Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Rallybroeken  (gelezen 13605 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 420
Re: Rallybroeken
« Reactie #60 Gepost op: 03-07-2007, 19:51 »
Ik kan van HG alleen deze vinden in een grote maat:



Het is de Trail. Iemand enig idee of deze "lekker luchtig" is?


Dit gaat hem waarschijnlijk worden.

Ik lees dat hij luchtig is, waar moet ik hierbij aan denken. Lees op de HG site niks van wind of waterdicht dus hieruit is af te leiden dat het luchtiger moet zijn dan de wind en waterdichte textielbroek waarmee ik nu rij (gewoon "straat" motorkleding). Is het dus een beetje doorwaaistof aangezien er ook geen ritsen in zitten, want mijn huidige broek is op warme dagen wel erg zweterig.
Sweaty, muddy, but happy

Offline member

  • Noppe hef moor vun
  • *****
  • Berichten: 1304
Re: Rallybroeken
« Reactie #61 Gepost op: 03-07-2007, 20:30 »
Dit gaat hem waarschijnlijk worden.

Ik lees dat hij luchtig is, waar moet ik hierbij aan denken. Lees op de HG site niks van wind of waterdicht dus hieruit is af te leiden dat het luchtiger moet zijn dan de wind en waterdichte textielbroek waarmee ik nu rij (gewoon "straat" motorkleding). Is het dus een beetje doorwaaistof aangezien er ook geen ritsen in zitten, want mijn huidige broek is op warme dagen wel erg zweterig.
Hij gaat uit het assortiment, wees er snel bij. Hij is een stuk luchtiger dan mijn waterdichte broek, zit erg lekker, heeft eigen knieprotectoren, die eruit kunnen als je liever met je eigen protectoren rijdt. Ik vind het een fijne broek.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 998
Re: Rallybroeken
« Reactie #62 Gepost op: 03-07-2007, 21:57 »
Bij almeren hebben ze helemaal niets meer van die oude collectie. Alleen nog maar de nieuwe (300euro  :'( )

In amsterdam zouden ze nog wat hebben maar ik zou eerst even bellen om te vragen wat ze precies hebben.

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Re: Rallybroeken
« Reactie #63 Gepost op: 03-07-2007, 22:01 »
Wat is hun adres in a'dam??

Offline member

  • *****
  • Berichten: 998
Re: Rallybroeken
« Reactie #64 Gepost op: 03-07-2007, 22:02 »
http://www.hein-gericke-store.com/nl/amsterdam.htm

Citaat
Hein Gericke Shop Amsterdam
Berchvliet 11C
1046 CB Amsterdam
Tel.: +31 20 4119269

Offline member

  • *****
  • Berichten: 750
Re: Rallybroeken
« Reactie #65 Gepost op: 03-07-2007, 22:38 »
Ik heb diezelfde HG broek. Lekker luchtig. Echter, over de druksluiting van de broek boven de rits en de knieprotectie mocht wel wat langer zijn nagedacht. Ik heb de protectoren eruit gehaald want die zakken naar je schenen en de sluiting van de broek heb ik laten aanpassen bij een naai-atelier zodat de broek ook dichtblijft... gaffa tape is ook weer zowat....
J-P

Honda VFR1200X DCT crosstourer

Offline member

  • Noppe hef moor vun
  • *****
  • Berichten: 1304
Re: Rallybroeken
« Reactie #66 Gepost op: 04-07-2007, 01:38 »
Ik heb diezelfde HG broek. Lekker luchtig. Echter, over de druksluiting van de broek boven de rits en de knieprotectie mocht wel wat langer zijn nagedacht. Ik heb de protectoren eruit gehaald want die zakken naar je schenen en de sluiting van de broek heb ik laten aanpassen bij een naai-atelier zodat de broek ook dichtblijft... gaffa tape is ook weer zowat....
:stupid:
Ik heb mijn broek vorige week weggebracht naar een Turks naaiatelier hier in de buurt. Er komt een haakje bij.
Kost wel weer 4 euro, maar dan heb je wel wat.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: Rallybroeken
« Reactie #67 Gepost op: 04-07-2007, 07:40 »
Vergeet dan niet dat extra wiebertje in het kruis te zetten; anders scheurt het gegarandeert uit.

Offline member

  • Noppe hef moor vun
  • *****
  • Berichten: 1304
Re: Rallybroeken
« Reactie #68 Gepost op: 04-07-2007, 12:18 »
Vergeet dan niet dat extra wiebertje in het kruis te zetten; anders scheurt het gegarandeert uit.
Ivm mijn rechten wacht ik liever totdat het echt uitscheurt, waarna meneer Hein het zelf mag oplossen.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2397
Re: Rallybroeken
« Reactie #69 Gepost op: 04-07-2007, 15:46 »
meneer hein lost dat prima op
had laatst goretex handschoenen gekocht en die waren niet waterdicht
werden zo omgeruild helemaal niet moeilijk doen

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: Rallybroeken
« Reactie #70 Gepost op: 04-07-2007, 21:47 »
meneer hein lost dat prima op
had laatst goretex handschoenen gekocht en die waren niet waterdicht
werden zo omgeruild helemaal niet moeilijk doen

Deze broeken zijn uit het assortiment. Stel dat je p.o. je geld terug krijgt?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1582
Re: Rallybroeken
« Reactie #71 Gepost op: 04-07-2007, 22:13 »
Damn, net nu ik bedacht had zo'n trailbroek erbij te kopen voor de Sierra >:( >:(  >:(


GJ  :'(
Don't even bother to agree with me, I 've already changed my mind :-)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 11367
Re: Rallybroeken
« Reactie #72 Gepost op: 04-07-2007, 22:55 »
D'r hangt nog wel wat hoor GJ, maar de bijpassende jassen zijn alleen nog maar in kleine maatjes. Met een bodyprotector eronder lukt dat niet.

Indien je een HG-winkel in de UK belt, die hebben volgens het web nog voldoende voorraad: www.hein-gericke.com


Offline member

  • *****
  • Berichten: 1582
Re: Rallybroeken
« Reactie #73 Gepost op: 04-07-2007, 23:12 »
Bedoel u in Almeria of in Adam?
Don't even bother to agree with me, I 've already changed my mind :-)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 750
Re: Rallybroeken
« Reactie #74 Gepost op: 04-07-2007, 23:54 »
D'r hangt nog wel wat hoor GJ, maar de bijpassende jassen zijn alleen nog maar in kleine maatjes. Met een bodyprotector eronder lukt dat niet.

Indien je een HG-winkel in de UK belt, die hebben volgens het web nog voldoende voorraad: www.hein-gericke.com



Klopt, Peet heeft de laatste grote jas en ik heb de voorlaatste. Peet mocht, omdat de jas zeldzaam is geworden, dubbel zoveel betalen als ik  ;D :D Geintje Peet  ;)
J-P

Honda VFR1200X DCT crosstourer