Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: ARM Trainings weekend Londinieres Frankrijk 31 aug / 1 sept / 2 sept  (gelezen 13104 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 963
Re: ARM Trainings weekend Londinieres Frankrijk 31 aug / 1 sept / 2 sept
« Reactie #60 Gepost op: 03-09-2007, 11:21 »
Jack super bedankt man !  :-*  :-*
Wat een weekend en wat een baan en zowaar komt Norbert op zijn A.T. vanuit nederland aangetuft, groet ons draait de baan op en was er niet meer vanaf te slaan, en ja ook nog de wieltjes van de vloer.


Maar er waren nog meer grote brommers, stuk voor stuk helden op deze spectaculaire baan. Een baan met maar 2 mogelijkheden. Volgas omhoog en vol in de remmen naar beneden. Een crossbaan met remsrtepen voor de springbult ? hij bestaat en wij hebben hem gereden.  :o



Mooi hoor een hele dag trainen op dit circuit, als je hem ziet denk je dat lukt je nooit, maar naar een paar rondjes komen de helden verhalen. En wat dacht je van om 09.00 uur ontbijt op de baan!


Ivan had gelukkig last van zijn rug want anders hadden wij kneuzen allemaal vol schaamte naar de grond gestaard.
Hier wordt Ivan op zijn hielen gezeten door LC4 Jack


Jack en Peter het onafscheidelijke LC4 team gaat misschien wel de Tuareg op een EXC rijden, mannen kijk toch eens wat mooi


Ik heb nu nog een zere kont en knieen van mijn EXC die dingen zijn zo verdomde klein, Okay je raapt hem makkelijk op. maar op ons toertochtje van zondag mis ik de LC8 Direkt.
Jack Thiel was onze gids voor de zondag, man wat heb ik gelachen echt gereden hebben we niet maar de pret was des te groter. Ik ga niet alles verklappen, maar volgens Toon komt mamalou vanzelf als je de ezel te eten geeft.
Als Roos echt nat is, Ivan direct druk aan het sleutelen gaat.
Arco en Ivan zijn echte Wheelie koningen, daar ik achter Ivan reed kon ik mooi zijn gps aflezen en ik had er voldoende tijd voor, ze hebben meer op het achterwiel dan op beide wielen gereden.

Trouwens Diepe is echt een mooie kust plaats, Boulevard met oldtimers, krijtrotsen, lekker gegeten en wel super mooie gebouwen gezien. Zo hoort een weekend te zijn, zaterdag trainen en zondag een teut dagje. Luitjes bedankt! en Arco en Joanne ik ben benieuwd hoe de 9 weken oude Twan de cross geluiden heeft ervaren  ;)


Offline member

  • *****
  • Berichten: 233
Re: ARM Trainings weekend Londinieres Frankrijk 31 aug / 1 sept / 2 sept
« Reactie #61 Gepost op: 03-09-2007, 12:55 »
Super weekend gehad, de crosbaan was inderdaad bijzonder met driftstrepen in de bochten  ::)
Heb nog nooit zo veel gesprongen (wielen 1 cm los is toch ook springen ???). Heb nog steeds enge dromen van de afdalingen :o :o

Tweede dag enorm gelachen, Toon die Mama loe denkt te versieren door een ezel te voeren, vervolgens komt er een prinses in kikkervorm :o en die kust die niet :-*
Drz-Jack die er naar een half uur sleutelen door Ivan aan de DRZ  van Roos er achter komt dat die zelf ook en DRZ heeft en een gereedschapsetje ::)
De Ktm 250 die een onderzeeboot na doet en crazy Ivan die zijn naam eer aan doet.
Kortom SUPER weekend.
Helaas weer ten einde :'( :'(

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 127
Re: ARM Trainings weekend Londinieres Frankrijk 31 aug / 1 sept / 2 sept
« Reactie #62 Gepost op: 03-09-2007, 18:34 »
een onvergeetelijk weekend!
als mietjes met knikkende knieen de baan op!......als helden er weer af.
ook de rit door de prachtige omgeving was te gek.
een pluim voor iedereen en een applaus voor je zelf vanwege het perfecte saamhoorigheidsgevoel......als iemand ook maar iets had,stond meteen de hele ploeg stil om het op te lossen.
iedereen bedankt voor de gezelligheid..en jack voor de organisatie.
op naar het volgende feest ;)
leuker kunnen we het niet maken.....wel sneller.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: ARM Trainings weekend Londinieres Frankrijk 31 aug / 1 sept / 2 sept
« Reactie #63 Gepost op: 03-09-2007, 19:15 »
Das wel een beetje groter dan Bleiswijk of Gouda ::)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 233
Re: ARM Trainings weekend Londinieres Frankrijk 31 aug / 1 sept / 2 sept
« Reactie #64 Gepost op: 03-09-2007, 20:27 »
Wil de mijnheer met baard en yamaha svp de foto`s met springende husky naar mijn mailen  :-*

Offline member

  • *****
  • Berichten: 777
Re: ARM Trainings weekend Londinieres Frankrijk 31 aug / 1 sept / 2 sept
« Reactie #65 Gepost op: 03-09-2007, 20:39 »
Hè lekker! Goed om te zien dat Roos het T-shirt van de ware motoren draagt bij dit oranje feestje :-X

Well done girl!! :)

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 81
Re: ARM Trainings weekend Londinieres Frankrijk 31 aug / 1 sept / 2 sept
« Reactie #66 Gepost op: 04-09-2007, 10:19 »
Wat een heerlijk weekendje was dat, zeg.  :) Vermoeid maar zeer voldaan !

