Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Verslaglegging tijdens de rally  (gelezen 1974 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 167
Verslaglegging tijdens de rally
« Gepost op: 23-05-2007, 20:10 »
Vanmiddag sprak ik Harold. Gisteren hadden ze (Margrieta, Harold, Bas, Inge, Smitty en de honden) overnacht in de Harz. 's Morgens was het een beetje heiig en de hele dag goed weer gehad. Inmiddels waren ze nu in oost Duitsland in de buurt van Leipzig en rond 20.00 uur werd Roos verwacht op de campingplek voor deze nacht. Via SMS hadden ze contact gehad en ze moest nog een eindje rijden.
De honden hadden het al goed begrepen, die gingen 's avonds uit zichzelf al in de bak van de motor liggen.
Alles verloopt voorspoedig en ze hebben het goed naar hun zin.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2636
Re: Verslaglegging tijdens de rally
« Reactie #1 Gepost op: 23-05-2007, 22:46 »
hmm,nog 4 uurtjes werken morgen :-[

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4278
Re: Verslaglegging tijdens de rally
« Reactie #2 Gepost op: 24-05-2007, 12:53 »
Vandaag ziekgemeld met een compleet vaste nek en rug :(
Morgen heeeeeel rustig aan dan maar die kant op.

Offline member

  • 640 Adventure '97 (E) Samurai '91 (E) 1090 Adv '19 (NL)
  • *****
  • Berichten: 3615
Re: Verslaglegging tijdens de rally
« Reactie #3 Gepost op: 24-05-2007, 13:56 »
Vandaag ziekgemeld met een compleet vaste nek en rug :(
Morgen heeeeeel rustig aan dan maar die kant op.

Hmm geen goed nieuws. Van motorrijden rust je nek niet echt uit meestal.....Is er niet nog iets te regelen met Marcel/Gerjan? Die gaan morgen rijden, misschien is er nog plek voor je motor. Ik heb nog een zitplaats in m'n bus...
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner - Mark Twain

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4278
Re: Verslaglegging tijdens de rally
« Reactie #4 Gepost op: 24-05-2007, 15:55 »
Ik heb een nekkraagje gekocht, die trek ik wel wat strakker aan. Ik rijd samen met mij vader heen,naar familie in Polen toe.
Ach, spierverslapper sen het gaat al veeeel beter nu hoor :)

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Re: Verslaglegging tijdens de rally
« Reactie #5 Gepost op: 24-05-2007, 22:42 »
Op de Libië infoavond heb ik een sms-je voorbij zien schuiven dat ze inmiddels met z'n achten ergens in Tsjechie zitten en dat er één persoon reeds vier keer pech heeft gehad met de motor :-X

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2636
Re: Verslaglegging tijdens de rally
« Reactie #6 Gepost op: 24-05-2007, 23:00 »
nu al????
das nie best :'(

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1385
Re: Verslaglegging tijdens de rally
« Reactie #7 Gepost op: 25-05-2007, 00:25 »
Op de Libië infoavond heb ik een sms-je voorbij zien schuiven dat ze inmiddels met z'n achten ergens in Tsjechie zitten en dat er één persoon reeds vier keer pech heeft gehad met de motor :-X

Van wie heb je dát nou weer gehoord?!
 8)
Atic#1007,  TCN#397

Offline member

  • 640 Adventure '97 (E) Samurai '91 (E) 1090 Adv '19 (NL)
  • *****
  • Berichten: 3615
Re: Verslaglegging tijdens de rally
« Reactie #8 Gepost op: 25-05-2007, 06:57 »
één persoon reeds vier keer pech heeft gehad met de motor :-X

Statistisch gezien ben je d'r dan weer ff vanaf   ::)??? :stupid:
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner - Mark Twain

Offline member

  • *****
  • Berichten: 167
Re: Verslaglegging tijdens de rally
« Reactie #9 Gepost op: 26-05-2007, 23:18 »
Om 22.00 uur kreeg ik van Irene door dat bijna iedereen binnen is en de sfeer is helemaal top.
Banden worden volop gewisseld en het bier smaakt prima.
Via Marcel zullen op de OER site verslagen worden geplaatst, voor een personal touch zal zij proberen af en toe iets deze kant op emailen.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 857
Re: Verslaglegging tijdens de rally
« Reactie #10 Gepost op: 29-05-2007, 15:24 »
Zo, ben even in een internet cafe voor het verzenden van foto's. Op rallymaniacsimages.com druppelen nu de foto's binnen van gisteren en vandaag. De crossproef van vandaag was erg leuk, echt een heel mooi baantje. Daarna bijna 50 km roadbookrit, over bergpaden met stenen en gravel. Mooi rijden volgens velen. Een rustig dagje vandaag, demeesten nemen het ervan, en bezoeken nog wat bezienswaardigheden of pakken een terrasje. Vanavond probeer ik ook alle uitslagen op de sites door te krijgen.
Morgen een lange dag naar Roemenie door Hongarije.

Verbinding hier is goed, hopelijk kunnen we dat volhouden....

Mssl Mars