Wel leuk al die verhalen hier!
Ik heb sinds kort besloten mee te gaan op de XT600.
Ik ben nu bezig met afknijpen en een 25kW uitdraai regelen vanwege mijn 'kinder rijbewijs'. Alles is daarvoor klaar, dinsdag op de testbank. Ik heb een inlaat van een ander model XT gemonteerd. Dit is een 25kW versie uit duitsland en is daarop ge'drosseld'. (Dit gegeven heeft me flink wat research en tijd gekost :S)
Vervolgens nog een roadbooken trip plaatsen (ga het proberen bij RBC). Ik wil het zo doen dat de orig. tellers er op blijven want ik bouw de motor daarna 'terug' naar straat. Dit wordt dan mijn 25kW wegmotor. Alle kappen overgezet (de kappen komen van de afgeragde blauwe van XToon - dit is een zwarte XT). Ook wordt de progressieve vork overgezet v.a. de andere XT en ik heb een progressieve achterveer besteld. Ik zit alleen nog te twijvelen de voorvork is erg hard of ik nu de olie verwissel van SAE10 naar 7,5 of de luchtkamer vergroot (advies?). Verder nog een 14t voortrandwiel voor het betere offroad werk
Verder nog klein spul als stuurverhogers etc., heb ook nog stalen remleidingen liggen ga ik miss nog overzetten (hangt af van de tijd)
Banden: 1 set velgen op met baja of K777F voor, trakmaster achter
Als reserve gaat mee 1 set velgen trakmaster achter, en K777F voor.