Gebruikersnaam: Wachtwoord:
 

Auteur Topic: ARM-ers op het circuit  (gelezen 3192 keer)

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3378
Re: ARM-ers op het circuit
« Reactie #15 Gepost op: 09-09-2007, 17:32 »
altijd, als het maar niet samen valt met een Enduro of OTR

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1326
Re: ARM-ers op het circuit
« Reactie #16 Gepost op: 09-09-2007, 18:32 »
Oktober en november zijn dus in principe niet bijzonder geschikt omdat er vrijwel elk weekend een OTR is... :stupid:


Offline member

  • *****
  • Berichten: 305
Re: ARM-ers op het circuit
« Reactie #17 Gepost op: 09-09-2007, 18:36 »
Ja, ik wil ook!!!  8)
En de LC8? Die ploegt onverdroten voort......

Offline member

  • Member
  • *
  • Berichten: 102
Re: ARM-ers op het circuit
« Reactie #18 Gepost op: 09-09-2007, 20:06 »
Ik wil ook graag van de partij zijn. Het trainingsweekend in frankrijk is goed bevallen. Moeten we ook dichterbij huis doen.


Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: ARM-ers op het circuit
« Reactie #19 Gepost op: 09-09-2007, 20:38 »
Nou dat is toch niet moeilijk.
Voor diegene die ook OTR rijden die hebben dus een licentie welke op iedere crossbaan geldig is.

Dus men neme een datum dat er vrij rijden is, prikt een locatie die daar bij hoort en voor dat je het weet rij je met een aantal kentekens over de crossbaan.


Offline member

  • *****
  • Berichten: 305
Re: ARM-ers op het circuit
« Reactie #20 Gepost op: 09-09-2007, 20:51 »
Ben toch een beetje bang voor de snelheidsverschillen op een crossbaan. Niet echt fijn als de crossers je letterlijk om de oren vliegen....  :confused: Het fijne van een dagdeel met alleen ARM'ers is dat de "snellen" zich bewust zijn van trage kentekenaars. Of is dit onzin en moet ik met mijn 950 gewoon een OTR licentie scoren en gaan??
En de LC8? Die ploegt onverdroten voort......

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: ARM-ers op het circuit
« Reactie #21 Gepost op: 09-09-2007, 21:02 »
Je kunt van te voren ff informeren maar een baan afhuren is het leukste natuurliojk, maar het simpelste is iedereen met een licentie en gewoon vrij trainen



Offline member

  • *****
  • Berichten: 1191
Re: ARM-ers op het circuit
« Reactie #22 Gepost op: 09-09-2007, 21:24 »
Ben toch een beetje bang voor de snelheidsverschillen op een crossbaan. Niet echt fijn als de crossers je letterlijk om de oren vliegen....  :confused: Het fijne van een dagdeel met alleen ARM'ers is dat de "snellen" zich bewust zijn van trage kentekenaars. Of is dit onzin en moet ik met mijn 950 gewoon een OTR licentie scoren en gaan??

Peter ik zou niet tussen de crossers gaan rijden. Wat wel heel leuk is. Sommer aktiv geeft fahrtechnik trainingen en afgelopen keer was daar een lc 8 groepje.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: ARM-ers op het circuit
« Reactie #23 Gepost op: 09-09-2007, 21:33 »
klaas heeft een punt.
en een baan met arm is veiliger en tevens ook gezellig, en hulpzaam. Nadeel is echter dat dat maar beperkt gaat baan afhuren en je dus ook maar net op die moet kunnen.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 305
Re: ARM-ers op het circuit
« Reactie #24 Gepost op: 09-09-2007, 21:44 »
Peter ik zou niet tussen de crossers gaan rijden. Wat wel heel leuk is. Sommer aktiv geeft fahrtechnik trainingen en afgelopen keer was daar een lc 8 groepje.
Dat bedoelde ik dus.... OTR licentie scoren en gewoon gaan rijden is niet voor iedereen een haalbare en reĆ«le optie helaas.
En de LC8? Die ploegt onverdroten voort......

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: ARM-ers op het circuit
« Reactie #25 Gepost op: 09-09-2007, 21:50 »
Ik wist het ook niet zeker maar heb het toch maar gedaan, oke met een lichte fiets met de GS zo ik dat ook niet gedaan hebben tussen de vlieggewixhten , maar ik vindt het erg leuk, ondanks dat ik de langzaamste ben van de baan.

Ik had al wat offroad ritjes gereden (met de GS) maar de crossbaan is toch heel anders.
Je moet proberen zoveel mogelijk ritjes te rijden daar leer je ook veel van.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 3378
Re: ARM-ers op het circuit
« Reactie #26 Gepost op: 09-09-2007, 21:52 »
Ik had al wat offroad ritjes gereden (met de GS) maar de crossbaan is toch heel anders.
Je moet proberen zoveel mogelijk ritjes te rijden daar leer je ook veel van.

Het enig wat je bij ritten leert is te hard gaan achter een ander aan.

Crossbaan leer je meer techniek.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 1326
Re: ARM-ers op het circuit
« Reactie #27 Gepost op: 09-09-2007, 21:59 »
LC 8 halveren ???? (LC 4 dus)

Met een LC8 naar OTR is volgens mij nog meer een gok dan naar de cross (zie de beelden van Enter, geloof ik): dikke kans dat er dan een tractor aan te pas moet komen om je uit te graven.

Roadbook ritjes rijden lijkt me meer aan te bevelen (maar heb ik zelf geen ervaring mee).

Of Appie ritjes natuurlijk :D

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: ARM-ers op het circuit
« Reactie #28 Gepost op: 09-09-2007, 21:59 »
Dat ligt eraan met wie je mee rijdt.

Offline member

  • *****
  • Berichten: 4144
Re: ARM-ers op het circuit
« Reactie #29 Gepost op: 09-09-2007, 22:02 »
Met offroad ritjes bedoel ik roadboek ritjes of systeem d dingen.(die op het arm en andere fora georganiseerdt worden)
OTR (van de knmv of MON) das wat anders.