Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: Presentatie OER 2008 bij Bert Duursma Motoren donderdag 20 september a.s.  (gelezen 4582 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2617
Wij proberen er ook te zijn.
Rijden van A naar B is logisch, naar nergens is veel beter!

Offline member

  • *****
  • Berichten: 750
Net ff kijken of ik niet moet werken, maar anders ben ik d'r zeker!

Kijk ff of je de dag erop vrij kan krijgen, wij gaan toch wel dus je kan met ons carpoolen, alleen we gaan daarna ergens hotelletje doen... lekker relaxed terug en de volgende dag misschien eens sjoppen bij leuke motorzaken daar in de buurt of op de terugweg
J-P

Honda VFR1200X DCT crosstourer

Offline member

  • *****
  • Berichten: 998
Ken ik nog met iemand mee carpoolen vanaf den haag->zoetermeer->gouda ?

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
De files die kant op kennende in de avondspits pak ik de motor wel. Ben ik misschien nog een beetje op tijd :P

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2636
hmmm,net op tijd terug
ik kom ook ff (ik heb me al opgegeven)
ik ga met de auto
meerijders???

Offline member

  • *****
  • Berichten: 998
De files die kant op kennende in de avondspits pak ik de motor wel. Ben ik misschien nog een beetje op tijd :P

Het is pas om 20:00, als je om 18:30 vanuit zholland vertrekt moet je toch niet zoveel file meer hebben?

Nog carpoolers vanuit denhaag zoetermeer?

Offline member

  • *****
  • Berichten: 857
Presentatie voor donderdag is weer klaar. We hebben foto's van de nieuwe 2008 route's,  een samenvatting met foto's van dit jaar, en we hebben ook nog een promofilmpje van 5 minuten met beelden van de helmcamera van Gert. Filmpje is gemaakt door een professional, dus dat moet goedkomen.  8)

Alles bij elkaar ruim voldoende om jullie lekker te maken :D :P

Offline member

  • KTM 690 ER '14
  • Administrator
  • *
  • Berichten: 7115
Het is pas om 20:00, als je om 18:30 vanuit zholland vertrekt moet je toch niet zoveel file meer hebben?

Nog carpoolers vanuit denhaag zoetermeer?

Het eerste stukje zal wel gaan, maar dan de hele A1 afrijden in de spits is meestal geen pretje :confused:

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3378
Het eerste stukje zal wel gaan, maar dan de hele A1 afrijden in de spits is meestal geen pretje :confused:

a1 afrijden....
je kunt ook a12, a30 klein stukkie a1 doen
of a12 a50
voila klaar en om 19:30 hoef je geen file meer te verwachten of rijskwaterstaat moet een wegopbreking hebben.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1119
ik denk dat ik zo ook maar eens een kijkje ga nemen.......

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Waarom maar 120 -100 in Nederland tis zo'n saai stuk om te rijden. Gelukkig was de presentatie niet saai.
Denk dat er vandaag weer mensen hebben aangemeldt.


Offline member

  • *****
  • Berichten: 3378
heb ik weer geflitst :o 150 op de klok naja twas leuk iig

Weer veel bekende gezichten gezien.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 2418
Zo, hèhè, kom net thuis na 2.5 uur sturen. Morgen (vandaag..)  om 6 uur op en dan weer werken  ::)

Enfin, heb er wel zin an...

Offline member

  • *****
  • Berichten: 750
Afdeling Zeeland is weer geheel thuis zie ik. Het was nuttig en aangenaam.
J-P

Honda VFR1200X DCT crosstourer

Offline member

  • 640 Adventure '97 (E) Samurai '91 (E) 1090 Adv '19 (NL)
  • *****
  • Berichten: 3615
Citaat
promofilmpje van 5 minuten met beelden van de helmcamera van Gert. Filmpje is gemaakt door een professional, dus dat moet goedkomen.

Was helemaal verrast over wat er van die "bagger" van mij nog te maken is  ;D 8) De hand van de meester(es)...
Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness, and many of our people need it sorely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one little corner - Mark Twain