Wat ooit in 2002 z'n leven begon als een Honda Hornet 900, is in mijn handen verandert naar een Honda XRF900...
Ingredienten:
Basis: Honda cb900f frame+blok+tank ongewijzigd
Uitlaat: Honda cbr900rr fireblade ( helaas onder het blok door, maar met een bescherming er omheen een mooie bescherming voor het blok)
Voorvork+wielen+remmen: Honda xrv750
Koplamp+plestik: Yamaha XT600
Nog te doen:
Kleuterbeugels om de tank en het blok.
plestik kap om de kont, zodattie niet zo veel zand schept.
carter (uitlaat) bescherming onder blok door.
Vandaag de eerste zandweggetjes gepakt: vanaf 40km/h in z'n 6 speertie er fantastisch vandoor. 40km/h in z'n 3 is onverantwoord (!)
De motor is met z'n originele uitlaat ongelofelijk stil waardoor er herten in de berm zoineens schrikken, da's al een reden voor een blerpijp.
Vorige week met het vehikel naar de RDW voor een kenteken, staat "gewoon" als cb900 geregistreerd, maar ik noem hem bij deze
XRF900ps: die afstapper: dat heb ik niet mee gemaakt, heb hem er zo bijgekocht..
Gegroet,
Marko