenk je van te voren goed of het haalbaar is in de tijd en geld die je hebt. Inkopen in Wadi: LOL... (lees nog even wat over Wadi-halfa zou ik zeggen en vergeet dat inkopen!).

Welke pyramides wil je zien?? die in egypte? .....

Voor de lol even langs Wadi wil je niet, dat kan ik je vertellen. ik ben er geweest, vanuit Sudan richting Egypte.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4277
Re: Custom plastic containers
« Reactie #17 Gepost op: 05-04-2007, 19:38 »
De pyramides in Sudan. Inkopen doen moet je een beetje ruim nemen natuurlijk.
Ik plan de route alleen globaal, verder zie ik wel hoe en waar ik uit kom. tijd heb ik tot het budget op is en het komende half jaar kan alles naar het budget. Ik denk het een jaar uit te kunnen houden. Of ik dat zelf ook doen zal de tijd leren, ik heb geen idee maar ik heb er zin in.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4277
Re: Custom plastic containers
« Reactie #18 Gepost op: 12-09-2007, 16:35 »
Tjeeee.. lijkt gister dat ik dit vroeg maar het half jaar zit er al op.
Ik heb ondertussen de koffers en ga het met 5 liter kannetjes doen waar nodig.

Die duitser in windhoek wil ik langs rijden om een carter plaatje te maken met extra storage ruimte, heb je misschien een globaal adres in Windhoek waar ik hem kan vinden?

Offline member

  • KTM 660/Africa Twin/DR-Z 400 E
  • In memoriam
  • *
  • Berichten: 6475
Re: Custom plastic containers
« Reactie #19 Gepost op: 13-09-2007, 10:09 »
Die duitser in windhoek wil ik langs rijden om een carter plaatje te maken met extra storage ruimte, heb je misschien een globaal adres in Windhoek waar ik hem kan vinden?

Hij zit op een industrieterrein, maar kan je zo niet uitleggen waar.

In de stad zitten ook een KTM, yamaha en een BMW-dealer (niet te missen) en die weten wel waar die kerel zit. Wij hebben op een camping gestaan daar waarvan ik naam niet meer weet (zoek ik nog ff op), maar daar wisten ze ook waar die kerel zat...

Vergeet niet te gaan eten bij Joe's  ;)
Als je het gevoel hebt dat je alles onder controle hebt, dan ga je gewoon niet hard genoeg!! - - - (www.motorbikes2africa.nl)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4277
Re: Custom plastic containers
« Reactie #20 Gepost op: 13-09-2007, 12:10 »
Das een ervaring op zicht? :)
Alvast dank voor je uitzoekwerk  ;) De KTM dealer zal ik dan (hoop ik) nog niet nodig hebben, heb er dan pas zo'n 1500km op zitten.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: Custom plastic containers
« Reactie #21 Gepost op: 16-09-2007, 21:55 »
Steven,

Ik zou als ik jou was eens een blik werpen op de benzinecontainers van Kolpin. Extreem taai, goed voorgevormd, mooi smal, snel los te koppelen om benzine in de hoofdtank te gieten.

Kolpin 1 Gallon

Dit zijn tanks speciaal voor ATV, dus incl. ophanging/montage geschikt voor het ruigere werk!

Noppy