Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Heerlijk drentsche land  (gelezen 718 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3378
Heerlijk drentsche land
« Gepost op: 14-07-2007, 20:31 »
Vandaag, heerlijk weer windje en de motor stond te schreeuwen om aandacht.
Afgelopen week wat kleine dingetjes aangepakt en vandaag kon ik de verleiding niet weerstaan om toch maar een rondje te gaan rijden. Nee niet op de baan (zo eenvoudig tis maar 300-500m, dat komt zondagochtend wel, kan ik de buren eens lekker uit bed blehr'n)

Uit mijn hoofd wist ik nog wat paden en die maar eens opgezocht. hm hm hm, hier komt dus wel een ARM-ritje uitvoort.
Uitzicht is geweldig, lange paden (ideaal voor dikke allroads), met leuke kuilen, dan weer een karrespoor, slootkanten zo breed dat je bijna met zijn 3-en naast elkaar kunt rijden.
Oh ja en het nodige draaiwerk en lange zandpaden langs hunnebedden enzo.
Rondje was 90km, er zit nog teveel asfalt in, maar ja dit zijn de paden die ik nog kende van zegmaar 20jaar terug. De meeste bestaan nog gelukkig, nergens een bord en af en toe mensen die je staan op te jutten om een wheelie te maken ::)
Ook geen boer met een riek gezien ;D

Dus een ZO-drenthe/groningen ARM-rit zit in het verschiet. Eerst maar eens uitbreiden tot zon 150km of meerdere routes over 2 dgn want het is wel een tering eind weg voor de rest van de wereld :D

PS Er was geen enkel stuk van de MS-1000 bij, dus daar liggen ook nog mogelijkheden.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1191
Re: Heerlijk drentsche land
« Reactie #1 Gepost op: 14-07-2007, 21:47 »
Goh dat jij een allroad rijdt ? :P

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3378
Re: Heerlijk drentsche land
« Reactie #2 Gepost op: 14-07-2007, 22:21 »
kanllende koppijn van het kdeng dengdengdeng ding, maar viel niet tegen, tja het trilt wat meer maar dat houdt je wel bij de les.

Morgen de baan op, is ook geen straf 8)

Offline member

  • Administrator
  • *
  • Berichten: 3255
Re: Heerlijk drentsche land
« Reactie #3 Gepost op: 14-07-2007, 22:31 »
Morgen de laatste kilometers A4 voorverkennen voordat ze het afmaken, in het schoone Zuid-Hollandsche aschfaltlandschap.  :-\

Offline member

  • *****
  • Berichten: 488
Re: Heerlijk drentsche land
« Reactie #4 Gepost op: 15-07-2007, 11:31 »
Morgen de laatste kilometers A4 voorverkennen voordat ze het afmaken, in het schoone Zuid-Hollandsche aschfaltlandschap.  :-\
Welk stuk bedoel je precies ??

Offline member

  • Administrator
  • *
  • Berichten: 3255
Re: Heerlijk drentsche land
« Reactie #5 Gepost op: 15-07-2007, 11:40 »
Achter Tanthof, vlak bij Kerkpolder. Daar kun je nog een paar rondjes draaien tussen de koeien, gatenpad pakken en op het zand spelen.

Niet te lang blijven hangen want er is altijd een "concerned citizen" bij begint te mauwen. Als je goed rijdt kom je geeneens borden tegen dat je er niet mag komen.

Maar een half uur plezier is er wel te halen.