Hellingen, als zwarte pistes zo stijl, met bochten die bij het eerste aanzicht niet te nemen lijken, maar toch gewoon door iedereen werden genomen. Na de eerste ronde verscheen bij iedereen dan ook op de bleke gezichtjes een big smile  :).

Vol bewondering gekeken naar de echte cracks, die achteloos de jumps namen alsof zwaartekracht niet bestaat.  ::) Tja, moet nog heel, heel, heel veel oefenen, wil ik zo kunnen vliegen.

De zondag was een super relaxed rij- en sleuteldagje in een prachtige omgeving.

Jac, nogmaals bedankt voor het regelen !

P.s. : als iemand weet hoe je een album kan maken in de gallery kan ik mijn foto's erin zetten.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 264
Re: ARM Trainings weekend Londinieres Frankrijk 31 aug / 1 sept / 2 sept
« Reactie #67 Gepost op: 04-09-2007, 14:44 »
Donders wat was het mooi!!

Zaterdag
Ik had in mijn dromen niet kunnen bedenken dat ik dit leuk zou vinden. Bij aankomst was ik teleurgesteld...mijn hart bleek veel te klein! Het eerste rondje op wandelsnelheid en dat bleek gezien de steile hellingen al een kunst! Ik bleef maar glijden. Einde van dag toch de smaak te pakken gekregen.

Zondag
Nog niet eerder tijdens een rit zoveel stilgestaan en gelachen. De een na de ander dook het water in...

Gezellige club ARM-ers. Bedankt allemaal.

Jac, top!
KTM 450 exc, en nu leren rijden...

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Re: ARM Trainings weekend Londinieres Frankrijk 31 aug / 1 sept / 2 sept
« Reactie #68 Gepost op: 04-09-2007, 14:58 »
Er is een ALBUM aangemaakt voor het beeldmateriaal waarmee jullie de achterblijvers lekker kunnen maken.
Graag wel een beetje normaal formaat uploaden, dan kunnen toekomstige evenementen ook nog op de server geplaatst worden.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2374
Re: ARM Trainings weekend Londinieres Frankrijk 31 aug / 1 sept / 2 sept
« Reactie #69 Gepost op: 04-09-2007, 16:10 »
74 foto´s in het album gezet , kijk maar eens , het was weer genieten , en inderdaad Roos sliep in 1 tentje met Wilfried , dus ze zijn nu verloofd  ;D ;D ;D
Yamaha WR250F 2015

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: ARM Trainings weekend Londinieres Frankrijk 31 aug / 1 sept / 2 sept
« Reactie #70 Gepost op: 04-09-2007, 16:27 »
Wat een baan, en die helemaal voor juliie hoeveel motoren??? wat een luxe.
Daar wil ik ook wel eens rijden.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 305
Re: ARM Trainings weekend Londinieres Frankrijk 31 aug / 1 sept / 2 sept
« Reactie #71 Gepost op: 04-09-2007, 16:40 »
Spijt, spijt....... Het kwam niet uit (net terug van vakantie), maar ik had er toch bij moeten zijn.....  :( Gaaf daar, goed voor de luchtvaardigheid!  :o
En de LC8? Die ploegt onverdroten voort......

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1949
Re: ARM Trainings weekend Londinieres Frankrijk 31 aug / 1 sept / 2 sept
« Reactie #72 Gepost op: 04-09-2007, 17:37 »
Wat een baan, en die helemaal voor juliie hoeveel motoren??? wat een luxe.

We reden midden tussen de 125cc en 250cc crossers hoor. Die moeten gedacht hebben: malloten!  :D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: ARM Trainings weekend Londinieres Frankrijk 31 aug / 1 sept / 2 sept
« Reactie #73 Gepost op: 04-09-2007, 17:41 »
Ja dat zullen ze zeker gedacht hebben :-X, maar ik zie ze niet die crossers, vandaar

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1949
Re: ARM Trainings weekend Londinieres Frankrijk 31 aug / 1 sept / 2 sept
« Reactie #74 Gepost op: 04-09-2007, 17:43 »
Nee, die lagen vast nog op hun luie franse reet. Wij bikkels, begonnen direct na het ontbijt (9.00 uur) te, uhhm, crossen.