Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Trans Wallonierit, Ad Ketelaars  (gelezen 4245 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2374
Re: Trans Wallonierit, Ad Ketelaars
« Reactie #30 Gepost op: 11-06-2007, 17:11 »
Het was weer prima georganiseerd , perfect Ad , lekker gereden met Crimson , GSGJ en Arthur , onderweg nog regelmatig Steve en Peet tegengekomen , mooie route , betongoot was weer een eitje , toch een keer op de snufferd gegaan , ik krijg het toch maar niet voor elkaar om gewoon in een spoor te blijven en dat wordt in Belgie direct afgestraft , de randen zijn gewoon te hard en je kan er dan ook niet uitrijden , TOCH blijf ik het proberen , het zal toch vast wel een keertje goed gaan.
Mannen bedankt , het was weer een prima dag.
 
Yamaha WR250F 2015

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 110
Re: Trans Wallonierit, Ad Ketelaars
« Reactie #31 Gepost op: 11-06-2007, 17:54 »
Ik kan me volledig aansluiten bij de enthousiaste reacties hierboven (nou ja, die over de betongoot daargelaten dan  8))

Geweldige, gevarieerde rit. Heb er enorm van genoten.

Team Zeeland/Den Haag, voor al uw graafwerkzaamheden (waarvoor nogmaals bedankt heren)


De voorhoede van Team Stofwolk


En het gevolg




Foutje in de routeplanning, dacht dat mijn brommertje lager was (of de boom hoger, wat was het nou ook alweer)...



Waarom er soms enig graafwerk aan te pas moest komen (routeplanning, wederom....)



Offline member

  • *****
  • Berichten: 2268
Re: Trans Wallonierit, Ad Ketelaars
« Reactie #32 Gepost op: 13-06-2007, 22:55 »
Ja het was weer volop genieten. Leuke paadjes, mooie uitzichten en soms ook wel een beetje verradelijk.
Lekker relaxed achter Klei aangereden, heel netjes genavigeerd en ook nog ff op Klei z'n DRZ650 mogen rijden:-)
Tja.... en ik kan nu wel zeggen dat Suzuki een kans heeft laten liggen! Tjonge jonge wat rijdt dat ding goed zeg!!!!!
Als Suzuki die DRZ net zo gemaakt zou hebben als Klei dan had KTM niet eens meer met Adventure hoeven komen....
nou ja, bijna dan :-)
Ofwel, hoe je met weinig middelen en het juiste gevoel iets moois kunt maken.

Verder weinig problemen gehad.
De km teller heeft 't op het laatst begeven en ik was de 2T olie vergeten  :stupid:
Maar gelukkig was daar ineens Janneman die in een nachtelijk droom te horen had gekregen dat ie twee potjes olie mee moest nemen....... :-) (al had ik maar de helft van die droom gehad).
Bedankt Jan!!!!

Groeten,

Fr@venture
Er komt een tijd,
dat iedereen op een Adventure rijdt

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2418
Re: Trans Wallonierit, Ad Ketelaars
« Reactie #33 Gepost op: 13-06-2007, 23:13 »
Slijmjurk   :D

Offline member

  • starter
  • Berichten: 1
Re: Trans Wallonierit, Ad Ketelaars
« Reactie #34 Gepost op: 14-06-2007, 21:45 »
Verder weinig problemen gehad.
De km teller heeft 't op het laatst begeven en ik was de 2T olie vergeten  :stupid:
Maar gelukkig was daar ineens Janneman die in een nachtelijk droom te horen had gekregen dat ie twee potjes olie mee moest nemen....... :-) (al had ik maar de helft van die droom gehad).
Bedankt Jan!!!!

Groeten,

Fr@venture
Graag gedaan Fred, waarom ik nou 2 potjes olie bij me had ipv 1 weet ik ook niet maar het kwam zo goed van pas. ;)
Blijft toch altijd weer een mooie rit van die Ketellapper!