Algemeen > GPS / Navigatie

GPS vraagjes

<< < (2/67) > >>

N!co:
Kaarten zijn wel te 'lenen', behalve als je een toestel heb wat zelf routes kan berekenen en je daar ook gebruik van wil maken.
Ik bedoel, ik kan in mijn 60C ook geleende kaarten zetten, maar dan kan die geen routes uitzetten. Nu heb ik er kaarten bij gekocht en dan kan die dat wel.

Ferd:
Ik heb voor mijn 60C iemand benaderd die ook een 60 had, en het kaartsetje. Je kan op 1 kaartset 2 GPS-sen registreren, dus voor €100,-- was ik klaar.

mbaars:
Stel, als ik nu een Garmin heb met base-map zoals de 60 of 76 en dan even de (cityselect) software laat voor wat het is, kan ik dan gewoon 'auto-routen' van stad naar stad? kortste route, evt offroad, je kent het wel

 Ik begrijp dat voor straat-tot-straat routing je een citycelect cd nodig heb, maar wou toch ffe weten wat het kan zonder die software...

N!co:
Ja, de basemap is ook routable. Geen idee hoe goed/slecht het werkt. Ik heb het nog niet gebruikt.

erwindob:
Met de Cityselect software kies je detailmaps die je in de GPS laadt. De GPS kan nu zonder computer d'r aan routes voor je maken. WErkt echt super. Op een terassje met de kaart erbij! kijken hoe je ongeveer wilt rijden, enkele punten op de kaart van de GPS inprikken en kortste route daartussen laten berekenen. Af en toe hoor je gevloek als je samen met sportmotoren op pad bent maar da's niet zo vaak (een lekker stukje onverhard ertussen)

(ervaring met een 196 met 256 MB RAM)

Rwin

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie