Ter overweging;
Door de verhalen die ik hoor, de foto's die ik zie en vooral ook het advies van de rally-directie , heb ik besloten juist de LC4-adventure hiervoor te houden.
Ik geloof niet dat je de Nederlandse offroadritten hiermee moet vergelijken! Die zijn veel meer "enduro-achtig" en daarom rij ik die ook op m'n EXC 525.
ik had m'n EXC voor de Tuareg goed geprepareerd met o.m. andere overbrenging en zachter/breder en leren zadel, maar toch waren de laatste verbindingsetappe's geen echte plezierritjes op het ding.
Ik ben overtuigd dat de LC4 adventure een betere keus is, hoewel ik momenteel al druk ben 'm flink aan te passen. (stuurdemper/carburateur/overbrenging/navigatiebevestiging etc)
groet, Marten
Slecht weer, dus weer tijd om vooruit te kijken en na te denken over de voorbereiding:
Alle adviezen gelezen hebbende, ga ik toch maar met de LC4 (denk ik...).
Stuudemper? neem aan een "nice to have"ding maar niet noodzakelijk? (kos da?)
Carburateur? wat ben je daarmee aan het doen?
Overbrenging: 15/42 of toch maar 16/42? Aanpassen voor de dagen met de crossproeven?