nou het is duidelijk
, zelfs in de langzaamste klasse ben ik de langzaamste
, dus oefenen oefenen oefenen, denk dat ik zaterdag maar weer ga trainen.
De baan is leuk hard weinig sporen maar als ie nat is(of net gespoten) spekglad.Maar omdat het een mikey mouse baantje is is het het belangrijkste om direct vol open gas uit de bocht te komne en niet zoals ik meestal doe wat rustiger.
Het is echt gas open springbult direct in de ankers 180 graden biocht gas open springbult 180 graden bocht.
De tafelberg, das ff wennen daar heb ik een paar keer een NO Feeter gedaan, iemand tips om de voeten wel op de steumtjes te houden.
Al met al een leuke dag gehad en na 15 minuten(wat is 15 minuten nou) begint de vermoeidheid er in te slaan, terwijl je dan net de baan begimt te kennen).
Ook de ktm nekbrace werd gedragen door een aantal crossers.
DIe Nikky had bij haar upsd vork een drukknopje en bij de start werd de vork ingedrukt en de knopje ingedrukt waardoor de vork lag bleef? de motor stond dus erg op zijn neus, is dat zodat je met volgas niet en wheelie maakt? en gaat die vork er bij een sprong er meteen wer uit? zeg mar een soort van launchcontrol?
Conclusie, leuke dag, rijtechniek waardeloos, vaker doen, goed voor de conditie,
@ MAxkool nikky heeft een eigen website(trouwens gave ktm heeft ze)
@tikka/PAul die dame met die roze yamaha heeft menig man al het hoofd voor verdraaidt.
@ ECM denk dat met een 2v de 180 graden bochten in de binnenkant aardig moeilijk worden, de buiten bochten zijn kombochten dat zou voor een zwaardere motor denk ik makkelijker zijn.